|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
of moest ik mijn shit nou in dat andere droom topic pleuren? hmm.. |
|
quote: Doe ik goed dan , de eerste keer al raak , moet zeggen I like it here! Leuke droom by the way! Some men see things as they are and ask why. I dream things that never were and ask why not. |
|
quote: Als ik dat maar niet ben, want ik heb pas één keer van jou gedroomd! Ik wil meer! |
|
Vanmorgen droomde ik dat ik samen met zijn zusje over een lange verlaten weg fietste s'nachts toen er een grote hond opdook die ons aanviel, zijn klauwen sneedden mij en mijn zusje en haalde ergens een spitse paal/speer vandaan en stak de hond keer op keer maar het ging maar niet dood, en bleef maar aanvallen. Toen verdween m'n zusje zonder dat ik het merkte en veranderde de hond in de meid waar ik vorig jaar verliefd op was, en ze vroeg me of ik mee ging naar haar huis (wat trouwens veel leek op het huis van een vriend van me ), toen kwam ik op haar kamer en toen bleek dat ie helemaal vol was van verzamelingen (kaarten, spulletjes en souvenirs en zo), toen werd ik wakker "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
ik herinner me er nu nog een: Ook heel vorge vanacht (drie uur of zo): Ik was in heerlen om zes uur s'ochtends, en had de vorige nacht afgesproken dat ik mijn opel kadet (in het echt heb ik niet eens een auto) zou verkopen aan een of andere chinees. Dit kon schijnbaar alleen op het meest criminele uur van de dag in heerlen. Ik en nog iemand die ik niet kon liepen er over straat op zoek naar die chinees en overal om ons heen liepen de junks en de dealers en de criminelen, niet echt fijn sfeertje dus. Toen kwam plotseling de chinees aangereden en stopte voor onze voeten, wij kijken door het raampje en zagen dat hij in slaap gevallen was achter het stuur, ik tikte op het raampje maar er kwamen al zeker drie "verkopers" op de wagen afgerend, die de chinees gelijk cd's wilden verkopen voor twee euro per stuk. Uiteindelijk kregen we de chinees zo ver dat hij mee zou lopen naar de opel kadet toen ik in de verte iemand aan de auto zag kloten. Ik rende naar de auto toe (maar het leek alsof ik maar niet vooruit kwam), en ik kwam net 1 seconde te laat toen de auto al opengebroken was en een of andere eikel ermee wegreedt. toen werd ik wakker "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
Mijn droom (komt heeel vaak terug) Ik ben ergens, weet niet waar, en me twee van me vriendinnen zijn er ook (ik heb er 3, maar die 2 zijn mijn beste vriendinnen) en dan doen ze heel aardig tegen me, maar opeens zijn ze weg, alsof ze niets met me te maken willen hebben. En alsof ze me laatst alleen maar hadden geholpen omdat 'het moest' (ik nog al heel erg depressief, en zij hielpen me er weer op.) Ik ben net hele veel van me vriendinnen kwijt geraakt (5) en ik ben wel heel erg bang dat ik mijn laatste drie ook nog kwijt raak, want die ken ik nog niet zow lang. Waarschijnlijk komt het daardoor dat ik dat droom... (denk ik) Some days I cry alone, But I know I'm not the only one -- Nothing wrong in my fanatsyworld... |
|
ik droomde laatst dat ik mijn vingers eraf had geflext Trieste gast |
|
Ik droomde gister over Dwyer. |
|
Ik droomde eergisteren dat een klasgenootje mij had gedwongen Rammstein te luisteren. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
VET TRUE! |
|
Rammstein is niet zo slecht hoor... *gaat diep beledigd naar herzeleid luisteren* "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
quote:Dude, die mannetjes zijn in het echt ook geobsedeerd van rammstein en proberen mij ook over te halen rammstein geobsedeerd te worden!! Ze wilden eerst zelfs dat ik Flake zou gaan spelen met een optreden (omdat ik ook keyboard speel). [Dit bericht is gewijzigd door Misanthrope op 29-01-2003 17:30] Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Wie wil er nou weer over MIJ dromen?? Some days I cry alone, But I know I'm not the only one -- Nothing wrong in my fanatsyworld... |
|
de laatste tijd droom ik heel veel van tornado's bij mij in de buurt en ik schuil er voor en bekijk ze heel aandachtig in mijn droom er landde ook een hele mooie roofvogel bij mij in de buurt gister heb ik trouwens van treinen gedroomd wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: en hij ontspoorde en kwam recht op je af ? ...beziet de sjaap dat fikt in het wij, zo blei |
|
Ja, okay dan kan ik snappen dat je er nachtmerries van krijgt... (@ Misanthrope), en hierbj een @ alle mensen die alleen mutter kennen en toch een rammstein shirt hebben "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
ik heb vannacht gedroomd over de vriendin van m'n ex, die ineens heel aardig bleek te zijn. Vreemd, kheb met die hele meid (weet wel wie het is) nog nooit 1 woord gewisseld en ben alweer ruim 7 maanden zeeeeeeeeeeeeeer blij met m'n huidige vriend. So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
quote:Ook een hele dikke naar de mensen die net zo geobsedeerd zijn van Rammstein als die klasgenootjes van mij. Dat is echt eng!!! Ze noemen elkaar gewoon al zowat Till en Richard. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
okee ik droom vaak nogal raar maar vannacht spande echt de kroon!!! ik droomde dat ik bij een chreche was met allemaal arische kleine jongetjes van een jaar of 5 ineens klom er eentje op een muurtje en deed de heil hitler dinges groet en toen gingen alle jongetjes richting hem staan en deden de hitler groet dinges naar hem toe !!! ik heb vannacht dus gewoon over de hitlerjugend gedroond !! wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: SS'ertje ,geweest in vorig leven? I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: denk eerder dat het aan de leerstof van vandaag lag wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Da's teken dat die stof er goed inzit I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Ik heb 3 redelijke intensieve dromen gehad "vannacht", maar de laatste was wel weer het ergste. Weer zo'n droom (was al een tijdje geleden) over iemand die sterft. Dat is zó echt, dat als ik wakker word ik aan het huilen ben, en ik tijd nodig heb om te beseffen dat het niet echt is. Toen ik wakker werd wist ik het dus echt niet meer en heb liggen denken aan wat ik de vorige dagen heb gedaan, om tot de conclusie te komen dat het "maar een droom" was. Het rare is, als ik die dromen heb is het meestal over iemand waar ik heel close mee was maar een tijdje niet meer gezien heb, en deze keer was het over iemand die ik alleen maar online ken, en nog nooit gezien heb Maar ik ben er wel weer helemaal ondersteboven van |
|
Misschien dat je sommige mensen nog iets te vertellen hebt voordat ze dood gaan, maar niet precies weet wat je ze moet vertellen voor die tijd. Er is iets dat niet uitgepraat is, lijkt me. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |