|
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 | ||||
Auteur: |
|
|
Sow, daar ben ik dan 100%zeker bij! |
|
Judge, kun jij jouw openingspost aanpassen en de inmiddels bevestigde namen aanvullen? Op je knie en pijp voor genade! |
|
Hoe zou je hier nou niet bij willen zijn! Present |
|
quote:Done that Nog maar 3 namen te gaan |
|
Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
quote: Bedankt! Op je knie en pijp voor genade! |
|
Niet aanwezig. Meeste bands komen wel hier in Leeuwarden in dezelfde periode. Weinig exclusieve optredens deze keer... Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Hier binnenkort ook maar even een kaartje voor scoren. |
|
quote: +1, de echte Hollander uithangen, zo goedkoop mogelijk dus Edit: oftwel voor 1 augustus. [Dit bericht is gewijzigd door 6sic6 op 19-07-2009 23:20] |
|
quote: Sterker nog, 2 kaartjes gekocht. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Gezellig |
|
Ook kaartje binnen! Wederhelft jaloers, want hij kan niet gaan, hehehe. "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
Ik heb ook m'n kaartje! |
|
quote: kan hij ertegen als ik hem online zou uitlachen? |
|
quote: Dat dacht ik, ja! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Ik zou zeggen: Probeer het maar! Hij moet zelf spelen die dag 'god weet waar', dus dat maakt iets goed, maar hij zou hier erg graag bij willen zijn... "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
Was er al een lijstje? Nee, hè. En ik ben gek op lijstjes! Wie gaan er? - De Tegenpartij en Psycho Pippi En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: |
|
- De Tegenpartij en Psycho Pippi - 6sic6 - MetalJan |
|
- De Tegenpartij en Psycho Pippi - 6sic6 - MetalJan - 7th Fallen Angel (an die arbeit daar) |
|
- De Tegenpartij en Psycho Pippi - 6sic6 - MetalJan - 7th Fallen Angel (an die arbeit daar) - Vampire John & Mandylion |
|
- De Tegenpartij en Psycho Pippi - 6sic6 - MetalJan - 7th Fallen Angel (an die arbeit daar) - Vampire John & Mandylion - Woutjinho |
|
- De Tegenpartij en Psycho Pippi - 6sic6 - MetalJan - 7th Fallen Angel (an die arbeit daar) - Vampire John & Mandylion - Woutjinho - Mokka |
|
Aanwezig! En sorry dat ik een nieuw topic had gemaakt... Had eerst de zoekfunctie gebruikt op 'Eindhoven Metal Meeting' en vond niks... Bla |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |