IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Het grote wat heb ik laatst gedroomd en wat betekent mijn droom-topic Vorige pagina | Volgende pagina
MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 08-08-2003 14:27 by MBMarduk Profiel van MBMarduk

De hitte, jongens. De hitte.


Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 08-08-2003 15:11 by Phaestus Profiel van Phaestus

Ik droomde dat ik net te laat bij Multivlaai binnenstapte en dat ik geen vlaai meer mocht kopen..


"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 14-08-2003 16:53 by MBMarduk Profiel van MBMarduk

Ik heb een vreselijk "echte" droom gehad.
Het soort waar je echt gelooft dat het gebeurt.
Ik zwerfde ergens door Duitsland met m'n rugtas. Ik ging ergens zwemmen in een binnendeurs zwembad en trof daar een groep van 8 meiden van 1 of andere middelbare school incl. de lieve, begripvolle chauffeur van hun busje.
Ik mocht met hen mee in hun uitstapje en zo gingen we naar verschillende plaatsen. 2 of 3 van de meisje raken overduidelijk verliefd op me en geven me stiekem van alles "om aan hen te herinneren". Kaartjes met onleesbare e-mail adressen/telefoonnummers, hangertjes van hun tassen, een stuk appel(!)
Zo komen we ook op een kippenslachterij waar toevallig brand is uitgebroken. Heel de fabriek is in lichterlaaie en die chauffeur zit maar wat te bazelen terwijl over heel gigantische binnenplaats er honderden kappote kratten liggen en luidruchtige rondrennende kippen, varkens, BEREN en WOLVEN(!!) alles afslachten. Apocalyptisch bijna.
Hierna is het tijd om afscheid te nemen en de helft van die meiden staan te janken want hun gaan met het vliegtuig verder naar Hannover en ik moest met de trein naar Dusseldorf (WTF heb ik nou aan die steden?) en vanaf daar verder naar NL. Ik merk dat mijn portemonnee weg is dus ik bellen met de ABN dat m'n pas kwijt is. En nu moet ik dus de straat op om te liften.

Drie auto's verder en eenmaal in NL ga ik naar MIJN huis waar mijn EX en haar familie in wonen (WTF?)

Ik wordt compleet uitgescholden door haar (als ik wat geld te leen vraag), iets wat ze IRL nog nooit heeft gedaan en nooit zou doen.
En verdwijnt. Dus ik de straat weer op.
Ik merk dat er bij de buren iets groots aan de hand is aan het aantal auto's voor de deur. Een bruiloft en men bereidt zich voor om in een stoet naar het vliegveld te rijden.
Ik vraag of ik mee kan want ik wil terug naar Duitsland.
*poef* Ineens sta ik gewoon weer in Duitsland maar nu in Keulen alwaar het lijkt alsof de hele stad getroffen is door een atoombom.
Op straat rijden duizenden wagens stapvoets achter elkaar met luidruchtige criminele types, gangsta-muziek en hoeren.
Ik loop een poos met m'n zware tas tot ik bij een park kom. Daar zie ik een gast mij voorbij rennen en hoor ik een "burst" van een machinegeweer. De gast "verwijnt" schreeuwend in een plas bloed, ingewanden en ledematen voor m'n neus.
Er komen ineens een stuk of 4 schreeuwnde SS-ers en 3 "normale" hedendaagse (groene) Polizei mensen tevoorschijn die naar het lijk sprinten, de hele tijd hevig discussierend wie nou het voor het zeggen heeft.

The End.


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 14-08-2003 16:55 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 14 augustus 2003 16:53 schreef MBMarduk het volgende:
Ik heb een vreselijk "echte" droom gehad.
Het soort waar je echt gelooft dat het gebeurt.
Ik zwerfde ergens door Duitsland met m'n rugtas. Ik ging ergens zwemmen in een binnendeurs zwembad en trof daar een groep van 8 meiden van 1 of andere middelbare school incl. de lieve, begripvolle chauffeur van hun busje.
Ik mocht met hen mee in hun uitstapje en zo gingen we naar verschillende plaatsen. 2 of 3 van de meisje raken overduidelijk verliefd op me en geven me stiekem van alles "om aan hen te herinneren". Kaartjes met onleesbare e-mail adressen/telefoonnummers, hangertjes van hun tassen, een stuk appel(!)
Zo komen we ook op een kippenslachterij waar toevallig brand is uitgebroken. Heel de fabriek is in lichterlaaie en die chauffeur zit maar wat te bazelen terwijl over heel gigantische binnenplaats er honderden kappote kratten liggen en luidruchtige rondrennende kippen, varkens, BEREN en WOLVEN(!!) alles afslachten. Apocalyptisch bijna.
Hierna is het tijd om afscheid te nemen en de helft van die meiden staan te janken want hun gaan met het vliegtuig verder naar Hannover en ik moest met de trein naar Dusseldorf (WTF heb ik nou aan die steden?) en vanaf daar verder naar NL. Ik merk dat mijn portemonnee weg is dus ik bellen met de ABN dat m'n pas kwijt is. En nu moet ik dus de straat op om te liften.

Drie auto's verder en eenmaal in NL ga ik naar MIJN huis waar mijn EX en haar familie in wonen (WTF?)

Ik wordt compleet uitgescholden door haar (als ik wat geld te leen vraag), iets wat ze IRL nog nooit heeft gedaan en nooit zou doen.
En verdwijnt. Dus ik de straat weer op.
Ik merk dat er bij de buren iets groots aan de hand is aan het aantal auto's voor de deur. Een bruiloft en men bereidt zich voor om in een stoet naar het vliegveld te rijden.
Ik vraag of ik mee kan want ik wil terug naar Duitsland.
*poef* Ineens sta ik gewoon weer in Duitsland maar nu in Keulen alwaar het lijkt alsof de hele stad getroffen is door een atoombom.
Op straat rijden duizenden wagens stapvoets achter elkaar met luidruchtige criminele types, gangsta-muziek en hoeren.
Ik loop een poos met m'n zware tas tot ik bij een park kom. Daar zie ik een gast mij voorbij rennen en hoor ik een "burst" van een machinegeweer. De gast "verwijnt" schreeuwend in een plas bloed, ingewanden en ledematen voor m'n neus.
Er komen ineens een stuk of 4 schreeuwnde SS-ers en 3 "normale" hedendaagse (groene) Polizei mensen tevoorschijn die naar het lijk sprinten, de hele tijd hevig discussierend wie nou het voor het zeggen heeft.

The End.




...no more beer for you, man geweldig verhaal!


Bruce Banner


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 14-08-2003 16:58 by Heiden Profiel van Heiden

www.psychriatischehulpnodig?.nl

Heh, grapje. Ik heb vandaag ook ziek gedroomd over openlucht kinderfeesten met heel veel snoep, drugs en alcohol. Maar het is een beetje mistig....


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


natassja
Usericon van natassja
Posted 14-08-2003 17:27 by natassja Profiel van natassja

droomde dat ik aan het vissen was met mijn vader op het ijs, onder het ijs waren allemaal lijken te zien die er al honderden jaren bleken te liggen (aan de kleding te zien) maar ze zagen er nog vet goed uit en hadden allemaal de mond los


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 14-08-2003 17:29 by Heiden Profiel van Heiden

quote:
Op 14 augustus 2003 17:27 schreef natassja het volgende:
droomde dat ik aan het vissen was met mijn vader op het ijs, onder het ijs waren allemaal lijken te zien die er al honderden jaren bleken te liggen (aan de kleding te zien) maar ze zagen er nog vet goed uit en hadden allemaal de mond los


[analyseer]Deze droom staat duidelijk synoniem voor het Zware Metalen Forum.[/analyseer]


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


natassja
Usericon van natassja
Posted 14-08-2003 17:31 by natassja Profiel van natassja

nee denk het niet, h
eb altijd korte dromen
droom zon 6 keer per nacht denk ik



Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 14-08-2003 17:33 by Heiden Profiel van Heiden

Iedereen droomt maar dromen van hoogstens 10 sekonden, en heel veel in een nacht. Ik kan het me ook niet voorstellen, maar het schijnt dus echt zo te zijn.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


natassja
Usericon van natassja
Posted 14-08-2003 17:35 by natassja Profiel van natassja

geloof dat dromen zo ongeveer 5 minuten duren
daarom kun je ook nog snel iets dromen als je de snooze knop indrukt


WhiteRose
Beauty creates Pain
Usericon van WhiteRose
Posted 15-08-2003 17:05 by WhiteRose Profiel van WhiteRosehttp://www.society1.net

droom over aliens die een -voor mensen-dodelijk virus over de aarde spreidde


Black Metal is the art and weapon in my hand, that never fall asleep 'til every man is killed !


~Narsil
Usericon van ~Narsil
Posted 15-08-2003 17:09 by ~Narsil Profiel van ~Narsilhttp://www.myspace.com/phobos_kim

Ik heb onlangs gedroomd dat ik tussen een gigantisch dominospel liep en dat alle blokjes begonnen om te vallen


WhiteRose
Beauty creates Pain
Usericon van WhiteRose
Posted 15-08-2003 17:10 by WhiteRose Profiel van WhiteRosehttp://www.society1.net

quote:
Op 15 augustus 2003 17:09 schreef ~Narsil het volgende:
Ik heb onlangs gedroomd dat ik tussen een gigantisch dominospel liep en dat alle blokjes begonnen om te vallen


ook "gezellig"


Black Metal is the art and weapon in my hand, that never fall asleep 'til every man is killed !


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 15-08-2003 17:26 by Gunman Profiel van Gunman

quote:
Op 15 augustus 2003 17:05 schreef WhiteRose het volgende:
droom over aliens die een -voor mensen-dodelijk virus over de aarde spreidde

Hmmmh, dus het zijn aliens die die worm hebben losgelaten? Sommige mensen gaan namelijk haast dodd als hun computer vreemd gaat doen.


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


WhiteRose
Beauty creates Pain
Usericon van WhiteRose
Posted 15-08-2003 17:28 by WhiteRose Profiel van WhiteRosehttp://www.society1.net

quote:
Op 15 augustus 2003 17:26 schreef Gunman het volgende:
Hmmmh, dus het zijn aliens die die worm hebben losgelaten? Sommige mensen gaan namelijk haast dodd als hun computer vreemd gaat doen.


ik niet ik ben niet pc verslaafd


Black Metal is the art and weapon in my hand, that never fall asleep 'til every man is killed !


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 19-08-2003 12:33 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

Woei! Wederom een droom gehad waarin ik bij ons thuis ruzie met een onbekende kreeg en met hem ging vechten met messen enz...


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Miss Lucifer
Desire, Death & Destruction!
Usericon van Miss Lucifer
Posted 19-08-2003 12:44 by Miss Lucifer Profiel van Miss Lucifer

Ik droomde laatst dat ik in een of ander kinderopvanghuis was, en dat er mannen kwamen die de kinderen overhoop wilden schieten... Ik nam zo'n kind mee en er kwam een vent achter ons aan die zijn pistool aan het laden was. Ik was van plan te gaan bukken met dat kind in mijn armen, maar ik begon dus nog harder te rennen en die vent schoot en raakte mij in mijn rug. Ik liet het kind los en hij rende weg, terwijl de kogel door mij heen was gekomen, ik zag hem uit mijn buik steken... Die vent wou me dus aanranden of zo, maar ik vond dat niet erg, het was een bekende (nu ik erover nadenk weet ik volgens mij ook wie het is) Het kind kwam weg en toen werd ik wakker...


It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not...


she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 19-08-2003 14:19 by she_devil Profiel van she_devilhttp://shedevil.wiebel.nl

ik droomde dat ik bij een of ander hoog glazen gebouw was en toen kwamen er allemaal aliens uit de lucht vallen (en stuiterden net als ballonnen) in de vorm van zeemijnen en ik had iets wat zij wilden, maar ze konden me niet vinden en het was allemaal heel erg vaag....


wait for me dragon, we'll meet in the sky


mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 19-08-2003 14:31 by mörke Profiel van mörkehttp://www.nattekrant.net/~mark

quote:
Op 14 augustus 2003 17:27 schreef natassja het volgende:
droomde dat ik aan het vissen was met mijn vader op het ijs, onder het ijs waren allemaal lijken te zien die er al honderden jaren bleken te liggen (aan de kleding te zien) maar ze zagen er nog vet goed uit en hadden allemaal de mond los


Geinspireerd op LOTR misschien?


Dit slaat nergens op.


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 19-08-2003 14:54 by mislyd Profiel van mislydhttp://mislyd.deviantart.com/

quote:
Op 19 augustus 2003 12:44 schreef Miss Lucifer het volgende:
Ik nam zo'n kind mee en er kwam een vent achter ons aan die zijn pistool aan het laden was. Ik was van plan te gaan bukken met dat kind in mijn armen, maar ik begon dus nog harder te rennen en die vent schoot en raakte mij in mijn rug. Ik liet het kind los en hij rende weg, terwijl de kogel door mij heen was gekomen, ik zag hem uit mijn buik steken... Die vent wou me dus aanranden of zo, maar ik vond dat niet erg, het was een bekende (nu ik erover nadenk weet ik volgens mij ook wie het is) Het kind kwam weg en toen werd ik wakker...


Dit lijkt een beetje op wat ik hier een tijd geleden schreef.. Alleen werd in mijn droom het kind geraakt, en kon ik ontsnappen.


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 19-08-2003 16:11 by Azagthoth Profiel van Azagthothhttp://www.playsomeguitar.com

Zozo, wat lees ik hier weer veel "kinderwens complexen". Schijnbaar is het onbewuste "kinderwens instinct" signalen naar het bewuste aan het geven. Bewustheid zegt dat het mogelijk is dat je (nog) niet capabel bent voor zo'n verantwoordelijkheid, en dat komt naar buiten.


Disclaimer:
Ik ben geen professionele psyche analyticus.

[Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 19-08-2003 16:50]



mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 19-08-2003 16:27 by mislyd Profiel van mislydhttp://mislyd.deviantart.com/

Kan kloppen, ik krijg de laatste tijd altijd een krop in m'n keel wanneer ik baby's zie. Vre-se-lijk!


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 19-08-2003 16:32 by Gunman Profiel van Gunman

Ander vraagje: Vroeger kon ik me wel vaak -weliswaar meestal vaag - herinneren wat ik gedroomd had, dat gebeurt nu hooguit één keer per maand of minder. vroeger kon ik nog wel zeggen van : "ja , ik heb gedroomd",...... maar nu amper nog!!!!!!?????

[Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 19-08-2003 16:33]


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 19-08-2003 16:34 by mislyd Profiel van mislydhttp://mislyd.deviantart.com/

quote:
Op 19 augustus 2003 16:32 schreef Gunman het volgende:
Ander vraagje: Vroeger kon ik me wel vaak -weliswaar meestal vaag - herinneren wat ik gedroomd had, dat gebeurt nu hooguit één keer per maand of minder. vroeger kon ik nog wel zeggen van : "ja , ik heb gedroomd",...... maar nu amper nog!!!!!!?????

Misschien sliep je vroeger langer dan nu?
Ik herinner me meer als ik uitslaap, denk ik.


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 19-08-2003 16:38 by Gunman Profiel van Gunman

quote:
Op 19 augustus 2003 16:34 schreef mislyd het volgende:
Misschien sliep je vroeger langer dan nu?
Ik herinner me meer als ik uitslaap, denk ik.

Mmmh, dacht ik eerst ook, maar hoewel ik tijdens bepaalde weken (vroeg werken) erg weinig slaap, is het toch dat niert vrees ik, de laatse tijd zit ik terug op mijn normale 7 à 9 uur (dat laatste is uitzonderlijk) slaap. Wel vaak tijdens het "terug indommellen" in t weekend , dat ik flarden meen te herinneren, maar ik mag al blij zijn als ik nog weet wie er
in die droom allemaal voorkwam.

Let wel: het gebeurt nog hoor, maar de laatste jaren erg weinig.


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen