|
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 | ||||
Auteur: |
|
|
Kaarten gekocht, hotelletje geboekt: kom maar door met deze metalmeeting! ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
ziet er uit als een vet feestje... |
|
Nou, kom maar op met dat speelschema |
|
De plaatsing van het speelschema duurt helaas nog even, zojuist komt hier ook nog het nieuws binnen dat Negura Bunget niet op de EMM speelt. Reden is dat men van de Satyricon tour gezet is en de bandleden daarom ook niet in de buurt zijn. Vervanger wordt Dark Fortress (GER) Hoe laat en op welk podium moet nog even bekeken worden. Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
quote: |
|
Erg jammer, maar de vervanger is dan wel weer heel erg gaaf!! :D |
|
quote: On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Ik bedenk me net dat ik maar twee van de aangekondigde bands ken. Oei. Misschien dat ik m'n sociale contacten wel op een andere wijze ophaal dat weekend. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Ik krijg zojuist een bulletin van Folter Records dat naast Dark Fortress ook het Noorse Posthum in de tourpackage zit: kan iemand (Mr. Klister) wellicht vertellen of Posthum dan ook op de EMM speelt? Zoals ik het bericht van Folter zie wel, maar de line-up zat al zo vol... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote: Zou je dan niet mailen met MR. Klister ipv het hier aan te kaarten? Boeiender |
|
O! Dark Fortress is vèt! |
|
Grappig, 12 december speel ik met mijn band samen met Dark Fortress. Ga ik het toch maar eens even checken. Kerken zijn prachtige gebouwen, alleen de fundering is altijd rot. |
|
quote: Nee, want er zullen wel meer mensen dit bericht krijgen en dus hoeft Mr. Klister dan niet alle mailtjes te beantwoorden. Tevens houdt dit dit topic levend... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote: +1, ook wel zin om te zien, maar na die verbluffende show op GMM dit jaar had ik toch nog eens graag Negura Bunget gezien, jammer! |
|
Kut, toch echt snel kaarten gaan regelen anders wordt het helemaal niks zo. Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
quote:aii, +1. Maar dat rotgeld ook. |
|
quote: +1 |
|
|
|
quote: Het idiote is dat ik er vanmiddag achter ben gekomen dat ik momenteel niet eens een geldprobleem heb :') Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
quote:Ik zou willen dat ik het zelfde kon zeggen |
|
quote: Ik ben student. Ik heb alíjd een geldprobleem. |
|
Hehe, dat dus. |
|
Is het al bijna uitverkocht dan? |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |