|
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Oké vooruit dan maar. Bel me maar even op wanneer je bij de Effenaar bent |
|
quote: Nou ja, aardig. Tis meer voor vermaak. |
|
Ik begin hier nu wel verrekte veel zin in te krijgen |
|
quote: Nee hoor, zit vanaf vrijdag in hotel. Maar hier in Leeuwarden ben ik nooit voor een uur of tien uit de kroeg op zondagmorgen, en de echte sluitingstijden zijn zes uur, vind het altijd erg vervelend als de boel al om 4 uur stopt ofzo. |
|
quote: Dicht is dan de de deur dicht, maar binnen gaat het feest wel door? Of dicht is: oprotten allemaal en vier uur is deze tent leeg? Nachtclubs zijn dan ook wel handig om te weten, mooie tittybar zou ook handig zijn, haha. |
|
Ik denk dat ze iedereen om 4 uur weg willen hebben, maar 1600 man wegsturen is niet zo simpel. Maar idd nodigt het weer ook niet uit om nog gezellig buiten nog ff te chillen. |
|
Ik denk dat veel mensen dan al weg zullen zijn, en de overigen krijgen ze er vast wel uit. Je wordt er waarschijnlijk gewoon uit geveegd net zoals op Wacken bijvoorbeeld. |
|
Ja denk ik inderdaad ook. Maar na zo'n vermoeiende supervette dag weet ik niet of ik na 4en nog zin heb om uren ergens rond te hangen. Moet ook nog een uur rekenen om naar huis te komen. Iets van 15 bands zien is al vet genoeg! |
|
Ik heb altijd nog wel zin, juist als je gewoon wat door bier drinkt en het niet te mal doet, dan kan je eeuwig doorgaan, bij mij dan he. Desalniettemin is 4 uur echt te vroeg, mischien zijn er nog nachtclubs ofzo, en anders maar doorfeesten in hotel. |
|
snoeihard afwezig Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
- De Tegenpartij en Psycho Pippi - 6sic6 - MetalJan - 7th Fallen Angel - Vampire John & Mandylion - Woutjinho - Mokka - Ingrimd - onder voorbehoud: Juronymous + 2 - Helnorsk + hubby - Ziona - Metalhead22 und Silence - jeroen83 - Verstikking - ColdheartMinor - Mira - Levithmong - Verlepte Theedoek - Bringer of Light - M.R. N + 1 - Meridian - Verstikking - 7th Fallen Angel - Buried_alive - Laurawr +1 - NYB + meer - Mooniske - Brent_ +1 - Bonnie + volk - Ancient times - GimmeGore Stationscrew dient zich aan misschien ff een kluisje fixen om drank in te steken voor 's nachts Rebel without a sauce |
|
TE KOOP: 2 TICKETS! Gekocht via ticketservice.nl. Mailen naar imperatrix666[AT]gmail[DOT]com [Dit bericht is gewijzigd door Imperatrix op 16-12-2009 15:49] |
|
wietze en ik hebben een hotel kamer geboekt in tilburg. |
|
quote: mail komt eraan www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: 1x de krant halen was niet genoeg? Je moeder. |
|
Ik heb echt geen hotel in Tilburg, niet weer met zo'n stel mongolen onder 1 dak. |
|
- De Tegenpartij en Psycho Pippi - 6sic6 - MetalJan - 7th Fallen Angel - Vampire John & Mandylion - Woutjinho - Mokka - Ingrimd - onder voorbehoud: Juronymous + 2 - Helnorsk + hubby - Ziona - Metalhead22 und Silence - jeroen83 - Verstikking - ColdheartMinor - Mira - Levithmong - Verlepte Theedoek - Bringer of Light - M.R. N + 1 - Meridian - Verstikking - 7th Fallen Angel - Buried_alive - Laurawr +1 - NYB + meer - Mooniske - Brent_ +1 - Bonnie + volk - Ancient times - GimmeGore - Vlekkie + 1 euu? |
|
Hoop dat er om 15u al een beetje volk is. Wij (Devious) spelen dan. Komt allen zou ik zeggen, dan schudden we je ff wakker |
|
Op joeptoep klonk het zeker niet onaardig, dus ik plus vriend rond 15:00 aanwezig! |
|
quote: Mwoah ik vermaak me wel met deze bands. Of ik deze ook allemaal ga zien is een tweede. |
|
quote: +1 Bareuh... |
|
quote: Ben er sowieso voor Krisiun om half drie. Half drie, welke mongool heeft dat bedacht, maar goed. |
|
quote: Ik denk dat Krisiun dat al doet Maar ik kom ook wel even naar jullie kijken [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 16-12-2009 21:01] |
|
quote: Ik dacht dat jullie er niet zouden zijn? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |