|
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 | ||||
Auteur: |
|
|
Impaled Nazarene en Merauder waren samen met Skyforger, Elite en Hollenthon de bands van de dag. Thyrfing met een zangeres zal ook menigeen verrast hebben! Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
quote: Dan heb ik dat dus net gemist, want ik ben na het optreden van Thyrfing meteen naar beneden gegaan, maar toen was alles weg.... |
|
quote: Ja, onaangenaam. Zet gewoon de keyboards wat harder en laat die troela weg. |
|
quote: Ik ben al bijna 10 jaar gelukkig samen met een vriendinnetje. En psycho ben ik al veel langer. Op je knie en pijp voor genade! |
|
Hierbij nog wat foto's. Grave Shining Equilibrium Ulcerate Entombed Nile Satyricon Merauder Destroyer 666 Thyrfing The Devils Blood De rest is te vinden op mijn website: http://www.metal-experience.com onder Fotos --> Festivals -- EMM 2009 |
|
Mooie plaatjes hoor |
|
Yeah, foto's zijn mooi geworden. |
|
Alleen die van Shining is een beetje vies. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Nee lachen!!Ik hoorde van zoveel mensen en zelf het ik het niet gezien En als het 2 wijven waren geweest had vast de hele zaal op zijn kop gestaan. [Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 22-12-2009 15:40] =) |
|
Ik heb het wel gezien, gatver de gatver zie liever 2 vrouwen (of meer) elkaar oraal bewerken |
|
quote: geniale foto is het! |
|
quote: Inderdaad! Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
Ik vind het geniaal |
|
Jouw avatar slingert dan ook z'n zwans op en neer My friend, watch out for traitors... |
|
quote: Is het ook. Alleen al schitterend dat er zoveel mensen aanstoot aan nemen. In Belgie met Shining was ook geweldig, zat hij een beetje aan zijn ballen te graaien al die nazi achtige figuren die voor Satanic Warmaster kwamen helemaal over de zeik. Zelden zo gelachen. |
|
Ja dat vind ik nog het leukste misschien wel, dat iedereen zich er zo druk om maakt quote: Ah pft, hou je mond jij |
|
Bla |
|
Nice! Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote: Idd. Alleen als die zanger baalt dan gaat ie nog meer los. Ik ben helemaal fan van de muziek. Maar de show is vermakelijk. En zo is hij ook gewoon. Vriend van me is hun geluidsman, en backstage doet die zanger ook echt vieze dingen. Maar het is een geweldige zanger. Ze hebben wel eens beter gespeeld. Ik vond Satyricon super. Er waren helaas maar weinig bands die echt iets goeds lieten zien. Vooral Nile was slecht. Jeetje. Van meerdere bands trokken verschillende muzikanten de snelheid van de muziek niet meer. (misschien wel nooit haha) Maar was een heel gezellie festival. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: hebben wij dezelfde Nile gezien? Trok jij de snelheid wellicht niet meer? De band was geniaal bezig al zeg ik het zelf, solo's waren snaarstrak net als het drumwerk. Daarbij ook nog zeer goed geluid, wat wel eens anders is bij deze band...Satyricon vond ik dan weer boring, Satyr is me toch iets teveel een poser. Smaken verschillen blijkbaar. |
|
quote: Op de valreep van het jaar de ontdekking van 2009 Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
|
|
Wel gaaf optreden van Satyricon, alleen dat ge he he he he tijdens zowat ieder nummer ging wel een beetje vervelen. Verder vond ik Destroyer666 en Entombed erg gaaf. Impaled Nazarene was helemaal super wel de band van de dag voor mij.Shining vond ik deze keer iets minder, blijft een geniale band maar ik heb veel betere optredens van ze gezien. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 25-12-2009 15:45] |
|
quote: +1 |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |