|
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 | ||||
Auteur: |
|
|
En Skyforger en Destroyer tegelijkertijd. Tja, dan toch Skyforger. Duidelijk. [Dit bericht is gewijzigd door Ziona op 26-11-2009 14:40] |
|
quote: Skyforger speelt tegelijk met Entombed voor zover ik het schema kan zien hier. |
|
tickets zijn binnen, feest!! |
|
Wordt nog druk. Misschien wel .. TE druk. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: O, nou, dan blijf ik maar buiten staan. Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
quote: Ook 2 kaartjes in da pocket... *Pssssssst, is er plek in Herberg Paul?* Boeiender |
|
quote: Hier ook al... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Ach, gezellig toch die drukte. Gewoon als je beetje vooraan wilt staan 10 min van te voren tussen iedereen doorwurmen. Gaat makkelijk. Zoals ik ga bij Equilibrium gewoon 10-15 min van te voren vooraan staan. Word epic! |
|
Ik ben op zoek naar een reporter die toch al naar EMM gaat om een live verslag te schrijven (bijvoorbeeld voor ZM, LoM, MF o.i.d.) en het leuk zou vinden daarnaast een verslagje in het Engels te maken voor een gaaf blad. Details: stuur me effe message op myspace. Cheers! Bla |
|
quote: Hehe, skoonzussie, ik ben aanwezig, maar een verslag zit er niet in mezelf kennende. Boeiender |
|
Ook aanwezig. [Dit bericht is gewijzigd door Ancient Times op 27-11-2009 12:11] |
|
quote: Je wisselt vaak zeg |
|
haha. |
|
Maybe a bit offtopic but we Folter Records will be one of only 5 sellers there and as it looks like the only bigger one with CDs, Vinyl, shirts and so on. We'll bring all (!) the stuff we have there but some items are only available in limited quantities, so if you want to use your chance to reserve some stuff send us your order until the 16th of December via our webshop at www.folter666.de and choose self-service as manner of payment. See you soon! |
|
quote: Oh damn, that means I gotta save some extra money... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Is er iemand die zin heeft om kleine review in het Engels te schrijven? Of hetgene hij toch al schrijft te vertalen in het Engels? Bla |
|
quote: Waarom mail je dat niet even naar redactieATJEzwaremetalen.com ? |
|
Ik ben er ook of jullie het nou leuk vinden of niet |
|
quote: Ik gooi toch altijd een review in het nederlands online, bijvoorbeeld op lastfm. In het engels kan dan ook nog wel. |
|
Friso, het mailadres in je profiel bestaat niet (meer). Kun je me even message sturen op myspace?? Bla |
|
quote: Heb geen myspace, maar heb het emailadres aangepast in mijn profiel. Mail maar! |
|
You've got mail Bla |
|
Dat wordt zondag nekpijn hebben... |
|
En uitverkocht! |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |