|
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 | ||||
Auteur: |
|
|
Mwah, op Party San heeft ie het niet gedaan en toch was ik onder de indruk van de band! Heb wel zin om ze weer te zien! |
|
Precies, tegenwoordig (al een dik jaartje geloof ik) zie je het hem echt nog maar zelden doen. |
|
Satyricon!!! |
|
quote:Volgens mij toch wel. Klister, post een globale planning! |
|
quote: Ga je wel heen dan? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Volgens mij is de heer Klister nog druk bezig een goed passende running-order neer te zetten, want het is een iets voller programma geworden en er moet nog gekeken wie bijvoorbeeld op de reguliere podia of op de afterparty (en die duurt tot 04:00 uur) speelt. Ik zie het wel, ik ben er zeker die dag bij (niet waar Marcel ) Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote: Ups and Downs he, vorige week was het wél weer goed raak namelijk. |
|
Ik zeg: SKYFORGER laat in de nacht met bulten drank op ---> gegarandeert succes. |
|
quote: Ik werk er mop! |
|
quote: Oh stom, ja dat zei je al. Ohhh wat gezellie On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Altijd feest, maar dan krijg ik ze nooit meer in de bus richting vliegveld, hehe. @Verstikking: Ik heb opzich wel crashplek voor je, regelen we de 26e wel. |
|
Zodra ik mijn geld binnenkrijg maar es een kaartje kopen. |
|
quote: Top |
|
Aan het tijdschema wordt inderdaad nog gesleuteld. Wel zal het reguliere live programma rond 01:00uur afgelopen zijn en zal op de afterparty (ook in de Effenaar) ELITE +1 spelen. Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
Zo dat kaartje is ook binnen |
|
Mijne ook |
|
Kaartjes ook binnen. |
|
Ik ga er ook werken, word mooi feest daar! Al blijf ik waarschijnlijk nét iets nuchterder.. Krijg ik de muziek ook eens mee! |
|
genetic wisdom, wow comeback? |
|
Ben benieuwd naar het tijdschema |
|
Genetic wie? |
|
quote: Van metal-archives: The band had reformed under the name Genetic and was preparing a full-length with this line-up : Mike Lucarelli - Vocals Peter Slootbeek - Guitar Ralph Roelvink - Guitar Gerrit Knol - Bass Ronny Scholten - Drums But apparently they failed in getting a record deal and formed a new band Why She Kills with 2 female singers. Genetic Wisdom has once again returned in 2009. Op je knie en pijp voor genade! |
|
quote:..which also failed in getting a record deal.. |
|
quote: Haha, dat zou ik niet weten verder. Ik ken de hele band niet. Op je knie en pijp voor genade! |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |