|
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 | ||||
Auteur: |
|
|
Iedereen draagt toch donkere kleding en bandshirts. |
|
quote: Idd, welk shirt doe ik aan |
|
Bovenste van de stapel. Duh! |
|
quote: Een schone... =) |
|
quote: Ze hangen bij mij aan haakjes |
|
quote: Gay! |
|
Hmmmm, doe ik wel een shirt aan? |
|
quote: Doe dit aub wel... [Dit bericht is gewijzigd door holysjit op 13-12-2009 20:19] |
|
quote: Nou nee hoor |
|
Iets met roze, ja? Nog ff, best zin an, alleen jammer van dat the devil's blood tijdstip. Ach, gezellig wordt het toch wel. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Neuh dat niet, nouja misschien ook wel. Idee als ik die PS2 meeneem dan? |
|
Oja, das waar ook. Tsja, als het niet teveel moeite is, prima, misschien net zo makkelijk. Is dat alles? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Dat andere is beetje lastig gezien die gast zo snugger is geweest zich op te laten pakken maar ik zal mijn best doen! |
|
Hehehehe, is goed, man. Kijk maar! Ik ben te herkennen aan een witte lelie tussen m'n billen. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ik zal een rode roos meenemen! Verder ben ik te herkennen aan mijn unieke lichaamsgeur: een mix van bruine bonen en rotte eieren. |
|
Gaat goed komen! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Potjandorie, Wim ook van de partij ? [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Een vuilniszak mag ook hoor! En wat een dilemma om je er nu al druk om te maken |
|
Iemand enig idee tot hoe laat de horeca open mag in Eindhoven? En als de deur dan dicht is, is het dan afgelopen of is het zo van voor een bepaalde tijd binnen, en het feest gaat door? |
|
Als je bedoelt dat je de tijd tot de eerste trein moet overbruggen zou ik een slaapplek regelen of een warme jas meenemen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: De after party duurt tot 04:00 en dat is wel de tijd dat alle horeca hier zo'n beetje dicht is, al weet ik niets van nachtclubs en dergelijke. Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Alsof ik nog de energie zou hebben om na 14 uur headbangen en moshen nog uren in een kroeg te kunnen staan... |
|
quote: Jazekers. U ook? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ik ben er ook bij. Ik heb er zin in! Maar volgens mij blijven heel veel mensen hangen op het station, dus vervelen zal het wel niet worden. Oke, ik pak de trein om half 1 naar huis, dus hangen op het station zit er niet bij voor mij.. euu? |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |