IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33
Auteur:
Topic : za 19 dec 2009: Eindhoven Metal Meeting (o.a. Thyrfing + Impaled Nazarene + Legion Of The Damned + Equilibrium e.v.a.!) - Effenaar Eindhoven Vorige pagina | Volgende pagina
Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 20-12-2009 19:43 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

Was een gaaf festival
Erg genoten van DNS, Skyforger, Satyricon, Impaled Nazarene en nog wat bands. Nadelen van dit festival vond ik de kostprijs van de drank, 2.10 voor Dommelsch vind ik drommels duur. De rookruimtes waren eerder gaskamers. Was ook erg gaaf veel mensen terug te zien

Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE

Ingrimd
Usericon van Ingrimd
Posted 20-12-2009 19:46 by Ingrimd Wijzig reactieProfiel van IngrimdQuote dit berichthttp://www.metal-exposure.com

De volgende keer herken ik je, echt waar!

mardukfan
Usericon van mardukfan
Posted 20-12-2009 21:43 by mardukfan Wijzig reactieProfiel van mardukfanQuote dit bericht

Was een zeer geslaagd feestje! Band van de dag vond ik toch wel Satyricon. Heerlijk energieke set, met een gedreven Satyr!! Entombed was ook weer erg lekker. Hackneyed kende ik niet, maar was erg vet!

Het OV was op zondag een chaos. Vanochtend om half 11 vertrokken uit Eindhoven en was om 18 uur in Meppel hahaha, maar dat mag de pret niet drukken.

verlepte theedoek
dikke doei
Usericon van verlepte theedoek
Posted 20-12-2009 22:50 by verlepte theedoek Wijzig reactieProfiel van verlepte theedoekQuote dit berichthttp://www.myspace.com/carnalleftovers

quote:
Op 20 december 2009 16:00 schreef verlepte theedoek het volgende:
Beetje domper dat na de jas gehaald te hebben ik m'n portemonee verloren ben

Toch fijn dat er vriendelijke mensen zijn, iemand had em gevonden en hij ligt nu ergens int noorden

www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit

Brent_
Usericon van Brent_
Posted 20-12-2009 22:57 by Brent_ Wijzig reactieProfiel van Brent_Quote dit bericht

Erg genoten van Shining (behalve dat nieuwe nummer met die boyband zang en het Dragonforce stuk aan het einde), Hackneyed (jonge gastjes maar was niet te merken in de kwaliteit, top!), Ulcerate (WAT een techniek, holy shit!), Entombed (veel ouwe shit, goede zaak), een beetje van Nile (ondanks dat het niet helemaal strak was en het geluid was meh) en Satyricon. Moest helaas aan het einde van de Satyricon set alweer weg, gelukkig nog wel een stukje Merauder kunnen zien wat ook weer erg cool was. Wou graag The Devil's Blood nog zien maar dat komt een andere keer wel weer.

Legion of the Damned vond ik een beetje tegenvallen met name door die steeldrum snare die echt all over the place was. Maar het was voor de rest geen matige show, had die band nog nooit eerder gezien maar wil ze zeker nog een kans geven! Darkened Nocturn Slaughtercult was erg jammerlijk maar wel zeer vermakelijk voor het zicht. Geen bassist en 1 dikke brei aan gitaargeluid, weinig kwaliteit.

Grave en Serpentcult waren ook te pruimen! Strakke show van Genetic Wisdom ondanks dat het totaal niet mijn ding is, maar wel zonde dat ze voor het eerst in 15 jaar weer op het podium staan en er evenveel mensen stonden als dat ze bestaan zo ongeveer.

Al met al een top dagje gehad! Lekker rondgelopen en bandjes bekeken. Dikke prima!

Vampire John
alias Lord Neithan
Usericon van Vampire John
Posted 20-12-2009 23:52 by Vampire John Wijzig reactieProfiel van Vampire JohnQuote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl; http://www.myspace.com/neithan_666; www.dynamo666.nl

En de eerste filmpjes staan al op Youtube, zoals deze van Elite: http://www.youtube.com/watch?v=BHFPvUbW_fY

Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis...

Deathwish
Usericon van Deathwish
Posted 21-12-2009 0:02 by Deathwish Wijzig reactieProfiel van DeathwishQuote dit berichthttp://www.poppodiumromein.nl

quote:
Op 20 december 2009 22:57 schreef Brent_ het volgende:
Erg genoten van Shining (behalve dat nieuwe nummer met die boyband zang en het Dragonforce stuk aan het einde), Hackneyed (jonge gastjes maar was niet te merken in de kwaliteit, top!), Ulcerate (WAT een techniek, holy shit!), Entombed (veel ouwe shit, goede zaak), een beetje van Nile (ondanks dat het niet helemaal strak was en het geluid was meh) en Satyricon. Moest helaas aan het einde van de Satyricon set alweer weg, gelukkig nog wel een stukje Merauder kunnen zien wat ook weer erg cool was. Wou graag The Devil's Blood nog zien maar dat komt een andere keer wel weer.

Legion of the Damned vond ik een beetje tegenvallen met name door die steeldrum snare die echt all over the place was. Maar het was voor de rest geen matige show, had die band nog nooit eerder gezien maar wil ze zeker nog een kans geven! Darkened Nocturn Slaughtercult was erg jammerlijk maar wel zeer vermakelijk voor het zicht. Geen bassist en 1 dikke brei aan gitaargeluid, weinig kwaliteit.

Grave en Serpentcult waren ook te pruimen! Strakke show van Genetic Wisdom ondanks dat het totaal niet mijn ding is, maar wel zonde dat ze voor het eerst in 15 jaar weer op het podium staan en er evenveel mensen stonden als dat ze bestaan zo ongeveer.

Al met al een top dagje gehad! Lekker rondgelopen en bandjes bekeken. Dikke prima!

Ja, die snare was wel heel vervelend. Daar hebben ze toch gates voor, vooral bij de snelle stukken maakte dat er één dikke brij van.

1i1ith
Usericon van 1i1ith
Posted 21-12-2009 8:06 by 1i1ith Wijzig reactieProfiel van 1i1ithQuote dit bericht

Godver wat waren Satyricon en The Devils Blood gaaf! Krisiun en Grave waren goede opwarmers, maar wel jammer dat ze al zo vroeg moesten spelen. Daarna een hele tijd weinig interessants tot Satyricon en TDB. Ik had gedacht dat de kans groot was dat ik TDB ging missen, maar dankzij de hele dag Sneeuwitjes te drinken (bier met 7-up er door) heb ik ze toch kunnen zien. Meesterlijk!

Wel vond ik het publiek bij alle bands erg tam. Heb geen woeste pits gezien en bij Satyricon ook zwaar relaxed vooraan kunnen bangen. Waar zijn de dagen dat je onder de blauwe plekken van een concert wegkomt?

@ San Miguel voor het ploegen door de sneeuw zondag, van Eindhoven naar Groningen in 5 uurtjes tijd.

MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 21-12-2009 8:10 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

Euh, was gezellig geloof ik. Geen band bewust meegemaakt en de beste muziek was beneden aan de bar, hahaha.

Boeiender

JuronymouS
Usericon van JuronymouS
Posted 21-12-2009 8:49 by JuronymouS Wijzig reactieProfiel van JuronymouSQuote dit bericht

quote:
Op 20 december 2009 16:55 schreef Deathwish het volgende:
Echt niet.
Met je open ruggetje.

En wat een vreselijk geil open ruggetje!
Stond vlak voordat Satyricon begon voor mijn neus en was al bang dat ik Satyricon ging missen, omdat ik me bleef afvragen hoe dat ding in Satans naam goed bleef zitten?
"Gelukkig" was Ziona toen Satyricon begon, verhuisd.

Op je knie en pijp voor genade!

Hades
Meneer de Ontbijtman
Usericon van Hades
Posted 21-12-2009 9:10 by Hades Wijzig reactieProfiel van HadesQuote dit berichthttp://www.enschedeseheadbangers.nl

nou, je klinkt ook alsof je voor het eerst in je leven een rug hebt gezien.

Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 21-12-2009 9:38 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

oh ja, puntje ter verbetering het afgrijselijk slechte en dure eten. Van die cheap ass 2,5 % rundvlees kroketjes voor even zoveel euros. Heb me niet eens gewaagd aan die ranzige burgers voor € 7,5 plus wat frietjes...Nix voor vega's?

JuronymouS
Usericon van JuronymouS
Posted 21-12-2009 10:18 by JuronymouS Wijzig reactieProfiel van JuronymouSQuote dit bericht

quote:
Op 21 december 2009 9:10 schreef Hades het volgende:
nou, je klinkt ook alsof je voor het eerst in je leven een rug hebt gezien.

Wel een open rug ja!
Laten we het er op houden dat het een interessant stukje kledij was.

JuronymouS
Usericon van JuronymouS
Posted 21-12-2009 10:19 by JuronymouS Wijzig reactieProfiel van JuronymouSQuote dit bericht

quote:
Op 21 december 2009 9:38 schreef Spirit In Black het volgende:
oh ja, puntje ter verbetering het afgrijselijk slechte en dure eten. Van die cheap ass 2,5 % rundvlees kroketjes voor even zoveel euros. Heb me niet eens gewaagd aan die ranzige burgers voor € 7,5 plus wat frietjes...Nix voor vega's?

Zijn buiten de deur gaan eten, dat was dus blijkbaar verstandig. Rolletje durum döner wezen halen voor 4 euri.

Dark incarnation
First I was a cruel dark beast until i became.....
Usericon van Dark incarnation
Posted 21-12-2009 10:38 by Dark incarnation (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dark incarnationQuote dit bericht

Krisiun: Zeer vette stevige opwarmband, die ik al 4 x eerder heb mogen zien. Jammer was het dat ze moesten openen, had ze liever wat hoger op de bill gezien, aangezien de meeste mensen nog niet echt wakker waren.
De drummer blijft geweldig (!)

Grave: Zoals verwacht eentonig en toch wat aan de saaie kant. Het laatste nummer "into the grave" is een positieve uitzondering en weet me wel iedere keer in beweging te krijgen.

Shining: 2de keer dat ik Shining live zie, het 1ste optreden wat ik ooit in Alkmaar zag, werd wat mij betreft niet overtroffen.
Desalniettemin is het muzikaal gezien een geweldige band, zeker als je je niet stoort aan de (nu spaarzame) bizarre uitspattingen van Nikolas.
Nieuwe nummer klonk ook zeker goed (!)

Equilibrium = tijd om een hamburger en friet te eten.
Persoonlijk vond ik niets mis met het eten, wel wat aan de dure kant, maar mijn maag was goed gevuld.

Impaled Nazarene: Heerlijke schreeuwende pot black metal agressie i.c.m. de wat punkachtige invloeden, is dit ook zeer goed te doen.
Ik dacht terug aan de laatste keer dat ik ze zag in de Baroeg, en dat is een goed teken!

Legion of the Damned: SUPER, zoals verwacht, alleen de zangert kwam niet helemaal over vandaag, misschien een wat minder (stem)dagje (?)

Entombed: Ook geweldig, laatste keer dat ik ze in de 013 zag, werd de zanger eruit gesmeten, wegens vernielzucht en iets te diep in de fles/(het)glaasje kijken. Nu waren ze zeker goed op dreef.
Alleen jammer van die ongelofelijke irritante aarsdebiel die ineens voor mijn neus stond en het laatste gedeelte van het optreden voor mij (en enkele andere) wist te vergallen.
Meneer vond het nodig om zowat tegen mij aan te komen staan (ondanks dat er genoeg ruimte voor hem was) en had kennelijk teveel gedronken, want hij kon nergens meer fatsoenlijk op reageren (en de 2 schaapachtige vriendinnen ook niet.....)
Best vet, toen hij later tijdens Nile ineens een flinke bloedneus kreeg. Sterf zakkenwasser!

Nile: Ja gewoon erg vet, zoals verwacht, blijft gewoon een topband. Goed geluid en de mannen hadden er zin in.

Satyricon: Heerlijk optreden en dus het laatste wat we vervolgens van ze gaan zien, heb ik begrepen (?).

Tussendoor nog een stukje van Ulcerate meegepikt, wat ook erg gaaf was en van DNS, die met een matige geluid te kampen hadden (maar zag er vet uit!)

Na Satyricon besloten om de laatste trein naar huis te pakken, was moeilijk om op mijn benen te blijven staan, dus niet erg dat we de rest gemist hebben.

Volgend jaar weer!

an evil incarnation of DEATH!

JuronymouS
Usericon van JuronymouS
Posted 21-12-2009 11:57 by JuronymouS Wijzig reactieProfiel van JuronymouSQuote dit bericht

Snap niet dat men Legion Of The Damned zo geweldig vond. De zanger was heel duidelijk niet bij stem en die snare drum kon gewoon echt niet! Dat was als een pollepel op een pan, tering wat slecht. Heb ze menig keer beter gezien, al was de laatste paar keren, de zanger al niet best bij stem. Echt zonde, want vind het op cd een brijante band.

[Dit bericht is gewijzigd door JuronymouS op 21-12-2009 11:58]

Dark incarnation
First I was a cruel dark beast until i became.....
Usericon van Dark incarnation
Posted 21-12-2009 12:03 by Dark incarnation (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dark incarnationQuote dit bericht

quote:
Op 21 december 2009 11:57 schreef JuronymouS het volgende:
Snap niet dat men Legion Of The Damned zo geweldig vond. De zanger was heel duidelijk niet bij stem en die snare drum kon gewoon echt niet! Dat was als een pollepel op een pan, tering wat slecht. Heb ze menig keer beter gezien, al was de laatste paar keren, de zanger al niet best bij stem. Echt zonde, want vind het op cd een brijante band.

Ja wat betreft de zanger heb je absoluut gelijk, alleen toch het swingt zo verdomde lekker!

an evil incarnation of DEATH!

Mandylion
Usericon van Mandylion
Posted 21-12-2009 12:29 by Mandylion Wijzig reactieProfiel van MandylionQuote dit berichthttp://www.mandylion.nl  www.myspace.com/kimmandylion

Me meer dan prima vermaakt op de EMM!
Hoogtepunten voor mij waren; Serpent Cult, Elite, Skyforger (wat een goed geluid!), Nile, Satyricon en Thyrfing! Ben blij dat ik het tot het einde heb volgehouden, want Hollenthon was meer dan de moeite waard en gaven zelfs een beter optreden weg, dan twee maanden geleden in de Mezz!

Heerlijk om zo'n festival zo dicht bij huis te hebben!

Jammer alleen dat de merchandise zo vroeg weg was....daardoor kon ik geen girlie meer kopen van Thyrfing of Satyricon....

DecomposingBitch
Schwa
Usericon van DecomposingBitch
Posted 21-12-2009 12:46 by DecomposingBitch Wijzig reactieProfiel van DecomposingBitchQuote dit bericht

quote:
Op 21 december 2009 9:38 schreef Spirit In Black het volgende: Nix voor vega's?

De lasagna, die bij de ene persoon lauw en hard was en bij de ander heerlijk heet met een beetje rucola... (ik had de pech dat ik de eerste optie had...)

Geweldig feestje verder! Bands waren voor mij voornamelijk achtergrond muziek, maar ik heb me geloof ik daardoor des te beter vermaakt!

"Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was."

Yucca
Usericon van Yucca
Posted 21-12-2009 13:23 by Yucca Wijzig reactieProfiel van YuccaQuote dit bericht

In t-shirts sprintje getrokken naar de plaatselijke woktent, heerlijk gegeten voor 3.50

Deathwish
Usericon van Deathwish
Posted 21-12-2009 16:50 by Deathwish Wijzig reactieProfiel van DeathwishQuote dit berichthttp://www.poppodiumromein.nl

quote:
Op 21 december 2009 8:49 schreef JuronymouS het volgende:
En wat een vreselijk geil open ruggetje!
Stond vlak voordat Satyricon begon voor mijn neus en was al bang dat ik Satyricon ging missen, omdat ik me bleef afvragen hoe dat ding in Satans naam goed bleef zitten?
"Gelukkig" was Ziona toen Satyricon begon, verhuisd.

Hmm, nee, geen last van.
Wordt mischien tijd dat je een vriendinnetje gaat zoeken? Zie een psycho in opkomst.

Ingrimd
Usericon van Ingrimd
Posted 21-12-2009 18:15 by Ingrimd Wijzig reactieProfiel van IngrimdQuote dit berichthttp://www.metal-exposure.com

holysjit
Usericon van holysjit
Posted 21-12-2009 18:16 by holysjit Wijzig reactieProfiel van holysjitQuote dit berichthttp://www.ragherrie.com

Volgend jaar weer!

http://www.last.fm/event/1343187+Eindhoven+Metal+Meeting+2010

[Dit bericht is gewijzigd door holysjit op 21-12-2009 18:16]

soepkoeltoer
Fashion Police
Usericon van soepkoeltoer
Posted 21-12-2009 18:33 by soepkoeltoer Wijzig reactieProfiel van soepkoeltoerQuote dit bericht

quote:
Op 20 december 2009 22:50 schreef verlepte theedoek het volgende:
Toch fijn dat er vriendelijke mensen zijn, iemand had em gevonden en hij ligt nu ergens int noorden

Jeej!

soepkoeltoer
Fashion Police
Usericon van soepkoeltoer
Posted 21-12-2009 18:43 by soepkoeltoer Wijzig reactieProfiel van soepkoeltoerQuote dit bericht

quote:
Op 21 december 2009 12:29 schreef Mandylion het volgende:

Jammer alleen dat de merchandise zo vroeg weg was....daardoor kon ik geen girlie meer kopen van Thyrfing of Satyricon....

Merchandise van Thyrfing vroeg weg? Ik heb het zeker tot een of 01.00 staan verkopen.

Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com