|
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ja maar, ja maar. Wat is er gebeurt met al die dekbedden en matrassen dan? Waar ik zo innig met de toenmalige kleine kattebeest wakker werd? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Allemaal pleite. De deur uit, de stort op en poef, weg! [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Toch maar niet. Andere plannen. |
|
Tickets in de mail www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Equilibrium, Legion of the Damned, Satyricon. Heb al vanaf begin kaartjes uitgeprint en wel in mijn kamertje liggen wachtend op een epische dag. Nu het schema nog waar ik nu al van baal... |
|
Tijdschema EMM wordt aankomende week bekend gemaakt. Zojuist nog een kleine wijziging: Helaas zal Dark Fortress in Eindhoven niet van de partij zijn omdat ze van een ‘off day’ waren uitgegaan en daarom nu al toegezegd hebben voor een optreden in Essen. Hun plek op EMM wordt ingenomen door de andere Satyricon support: Posthum uit Noorwegen. Kaartverkoop EMM verloopt overigens voorspoedig. Nog 400 kaarten te gaan en dan mag het bordje UITVERKOCHT op de deuren van de Effenaar gespijkerd worden! Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
Ik wilde Dark Fortress!!! |
|
quote: Godverdomme! En ik moet nu toch echt even een kaartje gaan bestellen. |
|
quote: Goed bezig, ik zal een biertje op je drinken in Tilburg. Bareuh... |
|
Bij Volbeat??? Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
Bareuh... |
|
Warhammer zonder Frank is geen Warhammer. Toch jammer dat het tegelijk met EMM is. Alhoewel, scheelt me weer een Faber op de gastenlijst. Vroeg me al af waar die aanvraag bleef. Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
[Dit bericht is gewijzigd door De Ulk op 18-11-2009 19:26] Bareuh... |
|
quote: Verdomme! |
|
quote: In eerste instantie 'schrok' ik, maar toen bedacht ik: hoeveel mensen gaan er in de Effenaar? 1200 ofzo? Hoe dan ook, vandaag maar snel de kaarten bestellen |
|
Heb mn kaartje maar gescoord! |
|
Jep, 1500 kaarten zijn er. Er zijn er nu nog zo'n 400. Iemand enig idee tot hoe laat dit gaat duren? Vervoer is altijd probleempje... |
|
Een tipje van de sluier: 14:00 Zaal Open 14:30 Aanvang 01:00 Einde reguliere programma 04:00 Einde Effenaar afterparty Satyricon speelt overiges op prime time van 22:50 - 23:50uur Volledige tijdschema gaat maandag a.s. on-line Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
Woep!!Dat gaat een lange dag/nacht worden! =) |
|
Zo, idd! |
|
Ik reserveer vast een plekje op de begraafplaats en bestel een kist, want dit gaat echt m'n dood worden |
|
Slaan dit jaar maar over, vond AMM altijd goed te doen qua afstand en was altijd super gezellig, maar Eindhoven is me te ver rijden helaasch. see you at occultfest! |
|
quote: +1 Zo'n 12u lang steady bier drinken met deze bands... Damn! Zin in |
|
Er is een alternatief voor diegenen voor wie Eindhoven te ver is: 1 week eerder op zaterdag 12 december is er in de Atak in Enschede een festival met o.a.: NILE HAIL OF BULLETS GRAVE TANKARD DISHARMONIC ORCHESTRA (exklusive NL show) KRISIUN DEAD HEAD HACKNEYED ULCERATE ESCUTCHEON Meer info: www.atak.nl Echte die hards gaan uiteraard naar zowel Enschede als Eindhoven Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |