|
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: |
|
Godverrrr ik wist toch niet dat t alweer uitverkocht zou raken! Nouja.... Geen LL dus |
|
Moehaha. Steeds meer mensen die balen dat deze epiek uitverkocht is. |
|
quote: Welk hotel zitten jullie dan? Wil je muilperen? |
|
Lijstje: - De Tegenpartij en Psycho Pippi - 6sic6 - MetalJan - 7th Fallen Angel - Vampire John & Mandylion - Woutjinho - Mokka - Ingrimd - Juronymous +1 - Helnorsk + hubby - Ziona - Metalhead22 und Silence - jeroen83 - Verstikking - ColdheartMinor - Mira - Levithmong - Verlepte Theedoek - Bringer of Light - M.R. N + 1 - Meridian - Verstikking - 7th Fallen Angel - Buried_alive - Laurawr +1 - NYB + meer En zeker door tot vier uur! [Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 08-12-2009 16:27] =) |
|
Net op marktplaats gekeken voor Emm tickets. Meer vraag dan aanbod. |
|
quote: Well, fuck. I guess it'd be more difficult than I thought. Oh well, we'll see what happens. I'm still going to see The Devil's Blood in Antpwerpen the night before, so I feel slightly better. |
|
quote: As I mentioned, I didn't imagine it was going to sell out. But I guess I know better now. |
|
Het was toch vrij duidelijk dat een festival met deze line-up zou uitverkopen. Eigen schuld als je zo dom/naief was om te denken dat er kaarten over zouden blijven. Anyway, heb er zin in Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Ehm, is dat het bier drinken, de bands kijken of heb ik nog iets over het hoofd gezien :p We moeten nog wel overleggen over het ophalen van de band; ik kan er vier in mijn auto kwijt, maar we moeten wel naar Düsseldorf zelf (niet Weese). Ze landen rond 22:00... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote:Voornamelijk bands kijken en met jou en Elite op pad zijn Over dat ophalen van de band, daar hebben we het nog over, weet nog niet precies hoe we dat gaan oplossen maar dat komt wel goed Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ik rij wel mee met m'n Twingo |
|
quote: Hier zeker niet tot 4 uur. Hapje satyricon kijken en dan gaan, lijkt me. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
|
- De Tegenpartij en Psycho Pippi - 6sic6 - MetalJan - 7th Fallen Angel - Vampire John & Mandylion - Woutjinho - Mokka - Ingrimd - Juronymous +1 - Helnorsk + hubby - Ziona - Metalhead22 und Silence - jeroen83 - Verstikking - ColdheartMinor - Mira - Levithmong - Verlepte Theedoek - Bringer of Light - M.R. N + 1 - Meridian - Verstikking - 7th Fallen Angel - Buried_alive - Laurawr +1 - NYB + meer - Mooniske - Brent_ +1 En na The Devil's Blood lekker naar huis denk ik zo. Nog een lange weg terug naar Den Haag! |
|
Ik blijf maar Equilibrium luisteren en kan er niet meer tegen. MOET ZE LIVE ZIEN! |
|
quote: Bereid je maar voor op teleurstelling. |
|
Heb ze onlangs nog live in Oberhausen gezien....wat een totale bagger. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ja inderdaad, sinds ie die rare snor heeft is er niks meer aan! |
|
Zin an! Wordt een pittig dagje werken (van 10.30 - 03.00), maar kijk er naar uit!! |
|
|
|
Pas hem nog wel een keer aan: - De Tegenpartij en Psycho Pippi - 6sic6 - MetalJan - 7th Fallen Angel - Vampire John & Mandylion - Woutjinho - Mokka - Ingrimd - onder voorbehoud: Juronymous + 2 - Helnorsk + hubby - Ziona - Metalhead22 und Silence - jeroen83 - Verstikking - ColdheartMinor - Mira - Levithmong - Verlepte Theedoek - Bringer of Light - M.R. N + 1 - Meridian - Verstikking - 7th Fallen Angel - Buried_alive - Laurawr +1 - NYB + meer - Mooniske - Brent_ +1 - Bonnie + volk - Ancient times Op je knie en pijp voor genade! |
|
quote: Als ik dit youtube filmpje zie (http://www.youtube.com/watch?v=UBOvd_AATAk) klinkt het zeker niet slecht. Maar we zullen het wel merken. |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |