|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik HAAT Darkthrone overgewaardeerde kvltmongool Inter faeces et urinam nascimur |
|
quote: Je noemt Darkthrone een kvltmongool...is het een persoon dan? Of ben je stiekem zo onder de indruk dat je de band personificeert? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: dat eerste weet ik niet, maar dat tweede heb ik ook wel eens ergens gelezen. Oud Vuil. |
|
quote: Ik ben geen muzikant, dat verschil kan ik echt niet horen hoor. Maar ik heb het nooit ergens vermeld zien staan, en stiekem denk ik eigenlijk dat Fenriz er wel over opgeschept zou hebben in interviews . Bij mijn weten speelde Dag Nilsen geen fretloze bas (en bij mijn weten is hij zelf de band uitgegaan). Hub? Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Basgitaar klinkt bij sommige nummers zacht en smeuig, net frettless. maar ik kan me ook vergissen. Soulside journey heeft eigenlijk wel iets weg van de oude death gemixt met oude Paradise lost. Geweldig! Jammer dat ze ralle black metal zijn gaan spelen [Dit bericht is gewijzigd door enlil op 04-05-2004 23:05] Signature |
|
quote: ja heel erg stiekem wel ja.... kvltmongool Inter faeces et urinam nascimur |
|
quote: Smelt in de mond, niet in de hand? Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Blackwater Wouter alias Stoerbaard....met dergelijke skills in argumentatie en onderbouwing voorspel ik weinig goeds voor je in de juridische beroepen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Daarvoor ben ik hier niet. Ik ben hier alleen om te zeggen dat ik darkthrone ontiegelijk overgewaardeerd vind. stel kvltmongoLEN Inter faeces et urinam nascimur |
|
Volgens mij is je buttplug weer bekneld. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: je punt is inmiddels enorm duidelijk. en nu? Oud Vuil. |
|
nu ben ik klaar En ga ik ff echte muziek luisteren. Houdoe en bedankt Inter faeces et urinam nascimur |
|
Stoerbaard, ben ik wel benieuwd wat er nu rondjes op je platenspeler draait? Signature |
|
op het moment Anata... maar ik ga ff wisselen. Inter faeces et urinam nascimur |
|
quote: Dag Nilsen was eigenlijk juist conservatief omdat hij de nieuwe weg van Darkthrone (Death -> Black) niet geweldig vond. Hij is er inderdaad uitgestuurd ("We told him to leave" - Nocturno Culto (Darkthrone: The Interview #2 A Blaze...)). Ich aber nicht, ich verliebe mich immer im Herbst. Diese zeit ist so unglaublich, hoffnungslos. Und ich sehe sie nie wieder. Aber selbst wenn der Feind jeden Menschen auf der Erde tötet, den Herbst wird es immer geben... |
|
De eerder genoemde 2DVD van Darkthrone is verder niet meer te krijgen.Die kameraad heeft er slechts 2 kunnen krijgen waarvan 1 voor hem en 1 voor mij.Ik verwacht 'em binnen anderhalve week hier in mijn brievenbus Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:Dan moeten ik, mijn dvd brander en jij maar eens vlug met elkaar afspreken |
|
quote:Je weet mijn mailadres te vinden Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ik ga eens even kijken wanneer ik snel vrij kan krijgen en dan krijgt u mail, heer hub ! |
|
Er staan o.a. 2 optredens in Finland 1991 op,1 interview uit 1989, een optreden uit 1990 en hun laatste echte optreden van 1996 (de dvd is vandaag vanuit Finland naar mijn brievenbus verstuurd,kan niet wachten tot 'ie er is). Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Toen liepen ze halverwege toch weg omdat ze het publiek kut vonden? Jullie zijn allemaal negers! |
|
quote:Alleen Fenris was kwaad weg gelopen,de rest van de band keek er ook van op en zijn toen ook maar van het podium gelopen zonder verder te spelen. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Gaaf als dat moment er ook op zou staan. En als dat hele optreden erop staat, zie je dat stukje dus ook voorbijkomen. Jullie zijn allemaal negers! |
|
hoorde van kwelgeest dat er een nieuw album uit is, nu alweer, zo kort na het degraderende laatste album moderators zijn je vrienden, vertrouw ze! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |