|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
lekker en mooi zijn toch geen synoniemen hè? Anders wordt het echt wel ingewikkeld! signature |
|
En die Celtic Frost invloeden zoal in bijv. Triumphant Gleam. |
|
Inderdaad! Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Ik heb nog steeds te weinig origineel spul van ze. Ben die kopietjes wel zo'n beetje zat aan het worden eigenlijk. Maar ja, financiën he... |
|
k heb hier nog wel een transilvanian hunger voor je... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
+1 |
|
iedereen met een rererelease is een h0m0! Suck my piss |
|
quote: voel ik me onheteroseksueel opeens. pfoei. www.myspace.com/astathica - tsjonge jonge jonge jonge jonge... wat een leuk filmpje! |
|
quote: Mooi ja. Die sfeer jonge......... ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Jonge? |
|
Uhuh.. Oud Vuil is een jochie... spelfout weggehaald... |
|
quote: Wat is Metalhead22 dan wel niet? Iig wel 20 jaar jonger. |
|
...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: De onofficiele download date is blijkbaar nog iets eerder, op soulseek zwerft de promo versie van The Cult Is Alive al rond en het is een lekkere plaat geworden! [Dit bericht is gewijzigd door JuronymouS op 17-02-2006 12:33] Op je knie en pijp voor genade! |
|
quote:Godver en wij maar alle moeite doen om een promo van deze plaat ter bespreking binnen te krijgen (we krijgen nu een kopietje...). Er zijn maar een hele paar in omloop en toch weet ie zich een weg te vinden naar het internet...ongelooflijk eigenlijk. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Inderdaad! Maar bereid je maar vast voor op een geweldige plaat! Op je knie en pijp voor genade! |
|
quote: Nouja, kwestie van een PC met mp3 ripper, die heeft iedereen wel. |
|
100% Goedgekeurd, die nieuwe. Iig beter dan dan de vorige. |
|
quote:Ja, technisch is het een makkie natuurlijk, maar persoonlijk zou ik zoiets niet doen. Een van die weinige gelukkigen die een promo heeft mogen ontvangen heeft 'm dus geript en online gepleurd. Daar is dus ook geen middel meer tegen bestand. Niet dat ik dit nou zo'n versschrikkelijk slechte zaak vind ofzo hoor, ik vind het gewoon apart. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Ach, de echte fans kopen het toch wel. Ik vind het altijd prima als die promo's uitlekken, kan je het tenminste alvast luisteren. net zoals de nieuwe Katatonia bijvoorbeeld, die is al maanden op Soulseek te vinden |
|
quote:Ja inclusief voice-over. Dat dan weer wel. Of heb jij 'm zonder kunnen vinden? Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Nee, dat is wel jammer inderdaad. maarja ik weet nu al dat het gewoon weer een vet album is heeft die Darkthrone promo ook voice-over? |
|
Denk het niet. Ben wel erg nieuwsgierig naar dit nieuwe album iig! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |