|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
wouw, komen er ook nog elfjes in voor toevallig? And my marlboro light |
|
quote: Ook een manier om aan je 50 posts te komen he. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
"Je ontmoet een spannende man waarbij je twijfelt over je gevoelens" Jenje weet raad |
|
quote: hou je mond of ik kom naar beneden om je tot moes te prakken And my marlboro light |
|
quote: Kom maar op knaapje!! Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Kunnen de knulletjes het even op msn verder uitvechten? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
he rasputin, wat hoorde ik, kom je naar staal de 28ste? changed to 'ouwe' |
|
quote: Oooooh!! *kijkt ongeduldig rond* Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
ik mot ook 50 post hebben changed to 'ouwe' |
|
quote: ok dan hier kom ik grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr! waar gaan we trouwens volgende week naar toe? And my marlboro light |
|
quote:MSN!!!!! Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
he banaan, ben jij dat daar wie zo boos op dat fototje kijkt? changed to 'ouwe' |
|
quote: Dat is hij ja. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote:zozo, hoe noemen ze dat ookalwer? 'true'? dit heb je vast niet gelezen daarnet: he rasputin, wat hoorde ik, kom je naar staal de 28ste? changed to 'ouwe' |
|
quote: Ben ik ja, hoezo?? And my marlboro light |
|
quote: Dat zou best wel kunnen dat ik kom ja, weet het nog niet zeker maar zou best wel kunnen. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Ik heb laatst gedroomd dat Peter Lindgren mij de zin van het leven uitlegde... en het klopte! |
|
wat zei hij dan? "be a sex symbol on your own terms" ?? lol |
|
Nee |
|
Wat dan wel? Wat dan wel? |
|
Dat zou inderdaad verdomd pijnlijk zijn als die droom uit zou komen jah. Zelf droom ik ook regelmatig heel vaag, maar dan weet ik 's ochtends amper meer wat ik gedroomd heb. Het enige wat ik dan nog weet is dat het zeer wazig was They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal! |
|
Waaromp zou dat pijnlijk zijn?? Héhé, integendeel, nu weet ik tenminste (samen met die kerel) wat de zin van het leven is En jullie lekker nieeeet |
|
Ik denk niet dat ik het wil weten Zal vast weer incest bij komen ... |
|
quote: Nee dat bedoel ik niet, ik bedoel dat stukje daarboven, over die droom in dat zwembad They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |