|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Tussen al de jongens die je kent zal binnenkort het 'prins op het witte paard' tevoor schijn komen. Als je hem benadert zal hij daar gretig op in gaan. Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote:daar zit ik nou net op te wachten....not wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote:Prins op het zwarte paard? |
|
quote:mm maar dan zou ik van een grote zwarte vis hebben gedroomd toch? wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote:Misschien was die droom wel in negatief |
|
quote: wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig! |
|
quote: Dat is de engel Gabriel, jij gaat onbevlekt mogen ontvangen. Weest gegroet Midnight Vol van ...[crappers, k weet de rest niet meer] |
|
quote:zou kunnen dat het een ontmoeting met je guardian was wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Ik droomde dat het weekend was en ik kon uitslapen... helaas ging gewoon de wekker om 6 uur en was het woensdag Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: Ontzettend schuldig, het zijn regelrechte nachtmerries inclusief moord. Lekker slapen is 't dan niet. So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
quote: Het is best moeilijk om dan niet in de lach te schieten. Misschien is het beter om gewoon eens echt vreemd te gaan, zodat je die emoties echt beleeft, en vervolgens niet meer geplaagd wordt door die vreselijke nachtmerries. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: Geen optie, ik wil m'n vriend graag houden. So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
Het was maar een grapje. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
quote: Voor je vriend dan zeker, bedoel je? Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Nou, 5 a 6 van de 7 nachten in een week slaap ik alleen, dus vaak heeft ' ie er in ieder geval geen last van. Oh ja, ik praat in m'n slaap. So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
quote: genade? Subtiel kamerolifantje |
|
Ik leer graag nieuwe talen, maar het probleem is dat ik dan 's nachts halfwakker droom en stomweg letters zie voorbijkomen en zinnetjes en klanken hoor herhaald worden. Erg saai en vermoeiend! [Dit bericht is gewijzigd door mislyd op 01-10-2003 21:12] Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: Oops, dat vreemdgaan snap ik wel maar die moord neigingen. Weet je wel zeker dat je relatie zo goed is??? Bazzio Attacks!!! |
|
Ik heb laatst gedroomd dat ik vreemdging met een hele goede vriend van me... Hij zoende me, en ik zoende hem gewoon terug, terwijl ik nog dacht "shit, ik heb een vriend, dit moet ik niet doen"! Godverdomme, ik heb er gewoon een schuldgevoel aan overgehouden... It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not... |
|
quote: Hahahahaha, ja hoor. In m'n dromen ga ik telkens vreemd (met allerlei verschillende mannen, waaronder zijn beste vrienden ) en daarna krijgen we gigantisch ruzie. Raar he? Maar hoezo begrijp je dat vreemdgaan wel??? [Dit bericht is gewijzigd door Chantalie op 01-10-2003 21:15] So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
quote: Maar was het lekker? Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Zo reageert mijn vriend dus ook telkens. So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |