|
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 | ||||
Auteur: |
|
|
10 minuten lopen ftw |
|
quote: Judge M FTW! |
|
quote:Dan kruip jij nog behoorlijk snel |
|
quote: Ik denk dat het naar Dynamo vanuit jou even ver is als vanaf mij. En ik kruip erg snel, want ik wil dan naar bed [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote:Ja maar de FNR is dan weer dichterbij mij en verder van jou En kijk trouwens maar uit dat je dan het kanaal niet inkruipt |
|
quote: True, FNR is een 20 minuten lopen vanuit mij. Maar goed, een taxi helpt altijd. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: +1, Dichterbij dan Arnhem |
|
Jammer alleen dat het waarschijnlijk samen gaat vallen met christmas metal symphony II ... |
|
quote:Serieus? Godver |
|
Tilburg-Eindhoven-beide een metalshow-zelfde datum....niet echt handig. |
|
idd en als die namen doorgaan die ik gehoord heb in de wandelgangen bij CMS zal het echt kiezen gaan worden voor veel mensen |
|
quote: Verdorie ... zo'n gave band als Equilibrium en dan ben ik er niet eens om het te melden |
|
quote:Ik snap trouwens ook niet dat de CMS maar 1 dag gehouden wordt. 2 dagen moet toch ook best wel te doen zijn |
|
Zodoende. |
|
Perfecte ligging deze keer. Nog wel een stukje rijden, maar wel de meest dichtbij gelegen (boeiende) concertzaal. Het duurt nog wel even en een zaterdag is niet al te handig, maar zeker een optie, waarschijnlijk ben ik hier wel bij! |
|
Nee, een zaterdag is inderdaad niet al te handig voor een festival. Wil je muilperen? |
|
Nee inderdaad! Niet voor mensen die op zaterdagochtend/middag moeten werken. |
|
Het is nog ver, vrij nemen kan altijd. |
|
Ach op welke dag, maakt niet uit....werk zelf onregelmatig en op zondag gaan mensen weer zeuren dat ze maandag vroeg op moeten.... |
|
Misschien stel ik nu wel een vraag die zooo 2007 is, maar waarom vind dit niet meer plaats in Arnhem? Iets met de Goudvishal toch? |
|
Tenzij je bij een flutbedrijf werkt waar je zo vlak voor de kerst moeilijk vrij kunt krijgen (ook al vraag je het een half jaar vantevoren). Achja, misschien (hopelijk) ben ik er dan toch allang weg. Waarom ga ik hier uberhaupt op in? |
|
*Hmmmm, maar eens kijken of iemand plek heeft in een herberg* Boeiender |
|
Voor zo ver ik weet kon TMR geen geschikte zaal qua capaciteit vinden nadat Musis Sacrum aangaf niet meer verder te willen (tapijtmietjes). Verder is zaterdag net de beste dag: veel bands vragen zelfs voor een zaterdagoptreden meer dan andere dagen. Goed, nu maar wachten wat er nog meer komt, en hier goed opletten wat "kan" en wat "wishful thinking" is... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Wat wel voordelig is dat het dan niet meer samenvalt met CMS !! CMS wordt nl op zondag 20 december gehouden. |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |