IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Het grote wat heb ik laatst gedroomd en wat betekent mijn droom-topic Vorige pagina | Volgende pagina
Witchking
Usericon van Witchking
Posted 28-08-2002 11:37 by Witchking Profiel van Witchking

Valt me op dat ik de laatste tijd niet gedroomd heb.


DimmuChild
Usericon van DimmuChild
Posted 28-08-2002 12:27 by DimmuChild Profiel van DimmuChild

Ik droomde laatst dat ik samen met Steve Irwin in een grot zat. Hij was daar mij aan het onderwijzen over het leven van de vleermuis. Hij pakt er twee uit een schacht en geeft er eentje aan mij. Het beest is in slaap en hangt aan mijn arm. Ik kijk er aandachtig naar en Steve begint uit te leggen hoe je het verschil kunt zien tussen de beide geslachten. Hij wijst naar mijn exemplaar en ik hoor hem zeggen: "Now you can claerly see this is a male...". Vervolgens begint de vleermuis wild met zijn vleugels te klapperen. Hier schrik ik zo van dat ik verschrikt mijn arm wegtrek en wakker wordt.

En dan blijkt dat ik die armbeweging in realiteit ook heb uitgevoerd, wat tot gevolg heeft dat mijn vriendin naast me wakker wordt en vraagt of ik die elleboogstoten niet haar kant op wil sturen.

[Dit bericht is gewijzigd door DimmuChild op 28-08-2002 12:28]


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 28-08-2002 12:28 by Vampie Profiel van Vampie

oew! jij droomt over Steve!

Ik droom alleen over L.M. en een fiets..


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


moose
Usericon van moose
Posted 06-09-2002 12:37 by moose Profiel van moosehttp://nope

Ik heb laatst eindelijk een droom onthouden: Ik was aan het schaatsen Ging vrij aardig allemaal maar er lagen allemaal stenen op het ijs. Daarom wou ik een bezem gaan halen om ze op te ruimen. Toen ik echter van het ijs af wou, gleed de hele oever weg en zakte ik in het ijs en toen ging ik dood...



Suicide Machine


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 06-09-2002 12:39 by Azagthoth Profiel van Azagthothhttp://www.playsomeguitar.com

Dat betekent dat je het koud had in je slaap en waarschijnlijk lag je op iets (weet ik veel wat? een sleutel, afstandsbediening, ert) en dat wordt gesymboliseerd door de stenen op het ijs.

[Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 11-09-2002 13:08]



Burz
pure holocaust
Usericon van Burz
Posted 06-09-2002 16:08 by Burz Profiel van Burzhttp://geen

ik droom soms dat ik in een bos loop met allemaal vage stekelige dingen, en dan houd de droom op


I was me but now he's gone


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 06-09-2002 18:36 by mislyd Profiel van mislydhttp://mislyd.deviantart.com/

Ik ben daarnet in slaap gevallen en droomde toen over een rood konijn.


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


Burz
pure holocaust
Usericon van Burz
Posted 06-09-2002 18:49 by Burz Profiel van Burzhttp://geen

dat betekent: je houdt van konijn, of iets anders, nouja, ik lul maar wat, wie is hier eigenlijk de grote dromenexpert?


I was me but now he's gone


Dryadd
Usericon van Dryadd
Posted 10-09-2002 23:26 by Dryadd Profiel van Dryadd

Heb vannacht over Snaack en JaneDoe gedroomd
Erger kan niet


A dead body, a severed limb, an oozing pustule,a sunken socket, it's all just for the shock value.


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 10-09-2002 23:27 by Asherah Profiel van Asherah

quote:
Op 6 september 2002 18:36 schreef mislyd het volgende:
Ik ben daarnet in slaap gevallen en droomde toen over een rood konijn.

Oooo, alweer...?


JaneDoe
Scan your mind
Usericon van JaneDoe
Posted 10-09-2002 23:28 by JaneDoe Profiel van JaneDoehttp://www.scanyourmind.com

quote:
Op 10 september 2002 23:26 schreef Dryadd het volgende:
Heb vannacht over Snaack en JaneDoe gedroomd
Erger kan niet


Bedankt! vannacht gedroomd dat ik opgepakt werd door de politie..

heeeeeel vaag!


Don't blush when I rip you open


Dryadd
Usericon van Dryadd
Posted 10-09-2002 23:39 by Dryadd Profiel van Dryadd

quote:
Op 10 september 2002 23:28 schreef JaneDoe het volgende:
Bedankt! vannacht gedroomd dat ik opgepakt werd door de politie..

heeeeeel vaag!


Nou ik weet niet of dat wel zo vaag
is want de dingen die jij allemaal uitspookt.......




A dead body, a severed limb, an oozing pustule,a sunken socket, it's all just for the shock value.


JaneDoe
Scan your mind
Usericon van JaneDoe
Posted 10-09-2002 23:40 by JaneDoe Profiel van JaneDoehttp://www.scanyourmind.com





Don't blush when I rip you open


Dryadd
Usericon van Dryadd
Posted 10-09-2002 23:49 by Dryadd Profiel van Dryadd

quote:
Op 10 september 2002 23:40 schreef JaneDoe het volgende:





ff offtopic heeeeeeeeersch


A dead body, a severed limb, an oozing pustule,a sunken socket, it's all just for the shock value.


Bonnie
YEAH
Usericon van Bonnie
Posted 11-09-2002 0:12 by Bonnie Profiel van Bonnie

quote:
Op 10 september 2002 23:40 schreef JaneDoe het volgende:




Cool icoontje . Ik was gisteren aan het dromen dat ik vandaag wijn aan het zuipen was, maar ik zit aan het . Dromen komen niet altijd uit




Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 11-09-2002 2:01 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

Mijn dode lichaam zweefde door de ruimte richting een zwart gat. De aantrekkingskracht is zo groot, dat er harder aan mijn benen wordt getrokken dan aan mijn armen [benen zijn dichterbij = grote aantrekkingskracht]. Zo werdt ik dus in tweeen getrokken. En die 2 helften ook weer. En zo verder tot ik als een wolkje atomen door de singulariteit zweefde.

Volgens mij is dit zorgwekkend.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 11-09-2002 2:03 by Dwaallicht Profiel van Dwaallicht

Dude... jij hebt enge dromen!!! Klinkt echt alsof je een leven hebt dat broodnodig op de rails gezet dient te worden....


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 11-09-2002 2:22 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

Hmz, mijn chaotische complexiteitsdromen zijn veel "enger/vreemder", maar het is me nog steeds niet gelukt die fatsoenlijk onder woorden te brengen.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 11-09-2002 9:23 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 11 september 2002 2:01 schreef Slechtheid het volgende:
Mijn dode lichaam zweefde door de ruimte richting een zwart gat. De aantrekkingskracht is zo groot, dat er harder aan mijn benen wordt getrokken dan aan mijn armen [benen zijn dichterbij = grote aantrekkingskracht]. Zo werdt ik dus in tweeen getrokken. En die 2 helften ook weer. En zo verder tot ik als een wolkje atomen door de singulariteit zweefde.

Volgens mij is dit zorgwekkend.


blow jij voor het slapen gaan?????


SleepwalkeR
come read my epitaph
Usericon van SleepwalkeR
Posted 11-09-2002 10:47 by SleepwalkeR Profiel van SleepwalkeR

quote:
Op 11 september 2002 2:01 schreef Slechtheid het volgende:
Mijn dode lichaam zweefde door de ruimte richting een zwart gat. De aantrekkingskracht is zo groot, dat er harder aan mijn benen wordt getrokken dan aan mijn armen [benen zijn dichterbij = grote aantrekkingskracht]. Zo werdt ik dus in tweeen getrokken. En die 2 helften ook weer. En zo verder tot ik als een wolkje atomen door de singulariteit zweefde.

Volgens mij is dit zorgwekkend.


dat kun je wel stellen ja, word je nie vroluk van


Demogorgon
skåp
Usericon van Demogorgon
Posted 11-09-2002 10:48 by Demogorgon Profiel van Demogorgonhttp://www.koelkast.net/

ik droomde iets over een vliegtuig.....


Sjmuup
Usericon van Sjmuup
Posted 17-09-2002 8:46 by Sjmuup Profiel van Sjmuup

Ah, ik heb ook us gedroomd, kan ik die meteen hier posten

Nou uh .. 't speelde zich zo half in de middeleeuwen half in de 16e eeuw af.

Ik loop met zo'n leger buccaneers mee om erges een kasteel te belegeren ( buccaneers zijn dus piraten, maja ik werkte voor de koningin ) nou euh .. legertje van hun kwam naar buiten, groot gevecht mijn leger naar de klote en ik maak ze allemaal af... loop de hoek om .. staat me eigenkasteel en de koningin die een tuinfeest houd.

Ik word gepromoveerd tot generaal.

Leg me nou maar us uit wat dat betekend


edit : typo's

[Dit bericht is gewijzigd door Sjmuup op 17-09-2002 8:47]


Bwuhahaha


DimmuChild
Usericon van DimmuChild
Posted 17-09-2002 9:59 by DimmuChild Profiel van DimmuChild

quote:
Op 11 september 2002 2:01 schreef Slechtheid het volgende:
Mijn dode lichaam zweefde door de ruimte richting een zwart gat. De aantrekkingskracht is zo groot, dat er harder aan mijn benen wordt getrokken dan aan mijn armen [benen zijn dichterbij = grote aantrekkingskracht]. Zo werdt ik dus in tweeen getrokken. En die 2 helften ook weer. En zo verder tot ik als een wolkje atomen door de singulariteit zweefde.

Volgens mij is dit zorgwekkend.


Niet zoveel Discovery kijken.

Ik droomde vannacht dat we met de hele straat elkaar beschoten met super soakers, alleen in plaats van water kwamen er bananen uit die van mij.


body_of_evidence
Usericon van body_of_evidence
Posted 17-09-2002 10:48 by body_of_evidence Profiel van body_of_evidence

ik droomde vannacht over een schoen die ik later ging uitvinden


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 17-09-2002 11:49 by Azagthoth Profiel van Azagthothhttp://www.playsomeguitar.com

quote:
Op 21 augustus 2002 0:13 schreef she_devil het volgende:
ik haal vaak veel informatie over deze dingen van www.dromenweb.nl


hehe grappig hoor, ik had laatst een gruwelijke realistische droom over een atoomoorlog (ik voelde de hitte over me rug heen lopen toen ik in een greppel dook om de shockwave te ontwijken).

quote:

Atoombom

Dromen over de paddestoelvormige wolk van een atoombom voorspelt dat een catastrofe u en uw gezin binnenkort zal treffen. Dromen over een atoomoorlog geeft aan dat u veel woede onderdrukt, waardoor u na verloop van tijd uit uw vel zult springen.


hehe, voorspelt niet veel goeds...



Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen