|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik heb laatst alweer gedroomd dat ik mijn haar had afgeknipt. Niemand herkende me meer! |
|
Hmz, ik heb vannacht gedroomd dat ik mijn haar zwart had geverfd... Zinvol... It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not... |
|
quote: of niemand wilde je meer kennen the horror |
|
gedroomd dat ik verliefd was op iemand die m'n vriend erg haat en het was wederzijds (irl kent hij me niet eens ) |
|
quote: het lijkt me leuk om vleugels uit te vinden zodat mensen kunnnen vliegen . [Dit bericht is gewijzigd door Vinay op 20-03-2004 7:05] |
|
heb laatst gedroomd dat ik een vriendin uit eten had gevraagd bij familie , ze was toevallig lesbisch , en mijn familie reageerde daar "ouderwets" op , dus ze liep weg en ik wilde haar geruststellen en zo . ik denk dat het betekent dat ik wat anders kijk naar mensen , meer naar inhoud en en intelligentie , en dat ik een andere omgeving moet zoeken om mij zelf te ontwikkelen zoals ik dat wil ,misschien wil het ook zeggen dat mijn relaties en mijn familie niet op hetzelfde niveau zitten . [Dit bericht is gewijzigd door Vinay op 20-03-2004 6:58] |
|
Nou ik zit dus weer in een droomcyclus. Dat heb ik om de paar maanden. Dan droom ik echt elke nacht, vaak wekenlang achter elkaar en vaak de meest bizarre dingen. De laatste was dat ik een flinke zak coke (nee geen cola!) had gekocht maar nergens een geschikte plaats kon vinden om lekker te snuiven... tsja... |
|
quote: Volgens mij wil het zeggen dat jij lesbos geil vind. |
|
Ik droomde laatst dat ik alles in huis getrashed had.. Frustratie?? Worden jullie ook altijd zo moe wakker na dromen? Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
ik droom nooit ik moet maar eens beter gaan slapen misschien dat het dan lukt maar als ik droom komt er meestal een gaaf moment en elke keer wordt dat uitgesteld door allemaal omstandigheden en net voordat het begin wordt ik wakker en heb ik eens goed gedroomt dan vergeet ik het binnen een uur ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:me too. maar ik weet dat ik gedroomt heb.. maar dan ben ik weer te moe Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Meer drugs nemen F*ck hippies |
|
quote: ervaring? welke gebruik jij nou?? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Geen, behalve alcoholocaust F*ck hippies |
|
hmm nou dat is al helemaal slecht voor mijn korte termijn geheugen ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
heb laatst gedroomd dat ik de cd Limb Bizkifix van watain kocht We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
Ik droomde dat er iemand was die me steeds probeerde te vermoorden. Ik was hem te slim af en toen bleek ineens alles een wedstrijd te zijn http://www.myspace.com/entrapmentdeathmetal http://www.myspace.com/villavampiria http://www.myspace.com/doctorscalpeltheincisions http://entrapment2.bandcamp.com/ |
|
ik droomde dat ik op een paard zat en dat die ineens kon vliegen, toen stond daar frans bauer en die ging ik lastig vallen en toen draaide hij zich om en toen was het die nog lelijkere frans bauer van kopspijkers en toen kwam hij me achterna wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Ehm, heb je een frans bauer fobie? |
|
quote: wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Ik heb heel erg raar gedroomd vorige nacht Ik werd wakker, wandelde naar beneden om koffie te zetten en toen ik beneden kwam zag ik dat het hele huis leeggeroofd was, dat er wazige boodschappen op de muren geschilderd waren, toen ik terug boven kwam zag ik plots dat mijn pc, stereo, rekenmachiene enzo allemaal weg waren, dat was pas beangstigend Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote:wat waren de boodschappen? wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: raar. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Ik werd achterna gezeten door een konijn met een slecht gebit, totdat ik op een huis sprong. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |