|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
For crying out loud! Jullie menen dit toch niet echt he. Beenloze dwergen, laat me niet lachen zeg. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
Mijn dromen vergeten ik meestal meteen. Soms lijkt elke dag een droom. Is dit slecht? |
|
quote:Uhh, ja. Da's een beetje het kenmerk van de onderbewustzijn ofzo, he? quote: Nah, ik herinner de mijne ook zelden. Alleen af en toe wel, dat vind ik zelf vreemder dan dat ik ze normaal niet herinner. [Dit bericht is gewijzigd door Astaroth op 07-05-2003 22:02] "None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free." |
|
quote: HEUY! Nix tegen beenloze dwergen! Hey maarreh, N_N, zijn dromen over t algemeen niet fantasie? (zo niet, dan ga ik me ernstige zorgen maken overm ijn gevoelens voor Avril Levigne ) cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
quote: Volgens mij begrijp je het niet helemaal. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote:Ik denk dat ik em ook niet vatte dan. Leg maar ff uit dan. *brainless look* Ooh crap. Trein, naja ik lees het nog wel! [Dit bericht is gewijzigd door Astaroth op 07-05-2003 22:03] "None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free." |
|
quote: Dromen komen tot stand, deels door fantasie en deels door wat de mens bezig houdt. Het is ook niet gezond om dromen te onthouden nadat je ontwaakt, dromen is een soort rust voor de psyche of iets dergelijks hier worden een aantal zaken afgewerkt. wanneer je wakker bent is er weer ruimte voor de onzin van het dagelijks leven. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
Saphire toch |
|
quote: Ik bedoelde dat naar mijn mening de meesten hier hun duim compleet leeg zuigen. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote: Helaas moet ik je dan vertellen dat ik mijn dromen bijna altijd onthoud. Echt waar (ask Astaroth) En het is idd niet goed nee, ik lig vaak psychisch nogal overhoop als ik wakker word na een vreemde droom. Vanmorgen werd ik wakker met het gevoel alsof ik de liefde van mijn leven (Avril Levigne dus) serieus kwijt was. Again, ask Astaroth... cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
dat ik misslijk was en moest kotse, wat betekende het: dat ik buikgriep heb ofzo Nagels krabten bloedend, een teken van kracht door pijn. |
|
quote: Idd, ik onthou die van mij ook meestal... En dat kunnen erg bizarre dromen zijn, no thumbsucking needed. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: Het onthouden van dromen wijst ook op psychische onrust. Opzich zou het weg gaan als je een beetje rust in je leven zou hebben maarja das natuurlijk makkelijker gezegt dan gedaan. Ik heb er eens heel wat studie uurtjes in gestoken, niet omdat ik er last van had maar omdat ik het intressant vond, damn ik moet die boeken en aantekeningen weer is voor de dag toveren 't is nogal lang geleden. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
Kunst is meestal ook deel van je onderbewust zijn. Vandaar die enge monsters van jou mislyd en de sm animine weet ik het dingen van saphire ... |
|
quote: Van Sigmeund Freud? |
|
quote: same here cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
quote: Das niet zozeer een deel van je onderbewustzijn, zoiets valt meestal ook wel te genereren in de loop der jaren. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote: Je bedoeld de boeken/aantekeningen? The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote: Klopt als een tiet. [Dit bericht is gewijzigd door Saphire op 07-05-2003 22:20] cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
quote:Tuurlijk. Het valt te genereren, maar de onderwerpen waar je mee bezig ben in je geest. Die schilder je meestal. |
|
quote: Ja ok maar je moet wel uitkijken wat je onder onderbewustzijn verstaat natuurlijk. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote: Goed punt.. Ik teken 'onbewust'.. Maar enge monsters? Zelfportretten ja! No Nonsense, ik denk niet dat het ongezond is om dromen te onthouden. Je kan je dat nl. ook oefenen. En het hangt er volgens mij ook gewoon van af in welke slaapperiode je gewekt wordt. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: Ik onthoud dromen als ik een paar uur voordat ik ga opstaan wakker ben geworden. cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
quote: Leer ikt och nog is wat van me tekenleraar. Meeste klasgenoten vonden mijn tekeningen iets te donker.. enzo |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |