|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Valt me op dat ik de laatste tijd niet gedroomd heb. |
|
oew! jij droomt over Steve! Ik droom alleen over L.M. en een fiets.. Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Ik heb laatst eindelijk een droom onthouden: Ik was aan het schaatsen Ging vrij aardig allemaal maar er lagen allemaal stenen op het ijs. Daarom wou ik een bezem gaan halen om ze op te ruimen. Toen ik echter van het ijs af wou, gleed de hele oever weg en zakte ik in het ijs en toen ging ik dood... Suicide Machine |
|
Dat betekent dat je het koud had in je slaap en waarschijnlijk lag je op iets (weet ik veel wat? een sleutel, afstandsbediening, ert) en dat wordt gesymboliseerd door de stenen op het ijs. [Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 11-09-2002 13:08] Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
ik droom soms dat ik in een bos loop met allemaal vage stekelige dingen, en dan houd de droom op I was me but now he's gone |
|
Ik ben daarnet in slaap gevallen en droomde toen over een rood konijn. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
dat betekent: je houdt van konijn, of iets anders, nouja, ik lul maar wat, wie is hier eigenlijk de grote dromenexpert? I was me but now he's gone |
|
Heb vannacht over Snaack en JaneDoe gedroomd Erger kan niet A dead body, a severed limb, an oozing pustule,a sunken socket, it's all just for the shock value. |
|
quote: Oooo, alweer...? |
|
quote: Bedankt! vannacht gedroomd dat ik opgepakt werd door de politie.. heeeeeel vaag! Don't blush when I rip you open |
|
quote: Nou ik weet niet of dat wel zo vaag is want de dingen die jij allemaal uitspookt....... A dead body, a severed limb, an oozing pustule,a sunken socket, it's all just for the shock value. |
|
Don't blush when I rip you open |
|
quote: ff offtopic heeeeeeeeersch A dead body, a severed limb, an oozing pustule,a sunken socket, it's all just for the shock value. |
|
quote: Cool icoontje . Ik was gisteren aan het dromen dat ik vandaag wijn aan het zuipen was, maar ik zit aan het . Dromen komen niet altijd uit |
|
Mijn dode lichaam zweefde door de ruimte richting een zwart gat. De aantrekkingskracht is zo groot, dat er harder aan mijn benen wordt getrokken dan aan mijn armen [benen zijn dichterbij = grote aantrekkingskracht]. Zo werdt ik dus in tweeen getrokken. En die 2 helften ook weer. En zo verder tot ik als een wolkje atomen door de singulariteit zweefde. Volgens mij is dit zorgwekkend. |
|
Dude... jij hebt enge dromen!!! Klinkt echt alsof je een leven hebt dat broodnodig op de rails gezet dient te worden.... |
|
Hmz, mijn chaotische complexiteitsdromen zijn veel "enger/vreemder", maar het is me nog steeds niet gelukt die fatsoenlijk onder woorden te brengen. |
|
quote: blow jij voor het slapen gaan????? |
|
quote: dat kun je wel stellen ja, word je nie vroluk van |
|
ik droomde iets over een vliegtuig..... |
|
Ah, ik heb ook us gedroomd, kan ik die meteen hier posten Nou uh .. 't speelde zich zo half in de middeleeuwen half in de 16e eeuw af. Ik loop met zo'n leger buccaneers mee om erges een kasteel te belegeren ( buccaneers zijn dus piraten, maja ik werkte voor de koningin ) nou euh .. legertje van hun kwam naar buiten, groot gevecht mijn leger naar de klote en ik maak ze allemaal af... loop de hoek om .. staat me eigenkasteel en de koningin die een tuinfeest houd. Ik word gepromoveerd tot generaal. Leg me nou maar us uit wat dat betekend edit : typo's [Dit bericht is gewijzigd door Sjmuup op 17-09-2002 8:47] Bwuhahaha |
|
quote: Niet zoveel Discovery kijken. Ik droomde vannacht dat we met de hele straat elkaar beschoten met super soakers, alleen in plaats van water kwamen er bananen uit die van mij. |
|
ik droomde vannacht over een schoen die ik later ging uitvinden |
|
quote: hehe grappig hoor, ik had laatst een gruwelijke realistische droom over een atoomoorlog (ik voelde de hitte over me rug heen lopen toen ik in een greppel dook om de shockwave te ontwijken). quote: hehe, voorspelt niet veel goeds... Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |