|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Vet schijfje, zeg, die nieuwe. Ik ben erg onder de indruk. "Sardonic Wrath" was al niet mis, maar dit overtreft toch echt alles wat ze na Total Death hebben uitgebracht. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
haha, wat gaaf die ralle produktie, vooral over de solo's heen! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Torrent? Torrent? waar? waar? Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
hij beukt heerlijk. |
|
quote: jajaja, ga mij een beetje lekker zitten maken Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
quote: Hebben? |
|
er staat een rar file in het lultopic |
|
Hehe, daar dacht ik net aan ja. Even weghalen, mijn webspace is geen hoer ja. |
|
quote: Wereldplaat Raymond. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote: Joa! Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
[Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 18-02-2006 14:55] |
|
OK edit; bdnkt! [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 18-02-2006 14:58] Suck my piss |
|
'Anders ros ik je in elkaar ' Daar hou ik je aan! Maar, danke schön! je bent te goed voor deze aarde [Dit bericht is gewijzigd door Brujo op 18-02-2006 14:55] Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
quote: Ik ben nou eenmaal een goed christen. Sterker nog, ik ben de geilige geest zelve, uhuhuhuh. |
|
Ik had hem gisteren al binnengetrokken en heb hem nu opgezet. Op shuffle en het eerste nummer trapt er gelijk goed in! GODVERDEGODVERDOMME!! Graveyard Slut!! Wow!! Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Hahaha ja geniaal, die vocalen in Graveyard Slut. Graveyard slut, Wauw!! Heersch. |
|
quote: Mooie rauwe strot ja quote: Een goed Gristen luistert darkthrone mijn zoon. Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
Come on you fuckers!! Hij doet mij na 3 nummers gehoord te hebben toch wel voornamelijk aan een smeriger geproduceerde Ravishing Grimness denken, een van hun meest onderschatte albums in mijn ogen. Blekk fokking Mettol!! Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Nieuwe shirt gelijk besteld Darkthrone blijft toch altijd weer geniale albums uitpoepen. |
|
quote: Mooie voorkant Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
quote: http://www.kerrazy-torrents.net/ Daar istie te vinden, goeie metaltorrentsite. Maar je hebt 'em al. Maar voor anderen. |
|
quote: Ik heb het trouwens over het Too Old too Cold shirt, is eigenlijk van die mini. Shirt van The Cult is Alive is (uiteraard) nog niet uit. |
|
quote: Joa, ik zat al te zoeken..maar op de verkeerde torrentplek dus. Kerrazy nights Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
Heerlijk die overstuurde lompe gitaren op zo'n beukende drum die op punksnelheid voortrost. Hij doet mij echt heel erg aan Ravishing Grimness denken, wat ik geloof ik als één van de weinigen hier een beestachtig goed album vind. Argh! Van deze muziek krijg ik gelijk zin om een krat bier te gaan zuipen! BRUUT! Choose your weapons!! Choose your direction!! Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |