|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
hexegot, die clamor heb ik op pas op cd gebrandt, soulseek moet je maar es proberen, even search files. |
|
Zeer recent interview met Nocturno Culto aangaande de nieuwe cd, de single, de video, de switch van platenlabel enz. http://www.nocturnalcult.com/newcontents.htm Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Gaaf, kom maar op met die nieuwe plaat, clip en singel. |
|
bestaan er eigenlijk opnamen van dat optreden vorig jaar op wacken met satyricon? En zo ja, waar te downloaden? |
|
Ja die bestaan. Ik heb het van Kerrazy torrents, maar die site is dood helaas. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Ah, weet je de naam van de torrent file misschien nog? Is misschien ergens anders ook wel te downen. |
|
hmm lastig. In mijn real player heet ie gewoon Satyricon-wacken Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Volgens mij was er sprake die opnamen officieel uit te brengen. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Die soundmurderer is idd een erg vette plaat! Ik weet verder dat Fenriz ook Dj is. Onder de naam; Ebola. Iemand wel eens muziek van hem gehoord? Of zou hij alleen plaatjes draaien? http://www.uraniummusic.com/interviews/interview.php?id=87 Suck my piss |
|
Hij draait dan alleen plaatjes ja (ben een paar keer bij concerten geweest waar hij DJ was). Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Hij schijnt trance te maken onder de naam Ebola. |
|
Suck my piss |
|
Vandaag de "Under beskyt'telse av morke" box binnen gekregen...nummer 250/666. Wat een gave box zeg Behalve een mooi uitgevoerde cd bevat de box nog 2 kaarten in doorzichtig plastic hoesjes, een Darkthrone logo button, zo'n Lego-achtig poppetje met een Darkthrone shirtje aan een een geweldig mooi Darkthrone shirt...het gaafste welke ik ooit heb gezien! Ok, de box was vrij prijzig maar zeer zeker de moeite waard Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Wat voor cd is dat dan? one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Een darkthrone lego poppetje? o.O Zenial |
|
Klinkt gaaf hoor, die box. Maar waarom er nu zo'n poppetje bij zit, dat snap ik even niet. ~ Hysteria at the moment of sudden illumination ~ |
|
dan kan je een verzameling beginnen met een emperor lego poppetje, burzum lego poppetje, mayhem lego poppetje en dan lego kerkjes in de fik steken the cold, suffocating dark goes on forever, and we are alone. |
|
quote: LOL ~ Hysteria at the moment of sudden illumination ~ |
|
+1 @ Hub --> Foto van dat shirt? |
|
quote: Een poppetje?? Foto!! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Is het een echt lego poppetje? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
het zijn van die kubrik pooptjes (of hoe je dat ook schrijft!) Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Het is zo'n Kubrik poppetje ja. Volgens mij de Japanse versie van LEGO Wat dat poppetje erbij doet weet ik ook niet trouwens...denk niet dat Darkthrone fans op zoiets zitten te wachten hahaha. Foto van dat shirt: heb ik niet en kan ik niet maken Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |