![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: haha, hoe wil je daar iets uit opmaken? ![]() |
|
quote: Hmm, misschien tóch niet tot vier uur. Vriend moet volgende dag werken ![]() ![]() |
|
Daarom heb ik dus de boel afgezegd op zondag zodat ik zaterdag lekker tot het einde kan blijven en zo zat als een rietje mag worden. ![]() |
|
Wegens omstandigheden kan 'n vriend van me niet meer mee dus heb ik nog 'n kaartje over. Iemand die nog een kaartje wilt overkopen? ![]() |
|
quote: Ja hoor mail me maar even, Mail staat in profiel ![]() www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit ![]() |
|
Verdorie, net te laat xD ![]() |
|
quote: Gemaild. ![]() ![]() |
|
quote: und zurück ![]() en doekoe overgemaakt ![]() [Dit bericht is gewijzigd door verlepte theedoek op 10-12-2009 21:29] www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit ![]() |
|
quote: Serpent Cult kiekn zekers ![]() Zie net pas dat die er ook staan, maarja.. mot warkn dat weekend dus helaas. ![]() |
|
quote: Kan beter typen wat ik niet wil zien, ben ik sneller klaar moehahaha. Gaat weer erg gezellig worden ![]() www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit ![]() |
|
Dan drinken we d'r weer ene ![]() ![]() |
|
kump goei ![]() www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit ![]() |
|
Nog minder dan een week! ![]() |
|
Ja dit word wel gaaf. ![]() |
|
En het Dilemma dient zich aan. ![]() |
|
welk dilemma? ![]() |
|
Wat doe ik aan? ![]() ![]() |
|
Ach zolang het geen verlept oversized bandshirt en kisten worden is het wel ok, maar daar zie ik je ook niet voor aan eigenlijk. ![]() |
|
Nou, die kisten sowieso wèl. Oversized bandshirt, nee. ![]() |
|
1 uit 2 ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Nee ik heb alleen lelijke rokjes. ![]() ![]() |
|
Tis een fucking metal show! Who cares about looks? ![]() ![]() |
|
shit ![]() een tuinbroek dan maar? ![]() ![]() |
|
quote: Ik denk dat veel kerels denken "kan ons de rok, het gaat om de benen" ![]() Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... ![]() |
![]() |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |