|
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 | ||||
Auteur: |
|
|
Dat is jammer zeg! Wil je muilperen? |
|
Iemand nog een kaartje over? Een vriend van me was net te laat. |
|
quote: Misschien kun je het in dit topic proberen? |
|
Ik denk dat de kans groter is dat je in dit topic een "kaartjes te koop" aanbieding vind dan in dat topic. |
|
Op Martkplaats hoef je er in ieder geval niet voor te kijken. Daar worden alleen maar kaarten gezocht en niet verkocht. Zin in! |
|
Woon je in de buurt van Nijmegen en wil je kaartje ophalen? Biedt http://tinyurl.com/yc92db2 Vandaag zijn er nog een paar advertenties van EMM bijgeplaatst. En als je ze moet afhalen is de kans dat je genaaid word nogal klein. [Dit bericht is gewijzigd door holysjit op 15-12-2009 10:40] |
|
quote: Sinds juli ligt mijn kaartje te schitteren in mijn kamer. |
|
Deze liggen hier ook al een tijdje. Mijn vriendin heeft uiteindelijk toch maar besloten om sowieso niet mee te gaan (eerst zat ze nog even te balen dat het uitverkocht was), omdat ze toch alleen Satyricon wil zien. |
|
quote: Dus je hebt kaartje over of wat? (niet dat ik één wil) |
|
Nee, ze had lang uitgesteld met het kopen van een kaartje, omdat ze nog een beetje twijfelde. Toen het uitverkocht was baalde ze er nog even van, zijn we nog op zoek geweest naar kaartjes, maar uiteindelijk heeft ze besloten het gewoon maar helemaal af te schrijven, omdat ze alleen Satyricon graag wil zien. |
|
Tis wel laatste optreden in NL. Dan kapt Satyricon er voor minimaal 4 jaar mee. |
|
Waar heb jij 4 jaar gelezen? Ik dacht maar 1 jaartje |
|
http://www.ragherrie.com/2009/11/satyricon-gaat-er-tussenuit/ http://satyricon.no/news/ [Dit bericht is gewijzigd door holysjit op 15-12-2009 11:41] |
|
Wacht effe.. bieden mensen nog wat voor zo'n kaartje.. ? [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Er is 105 euro geboden voor 2 kaartjes EMM die je moet ophalen in Nijmegen. |
|
quote: Nee die is voor mij! =) |
|
quote: Nou..... als ik er 60 euro voor kan krijgen op marktplaats.... GRAPJE! |
|
quote: Moet je vooral doen! =) |
|
Neen, niks daarvan. Ik ben er vanaf het begin, bel je even op wanneer je er ook bent dan. Dan kom ik wel even naar buiten gewandeld |
|
Interesting. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: helemaal voor mij in de kou? Ook zonder shirt? Maar komt helemaal goed. =) |
|
Hoe wil jij binnen komen zonder kaartje dan? En doe maar met shirt met die kou van tegenwoordig buiten |
|
Zaterdagnacht min 8. Leuk voor de mensen die uren op het station mogen wachten, hopen dat ze in de hal kunnen blijven. Wij moeten ons plan om in de auto te slapen ook nog maar even overdenken denk ik hehe. [Dit bericht is gewijzigd door Meridian op 15-12-2009 18:33] |
|
quote: =) |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |