|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Omdat ik daar zelf niet zoveel moeite mee heb (in dromenland dan). Bazzio Attacks!!! |
|
tja, als 't nou eens leuke dromen zouden zijn, maar nee. So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
quote:*grin* |
|
quote: Ts, egotripper... Ik droom ook wel over jou hoor! [Dit bericht is gewijzigd door Miss Lucifer op 01-10-2003 21:20] It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not... |
|
In dit topic hoor ik toch vaak dat er veel mensen zijn die hun dromen bewust dromen. Er echt deel van uitmaken en ze ook kunnen besturen en zeker herinneren. Hoe komt het dat ik nooit droom (dat doe ik wel maar ik weet het niet) En als ik dan een keer heb gedroomd, weet ik er niets meer van. Hoe komt dit en hoe kan ik dit veranderen? Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
quote: Ik hoop het niet want hoe leg ik dat aan mijn vriend uit? Ja sorry schat, ik ben zwanger... dat ik je de afgelopen 2 maanden niet gezien heb.. tja... She-devils optie staat me meer aan! [Dit bericht is gewijzigd door Midnight op 02-10-2003 0:34] Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig! |
|
Geen zever: Vannacht heb ik gedroomd dat ik een Terminator was die een paar wijven moesten redden van de Apocalyps (iets wat echt niet voor mij is en wat ik anders nooit droom). En deze ochtend hoor ik dat Arnold gouverneur van Californië wordt. mvg wk10 |
|
Ik droomde dat ik met Anne (dochter ve hotelbaas waar ik in 96 voor werkte en sindsdien niet meer heb gezien) op dr gruwelijke paarse aprillia scooter reed en dat ie er opeens mee nokte. Ik probeerde hem nog aan te trappen maar dat lukte niet. ...En toen werd ik wakker van pure verveling Winter is coming |
|
quote: Ik onthoud alleen mn dromen als ik geleidelijk wakker wordt, dus uitslaap en niet wakker schrik van de wekker. Winter is coming |
|
Een vriend van mij droomde dat hij en ik in een minicooper zaten als 2 gangsters! Inclusief trainingspak, hoofddoek en grote speaker achterin. Is dit een voorspelling Hij is zelf helemaal Hip-Hop freak. |
|
eergisteren : ik moest een paard over het ijs leiden, ik ging er met mijn voet door heen gisteren: er zat een grote katachtige achter een hert aan, het hert ging er vandoor, en ik ging naar de katachtige toe , wilde hem aaien ook al was ie gevaarlijk wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: ik heb het ook niet veel maar vannacht heb ik eindelijk weer eens gedroomd maar daarvoor moet je een goed slapen vandaag voor het eerst sinds tijden langer dan 6 uur geslapen ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Elke keer als je wakker word, meteen een pen en papier pakken en opschrijven wat je kan herineren van je droom. Meestal word je meerdere keren per nacht wakker, dus iedere keer moet je noteren wat je je kan herineren. Op het laatst onthoud je het beter en hoef je het niet meer op te schrijven. Bij mij was het na 2 nachten |
|
Ik fietste in het donker naar huis en opeens fietste ik een verkeerde straat in. In die straat liep een grote witte hond en eerst leek die niet gevaarlijk, want hij huppelde maar wat rond. Ik probeerde verder te fietsen, maar ik kwam nauwelijks meer vooruit en opeens werd die hond agressief en begon in mijn voet te bijten. Nadat hij dat een paar keer had gedaan begon ik een gesprek met hem. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Hmmm... Toevallig bestiale fantasien?? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Soms, maar nu probeerde ik weg te fietsen en was de hond boos! Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: in mijn dromen kan ik altijd vloeiend frans praten, snap er niets van. droom de laatste tijd opeens weer ergveel, heel avontuurlijk allemaal en heel raar, maar wel leuk. Beter dan het coma slapen. |
|
Ik droomde over een kudde geest schapen en een hond die wilde ze bij mekaar drijven maar liep er dwars doorheen en ipv mekkeren gingen ze miauwen AARGHHH |
|
Ik droomde laatst dat ik weer lid was van de voetbalclub, inclusief een voetbalwedstrijd van 2 keer een half uur. Gelders dreven zijn de mooiste van ons dierbaar Nederland |
|
quote: Dat zijn die Australische schapen geweest natuurlijk - Mutatis mutandis - |
|
ik droomde vanmiddag dat ik in een landschap stond. In de lucht heel veel grijze wolken die heel snel voorbij raasden en ik stond op een soort berg ofzo. Ik stond een stuk van de rand van een rafijn af en daarachter, onder de berg, zag het er veel vrolijker uit dan op de berg. Er sond ook nog een oude boom op het puntje van de rafijn. Erg vreemd, vooral omdat ik al heel lang niet meer mijn dromen kan herinneren. [Dit bericht is gewijzigd door stigma op 09-10-2003 16:24] Subtiel kamerolifantje |
|
quote: dan moet je niet weglopen voor je fantasien en het gewoon laten gebeuren "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Het verhaal speelt zich af in 1950 en in mijn droom ben ik een vrouw rond de 30 jaar. Draag ook de '50 jaren outfit en alles was zwart wit in mijn droom.(ik zag er compleet anders uit dan in het echt) Ik had gedroomd dat ik getrouwd was met een hele rijke man en ik had een geheime minnaar. Toen ging m'n man dood en had zoiets van: "Zo, dat werd tijd, zeg". En toen had ik een villa van hem geerfd en ging met mijn geheime minnaar die villa in. En toen was alles ineens weg en kwam ik in een tijd tussen toen en nu. Ik was in een zwembad en het leven van ons allemaal hing af van 1 iemand die werd uitgekozen. Diegene moest dan het zwembad in, maar het zwembad kon veranderen in een gevaarlijke grot met veel bloedlustige haaien enz. Een gozer had het overleefd en toen hadden we het allemaal overleefd en konden weer naar de toekomst terugkeren. Echt vaag |
|
Ik droomde dat ik 's nachts wakker werd omdat m'n kat op bed had gepist en dat was ook zo toen ik wat beter keek... [zweefmode]Zou het een betekenis hebben [/zweefmode] - Mutatis mutandis - |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |