|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik HAAT Darkthrone overgewaardeerde kvltmongool Inter faeces et urinam nascimur |
|
quote: Je noemt Darkthrone een kvltmongool...is het een persoon dan? Of ben je stiekem zo onder de indruk dat je de band personificeert? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: dat eerste weet ik niet, maar dat tweede heb ik ook wel eens ergens gelezen. Oud Vuil. |
|
quote: Ik ben geen muzikant, dat verschil kan ik echt niet horen hoor. Maar ik heb het nooit ergens vermeld zien staan, en stiekem denk ik eigenlijk dat Fenriz er wel over opgeschept zou hebben in interviews . Bij mijn weten speelde Dag Nilsen geen fretloze bas (en bij mijn weten is hij zelf de band uitgegaan). Hub? Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Basgitaar klinkt bij sommige nummers zacht en smeuig, net frettless. maar ik kan me ook vergissen. Soulside journey heeft eigenlijk wel iets weg van de oude death gemixt met oude Paradise lost. Geweldig! Jammer dat ze ralle black metal zijn gaan spelen [Dit bericht is gewijzigd door enlil op 04-05-2004 23:05] Signature |
|
quote: ja heel erg stiekem wel ja.... kvltmongool Inter faeces et urinam nascimur |
|
quote: Smelt in de mond, niet in de hand? Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Blackwater Wouter alias Stoerbaard....met dergelijke skills in argumentatie en onderbouwing voorspel ik weinig goeds voor je in de juridische beroepen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Daarvoor ben ik hier niet. Ik ben hier alleen om te zeggen dat ik darkthrone ontiegelijk overgewaardeerd vind. stel kvltmongoLEN Inter faeces et urinam nascimur |
|
Volgens mij is je buttplug weer bekneld. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: je punt is inmiddels enorm duidelijk. en nu? Oud Vuil. |
|
nu ben ik klaar En ga ik ff echte muziek luisteren. Houdoe en bedankt Inter faeces et urinam nascimur |