|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: o dat was ik ja |
|
Ik heb gedroomd over sex, en een ruzie met een of ander blond wijf bij een concert, was weer heftig |
|
altijd ellendig die nachtmerries |
|
quote:Hehehe, neen, niet eens... was zelfs een hele mooi droom FREEZE |
|
Ik droomde dat ik hoogzwanger was... ik werd zwetend wakker!!! If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
ik droomde er 2 neushoorns over straat liepen en ik moest me verstoppen want ze waren de tourbus van evergrey aan het aanvallen ook had ik gedroomd dat ik in een gebouw aan de voet van een grote berg was en toen kwamen er allemaal wolken omlaag langs de berg en toen stenen en steeds grotere stenen en toen viel er een meisje in het rood af en die werd verpletterd en toen werd ik wakker en ik had gedroomd dat ik ging skieen maar ik had geen ski's [Dit bericht is gewijzigd door she_devil op 11-05-2003 18:38] wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote:Je wilt iets heel graag maar iets houd je onbewust tegen Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
neehee, je hebt gewoon behoefte aan sex. s.freud |
|
quote:Je hebt een onbewuste angst voor iets. Zorg dat je hier niet aan toegeeft, want dan zal het je verslinden... Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
quote:zullen mijn examens wel zijn , en het meisje in het rood is de rooie pen van de nakijker wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
ik droomde gister dat ik bij een studentenvereniging ging en dat we op een avond ergens gingen stappen. daarna had een of andere eikel mn foto op al mn identiteitsbewijzen veranderd in o.a. mohammed al-sahaf zodat ik niet binnen mocht komen; ik heb zelf in mn droom wel moeten lachen om die grap wat zou dit te betekenen kunnen hebben?? |
|
quote:dat je niet zeker bent van je herkomst wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: zou wel kunnen kloppen; soms denk ik welles dat ik van een andere planeet kom maar t zou ook idd te maken kunnen hebben met 3 verhuizingen in 2 jaar tijd die ik heb meegemaakt... |
|
quote: The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote: Gewoon door blijven speculeren, de hele nacht! The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
Ik kom nooit in m'n eigen dromen voor... en ook niet vaak mensen die ik ken. Zou dat ook iets betekenen? [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
quote: dat je weinig zelfvertrouwen/zelfbewustzijn hebt? |
|
Bah. Geen leuke reden. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
Mischien moeten jullie je er is in gaan verdiepen voordat je antwoorden gaat verzinnen op elkaars vragen. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
Kan me eigenlijk niet meer herinneren wanneer ik voor het laatst gedroomd heb. Laat staan waarover. Bazzio Attacks!!! |
|
Ik heb gedroomd dat ik op vakantie ging naar een vertrouwde plek. www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
ohja..vorig jaar (ik was toen 13) was ik nogal in de ban van het spel tony hawk pro skater II en toen heb ik een keer de film 'silence of the lambs' gekeken. die nacht droomde ik dat ik aan het skateboarden was in een bebloede halfpipe... www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
quote: stuur je ff een kaartje als je weer op vakantie gaat Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Hoe kan dat? Je observeert toch altijd je droom, en je voelt er toch vanalles bij? Ik zie mezelf ook niet vaak in dromen (perspectieven zijn altijd zo raar, alsof je alles vanuit verschillende perspectieven tegelijk ziet). Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |