|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
En wanneer moeten we nu precies lachen? |
|
Fenris snap het wel. Vette muziek natuurlijk, soundmurderer enzo. en dan vooral soundmurderer and sk1. Pomp je boxen, en je ge0tunde pimp my ride bak valt dan helemaal uitelkaar hahaha Suck my piss |
|
Ik begin Fenriz, die grapjas, steeds gaver te vinden. |
|
quote: Heel goed. |
|
quote:Op Preparing for War staan twee nummers van Soulside. Ik zal ze zo eens draaien. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Ook knap, om telkens net die nummers over te slaan bij het afspelen. |
|
Ik vind Darkthrone zo'n beetje de meest verschrikkelijke kutband die dit universum ooit heeft geteisterd. Maar zelfs ik moet toegeven dat die eerste cd behoorlijk goed is. Helaas is het daarna meer dan een beetje mis gegaan. |
|
quote: Ik ben bang dat ik het hier dan in zekere zin ook nog mee eens ben ook, want als ik had mogen kiezen, had ik veel liever meer albums a la Soulside Journey gehad dan waar ze daadwerkelijk mee op de proppen zijn gekomen. Maar ja, het kan niet altijd feest zijn... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
-1 Tuurlijk is die eerste plaat erg goed, maar ik hoor veel liever het latere werk. |
|
idd, Transilvanian Hunger kan ik echt blijven luisteren! Under a funeral moon en a blaze... en panzerfaust zijn ook wel heel goed, maar voor mij is TH toch het absolute hoogtepunt. |
|
quote: Laat ik nu net twee Darkthrone albums in mijn bezit hebben, Soulside Journey en Transilvanian Hunger dus. *zet TH weer eens op om te kijken of hij het met Pred eens kan zijn* Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: het was wel een van mijn eerste blackmetal albums dus dat speelt ook wel een groot deel mee, maar toch, het blijft geniaal! vind ik natuurlijk hehe. edit: ik ben trouwens Soulside Journey nog eens aan het luisteren, ik kon er vroeger niet veel mee maar nu klinkt het toch wel lekker eigenlijk, even verder luisteren nu. [Dit bericht is gewijzigd door Pred op 26-12-2005 17:30] |
|
quote:Ik heb die CD vier jaar geleden gekocht op kennis te maken met Darkthrone en dat beviel zo goed dat ik mij die nummers niet meer kan heugen. Dit is Kwellie! Subtiel kamerolifantje |
|
Na zowel Soulside Journey als Transilvanian Hunger een luisterbeurtje gegund te hebben moet ik toch concluderen dat ik eerstgenoemde vele malen gaver vind. So sue me. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
I'll see you in court. |
|
Beide albums zijn natuurlijk niet met elkaar te vergelijken, totaal andere muziek. "Transilvanian Hunger" is de bom. "Soulside Journey" is ook wel vet, maar doe me dan maar ouwe Entombed of Dismemb0rrrr.... Volgens mij heeft Darkthrone op bijna elk album wel een andere band nageaapt, alleen is op TH zoveel ruis dat je dat niet meer hoort . [Dit bericht is gewijzigd door M. op 27-12-2005 0:57] Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
heb Under a Funeral Moon en A Blaze in the Northern Sky die tweede is echt Faustian Spirit of the Earth |
|
Ik heb een heel rijtje in mijn rek staan, Panzerfaust en Transilvanian Hunger vind ik het vetste. Ravishing Grimness en Plaguewielder kunnen me ook goed bevallen als ik in een easy listening bui ben en zin heb in niet al te extreme, maar wel lekker beukende en minimale muziek. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote:wat ben jij dan knap ongelukkig met die primitieve bagguh!!hou alleen ablaze in the northern sky en flikker de rest gewoon weg!!! |
|
jah joh!!! Mafketel. Ben je dronken? [Dit bericht is gewijzigd door Meltdown op 28-12-2005 1:42] Jullie zijn allemaal negers! |
|
quote: Opsodemieteren. |
|
quote: Je moeder. |
|
Nee, a blaze in the northern sky is niet primitief.. We hebben het toch over Darkthrone? [Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 28-12-2005 1:46] |
|
quote: En wie ben jij om hier zo'n toontje aan te slaan? Arrogante puistenbek! Jouw mening is nog minder waard als het stuk papier waar ik 's morgens mijn reet mee afveeg! Ga nu maar weer fijn met je CDtjes spelen, ernaar kijken, tellen, poetsen, zo nu en dan ook eens draaien... Sterf ende verrot! Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |