|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
dat is gewoon een ding voor de verzamelaars. ik wil ook alle laarsbenen van MA, hoe kut ze ook zijn, gewoon om te hebben. |
|
quote: LAARSBENEN wasda? Oud Vuil. |
|
bootleg Vargen heeft het copyright [Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 31-03-2002 20:06] |
|
ROFLMAO Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
wat is MA dan? Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Morbid Angel! |
|
ik dacht dat hij de laarzen van morbid angel wou hebben Oud Vuil. |
|
nee man die afgetrapte nikes van Trey natuurlijk! |
|
lol Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
ik heb pas een cd;tje van Darkthrone... ik moet echt snel gaan handelen, want mijn trueheid staat op het spel |
|
Ik heb Darkthrone al een paar keer afgekeurd en net zo vaak een nieuwe kans gegeven. Ach heck, morgen weer eens luisteren (of is alles dicht op 2e paasdag?). |
|
het is idd een aantal keer luisteren. de eerste keer vond ik het ook matig, maar goed, toen was ik nog ignorant en luisterde ik alleen maar naar Marduk |
|
GROW GROW GROW! Ik, Wil Schuurman |
|
Ik vind de muziek van darkthrone heel goed. maar ik vind ze niks speciaals. bijvoorbeeld, hun klassieker "blaze..."hangt samen van celtic frost riffs. weliswaar erg goede maar om nu van vernieuwend en revolutionair materiaal te spreken , dat kan ik echt niet. maar ik zou het leuk vinden indien een van de vele fans hier mij duidelijk kan maken waarom hij/zij deze band zo speciaal vind. |
|
voornamelijk door de hypnotizerende riffs als in transilvanian hunger. ikzelf hoor meer hellhammer invloeden als frost . ze zijn, net als hellhammer, ook niet vies van een riff erg lang aanhouden, je zou zeggen dat het dan saai word, maar dat gebeurd bij hen nou net niet, het word alleen maar duisterder darkthrone rules the blackmetal scene. (is volgens mij de enige band die zichzelf niet verloochend heeft, in tegenstelling tot emperor, satyricon etc) Oud Vuil. |
|
de duistere sfeer om Darkthrone heen, met de zwart witte covers, het klinkt 'smerig', moeilijk om uit te leggen. het is natuurlijke muziek, zonder technische snufjes oid. De drums klinken 'live', en dat in combinatie met de vox is uniek. |
|
Mayhem kan dr ook wat van (verloochenen dan natuurlijk...) Ik, Wil Schuurman |
|
Vooral het materiaal van Transylvanian Hunger (van wat ik heb gehoord iig) heeft een hele sterke sfeer. De ene werkt hypnotiserend.. De andere is gewoon MANIAKAAL (As Flittermice As Satans Spys).. geweldig. 11.45: restate my assumptions |
|
Darkthrone HEERST een andere mogelijkheid is er niet. Transilvanian Hunger AAARRGH |
|
quote: Duvel heerscht.. Soulside Journey Heesrchs.. argh.. kill dei |
|
RAAAAHHHH FUCKING JESUS FUCKING CHRIST!! I am Him while I feast upon your flesh!!!!!1! DARKTHRONE Ben ik nuchter?? NEEEEEENN |
|
Argh.. ik heb ook niets nuchters meer te zeggen.. ik weet wel dat het bij mij ruim een jaar duurde voor ik Trans. Hunger begon t ewaaarderenn. enzo... Ik kreeg die cd ooit van een gast uit amerika naa een vriendendienst.. Heeft vrij lang in de kast gelegen voor ik die begon te waarderen.. .. . .. ...\ /me luisterd nu Dissection... arghh...fuckin'cold wind of nowhere. |
|
hEL... SLEEP.. ok.. bye |
|
darkthrone kicks ass [Dit bericht is gewijzigd door Styhn op 20-05-2002 16:03] 11.45: restate my assumptions |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |