|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Grmbl... dat ding doet het niet meer. quote: Is die DVD een beetje fatsoenlijke kwaliteit of alleen maar ruis ende storing? Enne, hoe kom je daar überhaupt aan? [Dit bericht is gewijzigd door Hexegot op 01-05-2005 11:29] |
|
De heel oude opnamen bestaan idd uit veel ruis en storing maar dat optreden in '96 is redelijk de moeite waard. Zeker voor de echte Darkthrone fans Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: quote: |
|
inkoppertje van jewelste.... zal ik 'm maken? nee... toch maar niet |
|
Destijds bij Faustian Distribution uit Finland gekocht, maar vanwege de rechten aangaande die opnamen mogen enkele van die DVD's niet meer verkocht worden (o.a. ook Gorgoroth, Mysticum, Aura Noir en Satyricon om er een paar te noemen). Maar hoe het precies zat met al die rechten weet ik ook niet Denk dat alleen www.blackmetaldvds.com ze nog heeft en die zitten in Amerika. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Kan iemand mij trouwens helpen aan een mp3 van het Darkthrone-nummer "Snowfall"? Liefst in kwaliteit 128 kB/s of hoger. (Nee, ik heb geen SoulSeek. ) |
|
quote: Ja ik kan hem wel geven via msn ofzo, maar ik heb em alleen maar in wma format [Dit bericht is gewijzigd door Paaj op 04-05-2005 19:34] . . . . . . . . . ? |
|
quote: WMA kan ik decoden, maar het is hoe dan ook net iets te laat; heb hem al mogen ontvangen van iemand anders. Niettemin bedankt voor de (al dan niet gedane) moeite. Leuk feit is dat ik nu de 'Evil Past' bootleg compleet heb. |
|
Jezus. Ik heb A blaze in the northern sky weer eens opstaan en dit blijft toch godverdomme geniaal. BLURGGHHH |
|
Darkthrone heerst altijd. Als je bekijkt hoe vreselijk veel BM bands Drakthrone proberen na te doen waarbij de één wel slaagt en de ander niet dan zie je pas de invloed die Darkthrone heeft op de BM scene. Met name de produktie van de drie albums na "Soulside Journey" zijn hetgeen Darkthrone zo uniek maakt. Een wereldband die me nooit verveeld!! |
|
Ik las net iets over een (instrumentale?) rehearsal-demo uit 1991 met de titel 'Clamor', waarvan slechts 50 exemplaren op de markt (zouden) zijn gebracht. Weet iemand hier per ongeluk iets meer over? |
|
Nocturno Culto gaat zelf een film maken, dit heeft hij er over te zeggen: (...)my film project is not a Darkthrone product, though Darkthrone appears a lot in it. It will just be a strange moody film about inspirations, blackmetal, Darkthrone and strange people and Norwegian culture (the non Christian culture that is). The film will be finished next summer. I film and edit myself, so this is not a professional film, but an insight in different things regarding music and culture. Ben benieuwd wat dit gaat worden Verder is de naam van de volgende Darkthrone plaat ook bekend gemaakt: "The cult is alive" en zal via Peaceville uit gaan komen. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Hmh, zo'n film kan wel leuk zijn. 'the cult is alive' doet me denken aan 'punk's not dead', of te wel: de cult is al lang dood. edit: he Hub ging jij nou ook op de Hardangervidda sjouwen? [Dit bericht is gewijzigd door Brujo op 31-07-2005 23:50] Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
De Noorse Andy Warhol, hehe. Maar klinkt wel gaaf. |
|
Via Peaceville? Gebroken met Moonfog? Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Wegens geldgebrek kom ik niet verder dan centraal Bergen hahaha. Vijf dagen feesten daar kost al genoeg....zie in ieder geval wel het afscheidsoptreden van Taake Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Nu je het zegt. |
|
quote: hehe, inderdaad, daarom ga ik maar 1 dag...de Taake dag! Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
Het scheelt dat ik alle dagen vrije toegang heb, die kans laat ik dus niet voorbij gaan Hopelijk kan ik komend jaar weer wat langer blijven om buiten feesten ook nog van de natuur te kunnen genieten. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Ik denk dat er geld in het spel is. Iedereen weet dat Peaceville flinke duiten verdient op heruitgaves van Darkthrone albums die toen ze origineel uitkwamen geen hond wou hebben, maar tegenwoordig als warme broodjes over de toonbank gaan. Dus misschien dat Peaceville nu flink geld betaalt om Darkthrone weer terug te krijgen. Het zou wel niet erg integer van de heren Fenris en Nocturno Culto zijn, maar wie ben ik? Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Het is ook een feit dat Fenriz en Nocturno Culto tegenwoordig hun eigen sublabel hebben bij Peaceville, Tyrant Syndicate, waar ze eerder al Aura Noir hebben uitgebracht. De samenwerking is dus al een dik jaar weer aan de gang. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Aha, ik wist niet dat dat een sublabel van Peaceville was. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Jawel, bij Tyrant Syndicate is het zo dat Peaceville alles betaald wat betreft promotie, uitbrengen van releases e.d. en dat beide Darkthrone heren zorgen voor bands die waard zijn om uitgebracht te worden. In mijn ogen lijkt het dan meer op een stel veredelde talent-scouts, maar goed, ze verdienen zo wel wat bij met eigenlijk bijna niks doen. Er is verder ook geen aparte site van Tyrant Syndicate maar alleen gewoon een linkje op de Peaceville site. [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 01-08-2005 9:37] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
*verkeerde pagina * [Dit bericht is gewijzigd door Tormented soul op 01-08-2005 19:52] |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |