|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Darkthrone. Één woord. Een verzoekje aan een moderator om de topicnaam te veranderen |
|
Darkthrone er is echt geen band die zo goed is als deze gasten, of eigenlijk gast. het is zo uniek man. hail Darkthrone |
|
Under a funeral moon! Geweldig!!! |
|
|
|
Do I need to say more? |
|
Darkthrone |
|
A Grave With A View is inderdaad geweldig. Net zoals andere deathmetal nummers van Darkthrone. 11.45: restate my assumptions |
|
Ik vind het een van de slechste bands ooit gehoord................... |
|
quote: ja dat kan natuurlijk 11.45: restate my assumptions |
|
To walk the fucking infernal fields! Geweldig nummer.... !! Heb alleen A blaze in the northern sky en Under a funeral moon en dat zijn schitterende albums. Transylvanian hunger staat op de planning. Ik, Wil Schuurman |
|
So Pure... So Cold Transilvanian Hunger! |
|
quote: Ja dat album wil ik zeker kopen. Alles wat ik gehoord heb vind ik echt geweldig. Nummers als As Flittermice As Satans Spys zijn geniaal gewoon. 11.45: restate my assumptions |
|
quote: Is er een ander nummer dat zo veel kippevel kan opwekken? zonder meer de beste BM vox. |
|
Het is geweldig als je 'savonds laag over de snelweg naar huis vliegt en de lucht is rood van de ondergaande zon en dan heel hard Darkthrone draaien |
|
Neptune towers Grave with a view Trieste gast |
|
quote: Jazeker! Thorns of crimson death van Dissection, de laatse woorden (chorus): Hear the choirs Is it the wind that brought back their cries? Forged in blood by tragedy Dark were the thorns of crimson death En dan die riff erbij... dat is gewoon... geweldig! Ik, Wil Schuurman |
|
Misschien wel (I beg to differ, however ) maar het is geen black metal (niet dat dat per sé moet, maar dit is een Darkthrone thread ). Op z'n hoogst is Dissection een kruisbestuiving, en 'Thorns of Crimson Death' zeker (wel mooie titel). ANYWAY, 'Transilvanian Hunger' is toch de muziek die ik het eerst uit mijn afbrandende huis zou redden. De teksten op die plaat zijn ook briljant ('As Flittermice As Satans Spys' idd!! ). Unholy He, who burned the face of gOD, with the Eye of our Master!!! |
|
BM is het niet nee, maar ik las alleen het woord "Kippevel" en dat krijg ik er zeker van. Zet dat nummer maar eens aan, en rond de 6:40 lekker wegdromen. Van die machtige drums op een gegeven moment, het enorm krachtige gitaarwerk en die ijzige zang van Jon..... aaargh... En nou weer Darkthrone! Natassja in Eternal sleep! Zorrie Tiepvaud [Dit bericht is gewijzigd door Snagger op 31-03-2002 13:45] Ik, Wil Schuurman |
|
Natasjaaaaaaaaa My beloved Satanic witch. damn ik moet ook maar is aan die CD [Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 31-03-2002 14:10] |
|
Nog een speed/trash-nummer van Darkthrone: Snowfall. Geweldig instrumentaal nummer! 11.45: restate my assumptions |
|
ik vind het maar een matige band.. No meat is sweater |
|
Ik snap best dat veel mensen de productie niet kunnen waarderen. Ik bedoel, vandaag de nu worden er zo ongelooflijk veel 'BM' platen uitgegeven, met ultrastrakke digitale producties, en meezingers waar het management van Britney Spears nog een puntje aan kan zuigen. en dat er dan nog een band is als Darkthrone, met een 'kutproductie' en 'niet mooi afgemaakte nummers', schiet bij veel mensen nogal is in het verkeerde oor. Sommige dingen moeten nooit veranderen, en Darkthrone is zoiets. |
|
Jeps daar ben ik het mee eens. Tegenwoordig kan elke gek met een vriend als toetsenist en een meisje als zangeres een schattig black metal plaatje maken. Maar nooit, maar dan ook nooit zal het zulke muziek worden als bijv. Darkthrone! Ik, Wil Schuurman |
|
Black Metal is meer dan de muziek alleen. maar die discussie hebben we al gehad |
|
Bereid je maar voor op een hoop kabaal nu Ik, Wil Schuurman |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |