|
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Mooi dat ik de reunie voorspeld had, hehehe. Boeiender |
|
Zou je ajb dan andere voorspellingen willen doen? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Hehe, ik voorspelde dus dat Genetic Wisdom weer bij elkaar zou komen als WSK inklapte... Hierbij voorspel ik dat WSK geen reunie zal hebben. Boeiender |
|
Maar wat als ze nu weer geen deal krijgen? (start zelf een lebel zou ik zeggen, zo moeilijk schijnt dat neit te zijn ..) |
|
quote: Misschien willen ze nu helemaal geen deal. En het inderdaad niet moeilijk om zelf een label op te richten. Boeiender |
|
quote: Mij zegt de band ook niks |
|
quote: Gelukkig. Begon me al diep te schamen en plannen te maken om me eens te gaan verdiepen in Genetic Wisdom. Op je knie en pijp voor genade! |
|
Ach joh muzikaal ken ik het ook niet hoor :p On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: support dries ja! |
|
Kwam er gister achter dat op deze dag ook The Lucifer Principle hier 10 km vandaan speelt. Dat plannen ze dan ff op dezelfde dag Maar ach, ik denk dat EMM ook wel leuk word |
|
The Lucifer Principle of EMM....ik zou het wel weten in ieder geval. |
|
|
|
Kaartje is al een tijd binnen. Zin an! |
|
Daags voor de Eindhoven Metal Meeting komt er een pre-party in de Dynamo kelder. Judge M, kun je al wat over het programma kwijt? Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
Edge Of Sanity?! |
|
Klopt het trouwens dat die voorverkooplink op de Effenaar-site niet klopt? Ik krijg heel mooi de melding dat de aanvraag verlopen is. |
|
quote:Vooralsnog zijn dit de steekwoorden: - 18 december - GRATIS ENTREE! - Flesh Made Sin - nog een band - - borrelnootjes - - Guitar Hero Flyer en 2de band zijn we nog mee bezig. Wat een heerschweekend gaat dat worden [Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 20-10-2009 23:31] |
|
Equilibrium en Nile zijn hier natuurlijk gewoon keihard headliner ! [Dit bericht is gewijzigd door horned_reaper op 21-10-2009 0:53] |
|
Ik ben erg benieuwd naar het tijdschema . Deze week ook maar eens vrij regelen! |
|
Blijft toch jammer dat dit op een (voor mij) zo'n onhandige dag is ivm de kerstdrukte. Volgend jaar ook weer op de oude datum van de Arnhem Metal Meeting en ik kan er ook weer bij zijn. |
|
HEUY!!!! Kaartje binnen |
|
Kaartje.. ? En ik maar denken dat dit een 'Loop gezellig naar binnen'-feestje was.. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote:Dat is de avond ervoor |
|
Godver. Moet ik maar eens een kaartje gaan scoren als ik hierheen ga. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |