|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik droomde vannacht dat ik 2 sms-jes kreeg van een vriendin van mij. In eentje stond Lingo (voor wie het niet weet: da's de programmeertaal van Director), die verwees naar het tweede bericht: een Taylor-reeks die niet klopte. Dit was echt beangstigend! Het leek wel een cryptisch orakel! En dat zou betekenen dat mijn hart breekt binnenkort, maar toen ik nog eens keek was de afzender verandert... Is er nu wel of geen hoop vraag ik me nu af. Of haalt zij gewoon haar tentamen niet? Afijn, dit was erg bizar.... (Dromen zijn zowiezo bizar: andere natuurwetten, andere emoties...) ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
Vannacht was het ook weer raar: Het is zomer, ik ben ergens in zuideuropa met een paar vrienden. We zitten met 4 man in een oud autootje, ik heb mijn ijsmuts op, bijna tot over mijn ogen ( , ik draag zo'n ding alleen bij vorst). Ik zit achterin en kijk achterom. Daarbuiten staat nog een wagen stil. Een vriendin van mij staat ernaast en negeert me. Wij vertrekken. Na enige tijd komen haar weer tegen langs de weg ( logisch...?) Nog steeds zegt ze niets. We zijn nu bij de kust. Het is een kleine baai en aan de overkant staat de vesting Peyrelade (ligt eigen langs de rivier de Tarn in Fr). Iemand zegt:" daar is ons einddoel." Op het strand zijn allemaal mensen. De weg ernatoe wordt gesplitst door een plaggenhut. Mijn vrienden gaan rechts langs het gebouwtje, ik links. Ik ploeter door de spinnenwebben en stofzooi naar het strand eenmaal daar is iedereen verdwenen. En dan wil ze ineens wel met me praten. OK dromenduiders, laat uw verklaringen hier eens op los aub..... ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
Je was gewoon fuckin stoned. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: ik ben geen 'gebruiker', maar droom dus stoned? Iemand zei al eens dat ik van mezelf stoned ben, zou het waar zijn.......? Iemand nog andere verklaringen? ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
*onzinnig gezwets* - edit [Dit bericht is gewijzigd door Phriar op 16-02-2003 22:43] "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
quote: waauw, jij kan je dromen goed onthouden... dat je dan ook dat lingo kunt ontcijferen zeg, nouja, boeie. ik zou dat ik mijn dromen zo goed kon onthouden als jij jouwe... sweetened horizons dance away the pain tonight, just like you and I... |
|
Heb gedroomd dat ik sex had met 2 jongens die ik ken. Best maf, want ik herkende hun gezichten niet en toch wist ik dat ze het waren. Laat het ze maar niet horen, haha! I practice reversed alchemy: I turn money into crap |
|
quote: En meteen heb je de inspiratie opgedaan voor je sub-titel? Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Ik kan niet zeggen dat het een onprettige droom was... I practice reversed alchemy: I turn money into crap |
|
Was het wel een droom dan? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Even een test doen bij de dokter. |
|
I practice reversed alchemy: I turn money into crap |
|
quote:Betrapt! Je bent er gewoon trots op en hebt een excuus nodig om ff te laten zien dat je het beter naar je zin hebt dan de rest van ons he? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
het was echt een droom hoor! pfff, ik zal nog es wat vertellen zeg, haha I practice reversed alchemy: I turn money into crap |
|
Och och Helenaatje toch, wat doe je nu! Nu heb je hier de jongeheer tamelijk opgewonden! Ze hopen allemaal dat zij in jou droom zaten. Rechterhandjes gaan weer tekeer vandaag. |
|
Ze zijn er hier zo gevoelig voor? En ze hebben me nog niet eens gezien! I practice reversed alchemy: I turn money into crap |
|
quote:Moest er ook nog bijkomen, ik en gevoel... @Jenje: niet zeuren, jij hebt al. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Ze trachten anders te doen geloven, maar de hormomen giern wellustig al hier. |
|
i'll watch my back.. I practice reversed alchemy: I turn money into crap |
|
Greycloack is de puberteit toch al voorbij? |
|
quote:Mag ik your back dan ook watchen? @Jenje: ja, na 4 maand zonder je hormonen hun gang te laten gaan is dat niet geheel verwonderlijk. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
daar valt weinig aan te zien, dr hangt haar voor I practice reversed alchemy: I turn money into crap |
|
quote:Hmmm, in dat geval watch ík je voorkant wel. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
*zucht* I practice reversed alchemy: I turn money into crap |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |