|
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Hoort daar een WBQ bij ? [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote:Ik kan me inderdaad voorstellen dat jij graag zou willen spelen ja |
|
Thyrfing!!!! Daar moet ik bij zijn, ben benieuwd naar de rest van de namen...Skyforger ook gaaf als die gaat komen! [Dit bericht is gewijzigd door Mandylion op 10-06-2009 16:59] |
|
quote: Jij nu, maar hoezo? Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Goed begin, ben benieuwd naar de rest! |
|
Is dit ter vervanging van de Arnhem Metal Meeting? Leuke line up tot nu toe in ieder geval, de reis wel waard spelfout weggehaald... |
|
quote: Lijkt me niet he.. goudvishal en tmr is niet de organisator.. mooie handige manier van gebruik maken van de goede naam AMM heeft/had..whatever. EDIT: al zijn het wel typische roman/tmr bands hehe, dikke kans dat hij wat aangeboden heeft aan de EffenaaR? [Dit bericht is gewijzigd door Den_Bockereyder op 10-06-2009 19:36] Aurora Infernalis Website: http://www.aurora-infernalis.com Aurora Infernalis Facebook: http://www.facebook.com/aurora.infernalis Aurora Infernalis Twitter: http://twitter.com/AuroraInf |
|
quote:GVH idd niet nee... TMR dan weer wel.. En idd.. Neurotic Deathfest in de 013 loopt ook zo enorm goed omdat het ooit in de Baroeg begonnen is als Rotterdam Deathfest en daarna in Dynamo terechtkwam.. |
|
& Graspop Metal Meeting... |
|
quote: Dit is inderdaad de opvolger van de Arnhem Metal Meeting. Gelukkig komen er nog 14 bands bij, want tot nu toe vind ik het, op Impaled Nazarene na, nog niet echt de moeite waard. Bareuh... |
|
Waarom geen AMM meer dan? Vond het die twee keer dat ik geweest ben erg geslaagd eigenlijk, en volgens mij was er de laatste keer voldoende animo voor een volgende editie. |
|
quote: Wat ik begrepen heb wil Musis Sacrum het niet meer. Bareuh... |
|
Wel jammer dat het nu direct weer een stuk minder centraal ligt in Nederland. Maar eens even de volledige line-up afwachten en dan is het nog de vraag of het hem gaat worden i.v.m. werk. |
|
Wat ligging betreft is er toch nooit iemand tevreden hehehe Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Nee, Winschoten is lekker centraal wou je zeggen? |
|
quote: Dat is precies wat hij zegt ja... Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Oh hier wil ik wel heen! |
|
quote: ..anders weet je mijn grapje even te verneuken. |
|
quote: Tot uw dienst Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote:Ik nu wel hoor! |
|
Eindhoven is van hier uit prima te doen. Bruce Banner |
|
Ik mag ook niet klagen; ging ik voorheen in Arnhem logeren, zal het nu wel andersom gaan worden. Benieuwd of ik wellicht bij de Effenaar "kan" helpen; ik ga dus zeker met vrouwe Mandylion! Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
En dan ook nog SerpentCult (zie MySpace)! |
|
quote: +1.logeeradresje in Eindhoven. =) |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |