|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Het was weer te vreemd. Het enige wat ik me nog herinner was een slecht verlichte kamer met een TV waar iemand Splinter Cell op aan het spelen was, en een kom met paddo's en een monstreuze waterpijp. |
|
quote:Foto! Ach wat maakt het uit ,ik zie niet aan je posts of je vet bent of niet,wat mij betreft ben je net goed true disco chick |
|
quote:Ik droom altijd over dingen waaraan ik behoefte heb zoals eten ,jointje,.... ik zou zeggen neem een paddo'tje true disco chick |
|
quote: net goed hehe [Dit bericht is gewijzigd door Sorpresa op 17-12-2002 15:11] "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
quote: ach zeur niet! Je ziet er goed uit, helemaal niet te dik. Anyway, wat betekend het als je telkens erotische dromen over je ex hebt waar je echt nooit meer aan denkt. (heb er zelf geen last van maar een vriend van me wel) |
|
ik droomde vannacht van een heel groot paard wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote:Je zit er inderdaad goed uit en lief true disco chick |
|
quote: danke *bloos* "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
quote: Jij droomde over mij! |
|
quote:Alle XBOX bezitters zijn mentaal gelinkt. Maar je hebt SC nu dus al? |
|
quote:nood aan seks true disco chick |
|
quote: dat is het niet zegt hij..heeft niks te klagen over zijn seksleven. |
|
quote:dan weet ik het ook niet true disco chick |
|
Ik droomde dat ik op X-massfest was... ik zeulde maar met twee blikken bier rond, en ik kwam Slechtheid en een groepje mensen tegen, Arrebar was er ook bij (?? ik heb die lui nooit ontmoet). Ook waren er twee figuren bij en die wilden zich niet voorstellen, want ze vonden het maar triest, dat afspreken via Internet. En toen ging ik naar de grote zaal, want Immolation ging beginnen, maar ik zag ZwaarMetaal z'n gitaar stemmen op het podium?!?! Ahhh, het was echt een droom van niks . *edit* oh ja en een detail was ook nog dat ik vanuit Wijk bij Duurstede (daar ben ik opgegroeid) samen met MBMarduk naar Tilburg was gefietst, hahaha!! [Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 22-12-2002 10:22] |
|
quote:Dude, ik wist dat je van me hield. |
|
Ik droomde dat ik in een winkel iets kocht. Toen ik wilde betalen kreeg ik een grote beurs met 90 euro en een hele nieuwe telefoon met kleurenscherm enzo Weet echt niet waar die droom op slaat "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
ik droomde laatste dat er in de buurt een ongeluk gebeurt was.. maar men dacht dat het om moord ging. XnegativeX verdachte mij ervan.. en alles in m'n leven (in de droom) wees erop dat ik het gedaan had... schrok ik wel van.. lol. |
|
someone help me! wat betekend het??! |
|
Ik verdacht jou ook jij pleegde die moord Metal heerst |
|
quote:Dat je voorbereiding niet goed genoeg was. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
lol!! oh nee.. |
|
Moet je nu wat horen...ik heb vannacht in m'n slaap m'n radio aangezet! Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Hehehe Ik werd laatst met mijjn hoofd aan het voeteneind wakker ... Ook nog nooit gebeurd .. |
|
hehe, welke cd dan? |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |