|
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 | ||||
Auteur: |
|
|
Ja dat vroeg ik me nog af, wat schenken ze in die toko? Toch geen Dommelsch hè? |
|
quote: Ik zal je moeten teleurstellen, want in de Effenaar wordt inderdaad Dommelsch geschonken. En wat ik ook niet erg vind werken, is dat de Effenaar geen muntensysteem heeft... |
|
OOOOH gatver!! Dat meen je niet. Ranzig bier! |
|
Prima bier |
|
En alsof het nog niet erg genoeg is, wordt het ook nog niet eens "echt getapt"... Beker onder de opening, op een knopje duwen, pprrrrt, de goede hoeveelheid komt eruit en dat was het lamme lullen |
|
@laurawr check je feiten: alleen maar échte tappers in de Effenaar! en voor liefhebbers ook Hoegaarden op de tap. |
|
Ik dacht toch echt dat hun zo'n knopje gebruiken. Alleen nu breng je me aan het twijfelen, maar van de grote zaal weet ik het 99% zeker Maar vooruit, Ik zal morgen nog meer bier bestellen dan ik eigenlijk al van plan was en dan weten we het zeker |
|
quote: Ah dat is het betere nieuws Ook vodka aanwezig? [Dit bericht is gewijzigd door Ingrimd op 18-12-2009 13:30] |
|
@Ingrimd, maar natuurlijk! |
|
- Paljas - Deathwish - De Tegenpartij en Psycho Pippi - 6sic6 - MetalJan - Vampire John & Mandylion - Woutjinho - Mokka - Ingrimd - onder voorbehoud: Juronymous + 2 - Helnorsk + hubby - Ziona - jeroen83 - Verstikking - ColdheartMinor - Mira - Levithmong - Verlepte Theedoek - Bringer of Light - M.R. N + 1 - Meridian - Verstikking - 7th Fallen Angel - Buried_alive - Laurawr +1 - NYB + meer - Mooniske - Brent_ +1 - Bonnie + volk - Ancient times - GimmeGore - Illusione - Lotte - Hammer - Blastmaster |
|
quote: Zeker als het zo druk is ja. Vroeger vond ik Dommelsch niet echt lekker, nu smaakt het eigenlijk wel Anyway, zin in! |
|
Damn, wat gaan er veel mensen naar zoveel kutbands... hoezo economische crisis??? iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Iemand nog 2 kaartjes nodig? Het komt ons hier niet zo goed uit. Early bird kaartjes en ik doe er 10 euro af en geen reserveringskosten a 4,15 per stuk dus 15 euro per stuk. Mail naar wghome apedinges ziggo punt nl [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 18-12-2009 20:39] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Wat denken jullie trouwens van hoe lang het duurt voordat je binnen bent? Ik wil Krisiun echt niet missen en ik zie het al helemaal gebeuren dat ik door een rij te laat binnen ben. |
|
- Paljas - Deathwish - De Tegenpartij en Psycho Pippi - 6sic6 - MetalJan - Vampire John & Mandylion - Woutjinho - Mokka - Ingrimd - onder voorbehoud: Juronymous + 2 - Helnorsk + hubby - Ziona - jeroen83 - Verstikking - ColdheartMinor - Mira - Levithmong - Verlepte Theedoek - Bringer of Light - M.R. N + 1 - Meridian - Verstikking - 7th Fallen Angel - Buried_alive - Laurawr +1 - NYB + meer - Mooniske - Brent_ +1 - Bonnie + volk - Ancient times - GimmeGore - Illusione - Lotte - Hammer - Blastmaster - Y Draig Goch We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Nog 1 kaartje over. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
- Paljas - Deathwish - 6sic6 - MetalJan - Vampire John & Mandylion - Woutjinho - Mokka - Ingrimd - onder voorbehoud: Juronymous + 2 - Helnorsk + hubby - Ziona - jeroen83 - Verstikking - ColdheartMinor - Mira - Levithmong - Verlepte Theedoek - Bringer of Light - M.R. N + 1 - Meridian - Verstikking - 7th Fallen Angel - Buried_alive - Laurawr +1 - NYB + meer - Mooniske - Brent_ +1 - Bonnie + volk - Ancient times - GimmeGore - Illusione - Lotte - Hammer - Blastmaster - Y Draig Goch - Yucca +2ish |
|
Hier ook nog een kaartje over. een maat van mij gaat niet meer vanwege het weer. Het is zon digitaal ding dus hoef m niet op te sturen en hoef dr niet veel voor [Dit bericht is gewijzigd door necrowizard op 18-12-2009 22:42] Je weet wat voor uitkering je hebt en daar moet je het mee doen. |
|
Oh ja godver. Ik moet ook nog eens het bevoren land doorkruisen met die lutsers van de NS. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
verkocht! [Dit bericht is gewijzigd door jelmer2 op 19-12-2009 11:02] Wil je muilperen? |
|
Ik heb er zin in! |
|
Veel plezier allen! Ik lees de revieuws wel Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
toch niet aanwezig. |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |