IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33
Auteur:
Topic : za 19 dec 2009: Eindhoven Metal Meeting (o.a. Thyrfing + Impaled Nazarene + Legion Of The Damned + Equilibrium e.v.a.!) - Effenaar Eindhoven Vorige pagina | Volgende pagina
Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 07-11-2009 21:01 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

-> Lultopic. Anders moet ik weer boos worden op mezelf.

Oh, wacht, daar kun jij nog niet bij. MSN dan.

[Dit bericht is gewijzigd door Illusione op 07-11-2009 21:02]

[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'

zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 08-11-2009 2:39 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 7 november 2009 20:03 schreef Illusione het volgende:
Een pre-party plekkie ? Dat moet wel lukken. Wel eigen slaapspulletjes meenemen (luchtbed/matras/slaapzak/etc), dat heb ik niet in huis. Oh, dat geldt ook voor jou, Pluisje.

Ja maar, ja maar. Wat is er gebeurt met al die dekbedden en matrassen dan? Waar ik zo innig met de toenmalige kleine kattebeest wakker werd?

On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.

Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 08-11-2009 11:12 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

quote:
Op 8 november 2009 2:39 schreef zillah-morte het volgende:
Ja maar, ja maar. Wat is er gebeurt met al die dekbedden en matrassen dan? Waar ik zo innig met de toenmalige kleine kattebeest wakker werd?

Allemaal pleite. De deur uit, de stort op en poef, weg!

[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'

Ancient Times
Usericon van Ancient Times
Posted 08-11-2009 20:18 by Ancient Times Wijzig reactieProfiel van Ancient TimesQuote dit bericht

quote:
Op 5 november 2009 0:39 schreef Ancient Times het volgende:
Oja, ook nog even kaartje halen.

Toch maar niet. Andere plannen.

verlepte theedoek
dikke doei
Usericon van verlepte theedoek
Posted 08-11-2009 20:48 by verlepte theedoek Wijzig reactieProfiel van verlepte theedoekQuote dit berichthttp://www.myspace.com/carnalleftovers

Tickets in de mail

www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit

holysjit
Usericon van holysjit
Posted 11-11-2009 10:46 by holysjit Wijzig reactieProfiel van holysjitQuote dit berichthttp://www.ragherrie.com

Equilibrium, Legion of the Damned, Satyricon. Heb al vanaf begin kaartjes uitgeprint en wel in mijn kamertje liggen wachtend op een epische dag. Nu het schema nog waar ik nu al van baal...

MR Klister
Usericon van MR Klister
Posted 18-11-2009 15:16 by MR Klister Wijzig reactieProfiel van MR KlisterQuote dit bericht

Tijdschema EMM wordt aankomende week bekend gemaakt.

Zojuist nog een kleine wijziging:

Helaas zal Dark Fortress in Eindhoven niet van de partij zijn omdat ze van een ‘off day’ waren uitgegaan en daarom nu al toegezegd hebben voor een optreden in Essen. Hun plek op EMM wordt ingenomen door de andere Satyricon support: Posthum uit Noorwegen.

Kaartverkoop EMM verloopt overigens voorspoedig. Nog 400 kaarten te gaan en dan mag het bordje UITVERKOCHT op de deuren van de Effenaar gespijkerd worden!

Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht

Ingrimd
Usericon van Ingrimd
Posted 18-11-2009 15:48 by Ingrimd Wijzig reactieProfiel van IngrimdQuote dit berichthttp://www.metal-exposure.com

Ik wilde Dark Fortress!!!

Ziona
Staaay brrrbrrrr!
Usericon van Ziona
Posted 18-11-2009 18:50 by Ziona Wijzig reactieProfiel van ZionaQuote dit berichthttp://www.myspace.com/kleines_rehlein

quote:
Op 18 november 2009 15:16 schreef MR Klister het volgende:
Tijdschema EMM wordt aankomende week bekend gemaakt.

Zojuist nog een kleine wijziging:

Helaas zal Dark Fortress in Eindhoven niet van de partij zijn omdat ze van een ‘off day’ waren uitgegaan en daarom nu al toegezegd hebben voor een optreden in Essen. Hun plek op EMM wordt ingenomen door de andere Satyricon support: Posthum uit Noorwegen.

Godverdomme!

En ik moet nu toch echt even een kaartje gaan bestellen.

De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 18-11-2009 18:54 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:

Kaartverkoop EMM verloopt overigens voorspoedig. Nog 400 kaarten te gaan en dan mag het bordje UITVERKOCHT op de deuren van de Effenaar gespijkerd worden!

Goed bezig, ik zal een biertje op je drinken in Tilburg.

Bareuh...

MR Klister
Usericon van MR Klister
Posted 18-11-2009 19:14 by MR Klister Wijzig reactieProfiel van MR KlisterQuote dit bericht

Bij Volbeat???

De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 18-11-2009 19:16 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

Bareuh...

MR Klister
Usericon van MR Klister
Posted 18-11-2009 19:23 by MR Klister Wijzig reactieProfiel van MR KlisterQuote dit bericht

Warhammer zonder Frank is geen Warhammer.

Toch jammer dat het tegelijk met EMM is. Alhoewel, scheelt me weer een Faber op de gastenlijst. Vroeg me al af waar die aanvraag bleef.

De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 18-11-2009 19:25 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

[Dit bericht is gewijzigd door De Ulk op 18-11-2009 19:26]

Bareuh...

Lotte.
Usericon van Lotte.
Posted 18-11-2009 19:50 by Lotte. Wijzig reactieProfiel van Lotte.Quote dit bericht

quote:
...
...

Verdomme!

Meridian
Usericon van Meridian
Posted 19-11-2009 9:36 by Meridian Wijzig reactieProfiel van MeridianQuote dit bericht

quote:

In eerste instantie 'schrok' ik, maar toen bedacht ik: hoeveel mensen gaan er in de Effenaar? 1200 ofzo? Hoe dan ook, vandaag maar snel de kaarten bestellen

Brent_
Usericon van Brent_
Posted 19-11-2009 18:45 by Brent_ Wijzig reactieProfiel van Brent_Quote dit bericht

Heb mn kaartje maar gescoord!

holysjit
Usericon van holysjit
Posted 20-11-2009 11:50 by holysjit Wijzig reactieProfiel van holysjitQuote dit berichthttp://www.ragherrie.com

Jep, 1500 kaarten zijn er. Er zijn er nu nog zo'n 400. Iemand enig idee tot hoe laat dit gaat duren? Vervoer is altijd probleempje...

MR Klister
Usericon van MR Klister
Posted 20-11-2009 12:41 by MR Klister Wijzig reactieProfiel van MR KlisterQuote dit bericht

Een tipje van de sluier:

14:00 Zaal Open
14:30 Aanvang
01:00 Einde reguliere programma
04:00 Einde Effenaar afterparty

Satyricon speelt overiges op prime time van 22:50 - 23:50uur

Volledige tijdschema gaat maandag a.s. on-line

NotYourBitch
Usericon van NotYourBitch
Posted 20-11-2009 14:37 by NotYourBitch Wijzig reactieProfiel van NotYourBitchQuote dit bericht

Woep!!Dat gaat een lange dag/nacht worden!

=)

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 20-11-2009 18:54 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Zo, idd!

Ingrimd
Usericon van Ingrimd
Posted 20-11-2009 20:14 by Ingrimd Wijzig reactieProfiel van IngrimdQuote dit berichthttp://www.metal-exposure.com

Ik reserveer vast een plekje op de begraafplaats en bestel een kist, want dit gaat echt m'n dood worden

the witch
beter langharig dan kortzichtig
Usericon van the witch
Posted 20-11-2009 23:05 by the witch Wijzig reactieProfiel van the witchQuote dit berichthttp://www.occultfest.nl

Slaan dit jaar maar over, vond AMM altijd goed te doen qua afstand en was altijd super gezellig, maar Eindhoven is me te ver rijden helaasch.

see you at occultfest!

Brent_
Usericon van Brent_
Posted 21-11-2009 2:34 by Brent_ Wijzig reactieProfiel van Brent_Quote dit bericht

quote:
Op 20 november 2009 20:14 schreef Ingrimd het volgende:
Ik reserveer vast een plekje op de begraafplaats en bestel een kist, want dit gaat echt m'n dood worden

+1

Zo'n 12u lang steady bier drinken met deze bands... Damn! Zin in

MR Klister
Usericon van MR Klister
Posted 21-11-2009 16:04 by MR Klister Wijzig reactieProfiel van MR KlisterQuote dit bericht

Er is een alternatief voor diegenen voor wie Eindhoven te ver is: 1 week eerder op zaterdag 12 december is er in de Atak in Enschede een festival met o.a.:

NILE
HAIL OF BULLETS
GRAVE
TANKARD
DISHARMONIC ORCHESTRA (exklusive NL show)
KRISIUN
DEAD HEAD
HACKNEYED
ULCERATE
ESCUTCHEON

Meer info: www.atak.nl

Echte die hards gaan uiteraard naar zowel Enschede als Eindhoven

Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com