|
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 | ||||
Auteur: |
|
|
Klopt, maar ben te lui het weg te halen |
|
|
|
- Paljas - Deathwish - De Tegenpartij en Psycho Pippi - 6sic6 - MetalJan - 7th Fallen Angel - Vampire John & Mandylion - Woutjinho - Mokka - Ingrimd - onder voorbehoud: Juronymous + 2 - Helnorsk + hubby - Ziona - jeroen83 - Verstikking - ColdheartMinor - Mira - Levithmong - Verlepte Theedoek - Bringer of Light - M.R. N + 1 - Meridian - Verstikking - 7th Fallen Angel - Buried_alive - Laurawr +1 - NYB + meer - Mooniske - Brent_ +1 - Bonnie + volk - Ancient times - GimmeGore |
|
quote: Hé, achteraansluiten www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Gelukkig niet meer ziek dus gewoon aanwezi.g |
|
Hoop dat ik opknap, anders afwezig. Boeiender |
|
quote: je moet!!Veel vers fruit,viatmines en veel slapen!! =) |
|
Heeft hier iemand nog 2 kaarten voor EMM in de aanbieding? Zo ja; mail dan naar the_forlornspawn@hotmail.com |
|
quote: Ja, dat mag dus niet; rap beter worden jij zodat je er zaterdag bijbent! Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
- Paljas - Deathwish - De Tegenpartij en Psycho Pippi - 6sic6 - MetalJan - Vampire John & Mandylion - Woutjinho - Mokka - Ingrimd - onder voorbehoud: Juronymous + 2 - Helnorsk + hubby - Ziona - jeroen83 - Verstikking - ColdheartMinor - Mira - Levithmong - Verlepte Theedoek - Bringer of Light - M.R. N + 1 - Meridian - Verstikking - 7th Fallen Angel - Buried_alive - Laurawr +1 - NYB + meer - Mooniske - Brent_ +1 - Bonnie + volk - Ancient times - GimmeGore - Illusione - Lotte - Hammer |
|
quote: Komen! Enne, geen rajackar? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote:Nee, geen Rajrucker, er waren te weinig gaye bands voor hem. Boeiender |
|
Bwahahahaja! Daar kan ik me best iets bij voorstellen! ! <- En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Heb er zin an!!! nou hopen dat we nog een beetje heel aankomen met dit weer... [Dit bericht is gewijzigd door Yucca op 17-12-2009 23:05] |
|
Dat is idd nog een issue. Even gececked wat het zou kosten met de trein, maar 30 euro p/persoon, iets te gortig. We hebben hier een toyota aygo en die is een stuk voordeliger, hehe. Ga toch met het openbaar vervoer. Yeah, right. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Daarom ben ik ook zo blij dat ik iemand heb geregeld die bobt en mij naar huis brengt. Scheelt een hele hoop, anders moet ook nog eens voor twaalven weer weg, en dan mis je een stuk van Satyricon, mist Destroyer 666 compleet, Hollenthon en de MetalDJ. |
|
Zo, de eerste band is compleet in Eindhoven aangekomen: Elite. Duurde wel even, want een van de heren kwam vanaf Schiphol met de trein, en dat werd ietsje later en anders (de trein van Amsterdam naar Eindhoven ging via de randstad over een alternatieve route), maar de eerste pre-party is overleefd, vanavond in de Dynamo de tweede! Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Schiphol? |
|
Een vliegveld in de buurt van Amsterdam |
|
|
|
Nooit van gehoord |
|
Schiphol? Zegt mij idd vrij weinig |
|
Zo, de extra (vierde) biertank is zojuist geplaatst in de Effenaar: http://tweetphoto.com/6650306 |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |