|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Dat verschilt natuurlijk van keer tot keer. Ik heb nogal vaak de gewoonte om in dromen aan mensen te gaan vragen of het een droom is. Dan is het antwoord altij 'ja'. Dan weet ik dat het een droom is en dat ik alles kan en mag doen. Maarja, dan is het nog niet fijn om pijn te hebben. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Wat ik wel al vaak gehad heb zijn echte geluiden die in mijn droom doorsijpelen. Als ik echt echt, doodop ben, durf ik de muziek van mijn stereo in mijn droom gewoon te horen (dan gaat daarin ook de stereo aan ofzo) METAAAAAAAL!, wel vet,...maar ook akls men me wil wakker maken vanop de gang, hoor ik in mijn droom mijn naam. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Heh, dat heb ik dus ook. Denk ik in mijn droom van "Godverdomme, wat een irritant geluid!" als mijn wekker staat te wekken. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Hmm, dat heb ik nog nooit meegemaakt, dat ik heer en meester ben in zo'n droom. Ik heb niets onder controle. Het enigste wat ik dan wel kan bepalen is wanneer de droom eindigt; ik kan op elk moment mezelf wakker laten worden. Handig in een lucide nachtmerrie. Maar vaak heb ik het niet gauw genoeg door, dat ik droom. |
|
Ik heb laatst de hele nacht gedroomd dat ik niet kon slapen spelfout weggehaald... |
|
quote:Da's naar... "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
Ik droomde dat me deurbel ging en ik kon dus net een dag uitslapen ik werd wakker en schelde vloeken naar de deur gelopen niemand daar kijk op de klok is het 6 uur ofzo dus ik maar weer me nest in gegaan AARGHHH |
|
quote:*lol* "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
quote:Je kan jezelf wakker laten maken? Wow, ik beleef me droom bijna niet. Ik weet nooit wat ik heb gedroomd en als ik het nog wel weet dan was het niet bijzonder leuk . Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
quote: Laatst droomde ik dat ik iem. neerstak... na een ruzie... Je kan me de bout hachelen! |
|
De laatste keer dat ik lucide droomde kwam ik na 5 minuten klaar, ik ben daarna maar gewoon gaan slapen.... |
|
Ik droomde vannacht dat ik een jongen tegenkwam die ik nooit had ontmoet maar me wel het gevoel gaf dat we elkaar al heeeel lang kenden. Hij had een getatoeeerde engel op zijn linkerbovenarm. Heel apart. Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig! |
|
ik blijf dromen over vreemdgaan. Wat moet ik hier nou mee? So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
quote: Gewoon een keerjte doen, en zien dat het niks is om over te dromen. Om 19:00 ben ik thuis. |
|
quote: Zorgen dat je vriend wat spannender wordt . |
|
quote: In bed heb ik echt werkelijk niks te klagen! Ik snap 't gewoon niet. So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
quote: Hahahahaha So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
quote: Je hebt niks te klagen, maar is er ook niks te verbeteren? (dat zijn gemene vragen hoor...) Maar je kunt natuurlijk altijd een keer vreemdgaan met je vriend! Hoe je dat invult, dat kan op duizenden manieren. |
|
quote: Vertel (vul in) maar dan................... So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
Ja hoor eens, ik ben Goedele Liekens niet. Maarreh, anders laat je je toch gewoon een keer (opnieuw) door hem versieren, in een kroeg? Zal-ie nog flink op zijn neus kijken denk ik... |
|
quote: Zeker in dezelfde kroeg als waar 't allemaal begonnen was zeker? Maar goed, ik begrijp die dromen dus echt niet. Iemand enig idee? So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
quote: Als je droomt over dat vreemd-gaan, hoe voel je je dan ? Goed, slecht, schuldig,...? |
|
quote: Neeee, het is toch VREEMDGAAN met je vriend. |
|
aha, naar een andere kroeg dus. So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |