|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
en natuurlijk dat het goed is om de kat eerder nar buiten te trappen ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Hahaha ik heb weer eens een droom gehad over een zm-er, Ghoulliette deze keer.. Ik herinner me niet zo veel meer, maar ik was iig heel lang gezellig aan't praten met Ghoullie die in een witte sofa zat, en een soort van vrijheidsbeeld-jurk droeg, met 1 blote borst dus. En ik maar doen alsof er niks aan de hand was. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Waarom droom ik nooit over blote wichten ? |
|
quote:ZwaarMetaal legt het wel aan je uit I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: ? |
|
quote: In je dromen verwerk je watr je in het dagelijks leven meemaakt... Subtiel kamerolifantje |
|
quote: |
|
Toen ik gisteren wakker werd van mijn middagdutje, wist ik niet meer waar ik was en wie ik was. Dat duurde zo lang dat ik helemaal in paniek was. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: Dat krijg je op die leeftijd hé? I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Ehm. Wat beteken achtervolginsdromen? |
|
heb jij soms de IBM reclame niet gezien? |
|
quote:Face your fears oftewel loop niet te mutsen |
|
quote: Whohow, geheugenverlies?!! Nu had ik wel al eens dat ik niet meer wist of het ochtend of avond was en wat ik ineens in de badkamer stond te doen... .... Maarre...blijf van de drank af I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Ik ben al een paar jaar bezig met m'n angsten aanpakken dus dat lijkt me een onlogische verklaring. |
|
quote: Het is ook mijn verklaring |
|
Je bent incompetent en in de ontkenningsfase |
|
Ik? NIETUS |
|
nee dat is uit de ibm reclame mbt achtervolgingsdromen |
|
o |
|
ik was bij mijn opa en oma op bezoek en daar hadden ze een ijsbeer en 2 wasbeertjes en de ijsbeer deed niks maar de wasbeertjes waren gevaarlijk wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Ik heb een droom die al een paar keer teruggekeerd is, ik ga langs bij mijn opa (inmiddels overleden) en in de bijkeuken staat ineens mijn oma (al 20 jaar dood) eten te koken. Ze ziet er ietwat ontbonden uit. Ik ben zo bang dat ik doe of er niets aan de hand is, want als ze doorheeft wat ik doorheb, zal ze me aanvallen ofzo. Ik zeg iets van "Dat eten ruikt lekker, maar ik moet er weer vandoor want ik heb het heel druk" En dan wil ze me omhelzen. |
|
heel zweverige vraag: als ik ervoor wil zorgen dat ik wel gewoon dromen kan maar geen nachtmerries terugkrijg, wat zou ik moeten veranderen aan de dromenvanger? *niet lachen a.u.b* *okay lach maar, als er maar een persoon fatsoenlijk antwoord is het goed* "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
quote:Ik zou het nu zo even niet weten, maar ik meen hier nog een boek te hebben over traditionele dromenvangers, ik zal het er morgen (mits tijd) even op naslaan |
|
quote: misschien moet je een kwast extra eraan maken ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |