|
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: haha, hoe wil je daar iets uit opmaken? |
|
quote: Hmm, misschien tóch niet tot vier uur. Vriend moet volgende dag werken |
|
Daarom heb ik dus de boel afgezegd op zondag zodat ik zaterdag lekker tot het einde kan blijven en zo zat als een rietje mag worden. |
|
Wegens omstandigheden kan 'n vriend van me niet meer mee dus heb ik nog 'n kaartje over. Iemand die nog een kaartje wilt overkopen? |
|
quote: Ja hoor mail me maar even, Mail staat in profiel www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Verdorie, net te laat xD |
|
quote: Gemaild. |
|
quote: und zurück en doekoe overgemaakt [Dit bericht is gewijzigd door verlepte theedoek op 10-12-2009 21:29] www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: Serpent Cult kiekn zekers Zie net pas dat die er ook staan, maarja.. mot warkn dat weekend dus helaas. |
|
quote: Kan beter typen wat ik niet wil zien, ben ik sneller klaar moehahaha. Gaat weer erg gezellig worden www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Dan drinken we d'r weer ene |
|
kump goei www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Nog minder dan een week! |
|
Ja dit word wel gaaf. |
|
En het Dilemma dient zich aan. |
|
welk dilemma? |
|
Wat doe ik aan? |
|
Ach zolang het geen verlept oversized bandshirt en kisten worden is het wel ok, maar daar zie ik je ook niet voor aan eigenlijk. |
|
Nou, die kisten sowieso wèl. Oversized bandshirt, nee. |
|
1 uit 2 en je heb vast wel een mooi rokje |
|
quote: Nee ik heb alleen lelijke rokjes. |
|
Tis een fucking metal show! Who cares about looks? |
|
shit een tuinbroek dan maar? |
|
quote: Ik denk dat veel kerels denken "kan ons de rok, het gaat om de benen" Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |