|
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 | ||||
Auteur: |
|
|
Ow ja, The Rotted (ex-Gorerotted) speelt ook nog in Enschede! Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
Gelukkig was daar ook nog geen topic over! |
|
quote: Ik blijf het ongelooflijk vinden hoeveel festivals en concerten die gasten nog aftrappen he ! Vind ik ook niet |
|
Wow, Hollenthon op de After Party. Respect, want eerder op de avond treden ze ergens in België op! |
|
Krisiun en Grave al eersten.. =) |
|
Gaaf dat Hollenthon ook nog speelt, alleen wel een beetje laat Voor de rest prima schema! |
|
Satyricon en Merauder tegelijk... Thyrfing en Deströyer... en Krisiun wel heel erg kort. Zonde, maar was te verwachten. |
|
Ik vind het allemaal prima. Overlappingen vallen wel mee. |
|
Wel jammer dat Satyricon en Merauder tegelijkertijd spelen, nouja dan pak ik van allebei wel een halve set mee. |
|
Dan zou ik het eind van Satyricon pakken, Morther North is altijd gaaf live |
|
Ik weet het, hehe. Heb ze al een paar keer gezien. |
|
Ben dr niet. Volgende keer beter hoop ik. Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
quote: Maar dan mis je Master Killer bij Merauder weer |
|
Tering, wat is the devil's blood laat. Ik denk niet dat ik dat haal... Als ik dat had geweten... En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ik baal wel van Merauder en Satyricon. Vind ze allebei vet, maar toch maar Satyricon. |
|
Hmm, jammer dat Krisiun zo vroeg speelt en nog vervelender dat het een erg korte set zal zijn. Maar ja, dat mag de pret niet drukken, het zal toch wel een gezellig dagje worden. |
|
quote: Genetic Wisdom..hmm.. waar lag dat casettebandje nou ook al weer? Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
Zijn er nog mensen die na EMM terug rijden richting Arnhem en toevallig nog 2 plaatsen over hebben in de auto? |
|
Muh, dit word 'em niet ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Jammer! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Laatse 100 kaarten zijn zojuist de verkoop ingegaan! Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
Nou nou nou! Toch maar een kaartje gekocht op de vroege ochtend. |
|
quote: Heel verstandig met zo'n fantastische lineup. |
|
Nog maar 100 kaarten te gaan, en dan UITVERKOCHT |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |