|
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 | ||||
Auteur: |
|
|
Nou maar iets vroeger van huis vandaag met dank aan die tering ns. Beetje sneeuw en alles is gelijk naar de klote, in Moskou rijden toch ook treinen? |
|
Pffff ik ben bijna helemaal opgeknapt, dus t is wel zeker dat ik er straks heen ga. Ik weet alleen niet of ik het vol ga houden tot 4 uur. |
|
quote: +1 Boeiender |
|
quote:Hoe laat vertrek jij vanaf Utrecht CS? Dan kan ik proberen om mee te reizen |
|
ow meer vanaf utreg cs? mini meeting doen daar? |
|
YEAH. Heb er zo zin in. Ff door sneeuw naar busstation, dan naar Eindhoven. FUCK YEAH! Cu everyone at 2 uur! |
|
quote: Veels te laat! Ik vertrek rond half 1. |
|
quote: Wij nemen de trein van 12.52 |
|
Ik ook, die wilde ik sowieso al nemen. tot daar dan! |
|
Jullie gaan Krisiun missen, let op mijn woorden! |
|
Nou, die ga ik dus niet redden, dank je, sneeuwvlokjes |
|
Zolang ik Shining maar niet mis, maar die spelen pas om half 5 |
|
K hoorde net dat die niet meer komen, of t ook waar is... geen idee quote: Ach k heb zaterdag al een stukje gezien. |
|
quote: Bedoel je Shining of Krisiun? edit: beter lezen, shining dus. dat zou even kut zijn. Edit2: staat in ieder geval niks op de myspace van shining. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 19-12-2009 10:11] |
|
Zij die het nog lezen : HAVE FUN !! de crisis heeft er bij mij hard ingehakt, en Eindhoven is geen optie, baal er lichtelijk (behoorlijk) van, want geloof absoluut dat het geweldig word! Vind ik ook niet |
|
quote:+1 Drink maar een extra biertje voor mij |
|
quote: Ja Shining Ik hoop dat t niet waar is.. maar ja. |
|
Als dat waar is het jammer voor degene die shining wouden zien. Ik zal ze vandaag toch al niet meer zien Wil je muilperen? |
|
Shining is toch op tour met Satyricon enzo? Komen die dan nog wel? Wil je muilperen? |
|
Geen idee. Maar als die ook al niet meer komen ga ik m'n geld terug eisen! |
|
Zo, en ik ben op pad. Tot laterzzzzzzzzzz. Boeiender |
|
quote: Ha gezellig!! =) |
|
quote: Burzum! Gelezen? Geen ps2 mee nemen dus, we kunnen niet daar aanwezig zijn! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Nou, ik heb de zakdoekjes, keelsnoepjes, neusspray, paracetemol en ibuprofen ingepakt... tijd om weg te gaan |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |