|
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Voor de puristen: de bron staat op http://www.myspace.com/eindhovenmetalmeeting Mooi, terecht dat het festival is uitverkocht; hoe gek het mag klinken, goed voor de scene en TMR (verdiend!) Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Dan is het dus definitief dat sommige mensen niet komen. Achja, ik heb een kaartje en ga me prima vermaken! |
|
voor 80 euro mag er iemand in mijn plaats gaan |
|
Mensen zonder ticket: DIKKE FAAL! |
|
Mijn streepjescode is 6875843838937 |
|
Oew, zijn we al op het niveau van streepjescodes uitwisselen aanbeland? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Dat is wel heel intiem inderdaad, zo ineens |
|
Haha. Zou het een grap zijn? |
|
En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Hoop niet dat Equilibrium zonder drummer komt. Bij Heidenfest vorig jaar was de drum fake. [Dit bericht is gewijzigd door holysjit op 30-11-2009 22:35] |
|
Hehe ja omdat de drummer tijdens de tour met spoed in het ziekenhuis was opgenomen (anders was ie nu waarschijnlijk dood geweest, want t was goed mis toen). Maar ja, wel hopen dat ze nu idd de drummer meenemen. Ik heb er zin in! |
|
Word zeker epic. Mij vind je vooraan! |
|
Wordt! Een vriendin van mij komt helemaal uit Zwitserland hierheen . |
|
quote:en zij blijft ook bij jou slapen? |
|
Neen. |
|
quote: Shotgun |
|
Is inderdaad je kans... pak hem (haar eigenlijk) dan... |
|
Enig minpuntje voor mij, de kleine overlap tussen Nile & DNS. Wel een begrijpelijk keuze, aangezien ze allebei een heel ander soort metaal opvoeren. Voor de rest ziet het schema er goed uit! Wel opvallend dat Krisiun opener is, had ik iets hoger op de bill verwacht. quote: an evil incarnation of DEATH! |
|
quote: We wilden eigenlijk nog ff langvallen maar goed, wie verwacht dat nou Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Hey guys, I feel very much out of place since no one seems to speak english on here, but anyway, thought I'd throw this out there... I'm from Canada and will be traveling to Netherlands next week. I was looking forward to attending this festival but didn't expect it to sell out or sell out this fast, so I am shit out of luck when it comes to having a ticket. I just thought I'd post a note in case someone knows anyone who needs to get rid of a ticket or something. I'll be forever grateful! I really wanted to attend this show. Cheers! [Dit bericht is gewijzigd door DionysianBeast op 08-12-2009 5:22] |
|
quote: +1 Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: I'm affraid a lot more people are "hunting" for those tickets as well (I'm one short), hope you can sort something out . |
|
quote: I hope you'll get your ticket. LIJSTJE: M.R. N + 1 Boeiender |
|
quote: But if you were sure you wanted to go to Eindhoven Metal Meeting, why you didn't buy a ticket? |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |