|
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 | ||||
Auteur: |
|
|
Arme schat, je was ook pangaar! Bla |
|
Kun je nagaan, weet helemaal niet meer dat ik jou gezien heb www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Wat is er raar aan drankgebruik? Echt raar dat er bijna niemand weer was met The Devils Blood, bij Hollenthon waren er nóg minder. |
|
Devil's Blood was iid erg vetjes, Hollenthon niet meer meegemaakt nee. |
|
The Devils Blood was echt saaaaai. |
|
@ deathwish Andersom zou vreemder zijn. Is toch ook veels te laat, lijkt mij. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 20-12-2009 16:46] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Devils Blood was zo saai man. Het ging maar door en waren aan het wachten op Hollenthon. Op gegeven moment zijn we hem maar gepeert omdat het zo lang duurde. |
|
quote: Oke, het is niet echt raar, het viel me gewoon op dat ie aardig doorzoop op het podium. |
|
quote: Echt niet. Met je open ruggetje. |
|
quote: |
|
Maar TDB was wel vreeeeeselijk saai zeg. Ben van ellende maar weggelopen |
|
Smakeloze metal boerinnen "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: +1 Wel begrijpelijk dat het "zo laat" niet meer zo druk was. Ikzelf had ook nog een aardige autoreis voor de boeg. Inclusief 2 mensen nog thuis afzetten en de nodige sneeuw in de polder nog ruim 2 uur onderweg geweest. |
|
Leuk feestje ja!. Alleen bij de afterparty geweest, stonden fijn op de gastenlijst. Maar zelfs de afterparty was al genoeg voor een super avond. Thyrfing was erg gaaf, alleen die gastzangeres stond af en toe een beetje onzeker om zich heen te kijken. Niet erg verder. Devil's Blood opzettelijk gemist en Hollenthon was te gek. 5 uur een keer knetter zat thuis aan komen wankelen. Gezellige mensen ontmoet, doet het ook altijd goed. My friend, watch out for traitors... |
|
quote:TDB is dan ook geen Metal maar Rock |
|
quote: Waren jullie 5 uur al thuis ja? |
|
quote: En ook nog eens wanstaltig slechte rock ook. Wat een kutband is dat zeg, niet te krap. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Daar zijn de meningen over verdeeld. Uiteindelijk m'n kaartjes verkocht, maar tdb was de enige band die ik écht graag had willen zien. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Gave dag zeg. Helaas Krisiun moeten missen, doordat de trein een uur vertraging had. 10 minuutjes van Devious gezien voordat ik naar Grave ging, blijft een toffe band dat Devious. Vervolgens Grave gezien, beetje eentonig, maar toch erg goed vermaakt, vooral met de laatste 2 nummers. Shining was erg indrukwekkend, dat nieuwe nummer dat ze speelden ging er ook wel in bij mij. Equilibrium was verrassend genoeg erg leuk. Tijdens Impaled Nazarene vooral wezen rondbuurten, veel bekenden, dus genoeg te doen. 2 nummers die ik meekreeg klonken wel gaaf. Vervolgens Elite even gekeken, leuk, maar na 15 minuten weer gaan rondbuurten. Entombed was érg gaaf, maar ben na 20 minuten weggegaan, weet niet meer waarom. Toen kwam ik Mr N tegen bij de merchandise stand van Darkened Nocturn Slaughtercult. En kreeg ik van hem zo'n flesje met spul dat die DNS band verkocht. Die ging er wel in. Toen kreeg ik er nog een, dat spul had ik nog nauwelijks doorgeslikt en ik spuugde het volgens mij bijna over Mr N heen, vervolgens kwam mijn gehele maaginhoud daar ook naar buiten. Vervolgens even op het toilet doorgekotst en daarna wat water gedronken. Vervolgens écht genoten van Nile, superstrak, best goed geluid, cool. Satyricon was voor mij wel de gaafste band denk ik, ging erin als pap, energieke performance van Satyr en kornuiten, heerlijk. Destroyer 666 vond ik ook erg gaaf, hoewel ik denk dat als ik het materiaal niet kende dat het allemaal wat chaotisch had kunnen klinken door het geluid dat niet perfect was afgesteld. Bij de afterparty vooral buurten, bijna in slaap vallen in het Effenaar restaurant, zo'n hamburger naar binnen gewerkt. The Devil's Blood vond ik wel leuk, maar ik vond het leuker om gezellig te kletsen met mensen. Hollenthon viel me ook niet tegen, ik was achterin op de trap gaan zitten naast de mengtafel, met mijn handen voor mijn ogen, want ik kreeg inmiddels koppijn van de lichten. Toen uiteindelijk rond 4 uur op weg en om 5 uur in slaap gevallen. Goede koppijn vanochtend. Mooie EMM in ieder geval, volgend jaar valt het op mijn verjaardag, maar dan ben ik vast weer aanwezig . Oh en redelij kwat ZM'ers gespot |
|
quote:Blij dat ik toch maar tijdig terug ben gegaan dan zeg. |
|
Was de afterparty ook in de grote zaal eigenlijk? |
|
JA |
|
quote: Mensen ondergespuugd, braken op een volgescheten plee, in slaap vallen tijdens het schransen en dikke koppijn eraan overhouden. Klinkt inderdaad als een geslaagde avond Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Prima vermaakt! Ongelofelijk brak nu, maar gelukkig weinig problemen met 't vervoer. |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |