|
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 | ||||
Auteur: |
|
|
Lijstje: M.R. N + 1 Meridian |
|
Toch weer te lang getwijfeld. Helaas |
|
quote: Sukkel! Boeiender |
|
jajaja ik weet het Ik had ook nog niemand die zeker was dat ie mee zou gaan en alleen gaan zag ik ook niet echt zitten. Ach ja, volgende keer beter |
|
Lijstje: M.R. N + 1 Meridian Verstikking |
|
Wie gaan er trouwens nog meer door tot 4 uur? |
|
Oh? Vanwaar dat dan? En waarom 4? Maar goed, ik heb die lui in 4 jaar tijd al een keer of 5 gezien. Gave liveband [Dit bericht is gewijzigd door Silence op 08-12-2009 10:10] |
|
quote: Daar ga ik ook niet vanuit maar ik hoef ze dan ook niet allemaal te zien. Daarbij heb ik een deel van de bands afgelopen paar jaar al (een aantal keer) gezien. En wat Satyricon betreft, het optreden op Metalcamp 2009 overtreft het toch niet meer |
|
quote: Boeiender |
|
Gaan we nou alweer een lijstje maken? We hadden er al 1: quote: |
|
Lijstje: M.R. N + 1 Meridian Verstikking 7th Fallen Angel [Dit bericht is gewijzigd door 7th Fallen Angel op 08-12-2009 10:39] |
|
quote: Ik vrees dat vrouwe Mandylion en ik er aan moeten geloven met onder andere een stel Noren en Hub de Galliër in huis... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote: Zet je waardevolle spullen dan maar vast op zolder! |
|
Juist niet; daar slapen de Noren, hahaha. Maar zonder dollen, ik heb nog nooit noemenswaardige schade meegemaakt bij het huisvesten van bands, en de Noren die er slapen zijn net als Hub persoonlijke vrienden (het enige wat de volgende dag verdwenen zal zijn is de alcohol)... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Voor Ingrind dan maar: Lijstje: - De Tegenpartij en Psycho Pippi - 6sic6 - MetalJan - 7th Fallen Angel - Vampire John & Mandylion - Woutjinho - Mokka - Ingrimd - Juronymous +1 - Helnorsk + hubby - Ziona - Metalhead22 und Silence - jeroen83 - Verstikking - ColdheartMinor - Miss & Mr. Mottighaerd - Mira - Levithmong - Verlepte Theedoek - Bringer of Light - M.R. N + 1 - Meridian - Verstikking - 7th Fallen Angel Boeiender |
|
ik kom ook even langs. |
|
quote: Wij komen niet helaas. Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
quote: Ik zie het persbericht al voor me. |
|
Lijstje: - De Tegenpartij en Psycho Pippi - 6sic6 - MetalJan - 7th Fallen Angel - Vampire John & Mandylion - Woutjinho - Mokka - Ingrimd - Juronymous +1 - Helnorsk + hubby - Ziona - Metalhead22 und Silence - jeroen83 - Verstikking - ColdheartMinor - Mira - Levithmong - Verlepte Theedoek - Bringer of Light - M.R. N + 1 - Meridian - Verstikking - 7th Fallen Angel - Buried_alive |
|
Voeg mij er ook maar aan toe. |
|
Luie hond. Boeiender |
|
Tuurlijk door tot vier uur (kan het niet later nog ergens in Eindhoven?), zit twee dagen in hotel (en die blijft heel). |
|
Lijstje: - De Tegenpartij en Psycho Pippi - 6sic6 - MetalJan - 7th Fallen Angel - Vampire John & Mandylion - Woutjinho - Mokka - Ingrimd - Juronymous +1 - Helnorsk + hubby - Ziona - Metalhead22 und Silence - jeroen83 - Verstikking - ColdheartMinor - Mira - Levithmong - Verlepte Theedoek - Bringer of Light - M.R. N + 1 - Meridian - Verstikking - 7th Fallen Angel - Buried_alive - Laurawr +1 En zeker door to vier uur! Hoort ergens in de verte: brabantse nachten zijn lang... |
|
Als mijn lift het toelaat blijf ik zo lang mogelijk... [Dit bericht is gewijzigd door holysjit op 08-12-2009 15:48] |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |