|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: ja Celtic Frost hoor je wel meer in de betere black metal. ik vind dat persoonlijk niet verkeerd. maar toch vind ik dat Darkthrone zijn eigenstijl toch goed heeft weten opbouwen. iedereen heeft zijn voorbeelden en echt 100% origineel zijn is weggelegd voor the lucky few. De inpakt die Darkthrone op mij had in begin jaren negentig was overweldigend, dit was wat ik zocht in muziek, mystiek, agressie,... misschien wel een voortbouwsel van waar Celtic Frost heeft afgehaakt. De mystiek is voor mij wel al een aantal jaren verdwenen maar het blijft mij toch in een zekere zin raken. Fuck al die hyperspeed black metal flikkers, Dark Funforal, Marduk (al moet ik zeggen dat ze tot aan Opus Nocturne super platen hebben gemaakt), en heel dat zooitje. Dat is geen black metal meer daar zit geen mystiek meer in. duisterheid maak je niet met hyperspeed blastbeats, luister eens naar Darkthrone of oude Mayhem dat zit zelf vol punk riffs. weinig blastbeat groepjes kunnen mij boeien het is gewoon saai, zonder kracht en agressie, tenzij je Carl Michael noemt (voor degene die hem niet kennen het is de drummer van Cadaver inc., Ved Buens Ende, Aura Noir, enz....) Sic Transit Gloria Mundi |
|
quote: vergeet dat maar, het zijn verschrikkelijk grote lolbroeken dat zweer ik je Sic Transit Gloria Mundi |
|
Ja idd, lees maar een keer wat interviews met fenriz of Nocturno occulto. hier vertelt abbath (immortal) iets over fenriz in een interview: A: Fenriz of Darkthrone, he sits at Elm Street, the rick pub in Oslo. Have you been there? M: Yeah. A: He's making these jokes with them. He comes in - he knows there are black metal tourists there, you know, who really wants to meet Fenriz - and he comes in with these pink pants. M: That's great. A: Just to see their expression. (laugh) They try to come in looking as evil as possible and then Mr. Evil himself has come in with pink pants. |
|
Flauw... En alom bekend! |
|
quote: Hehe, naja het gaat om het id, ik had net het interview gelezen voor ik het topic zag, dus heb ik het maar gequote. Zeiker :p |
|
Haha! Wist ik niet, maar lijkt me wel passen in de spirit. Daar neuk je de schapen van achternalopers pas mee, de gevallen god! WHAHAHA! Dit slaat nergens op. |
|
ik zat eens wat DT ceedees te beloeren, terwijl ik er 2 op 1 ceedeetje loop te branden. maarre, op soulside journey loopt er dag nilsen te rammelen op basgitaar, en op a blaze in the northern sky istie ineens session bass guitarplayer. heb wel eens van andersom gehoord, maar dit is ook lekker lullig. Oud Vuil. |
|
Nou... Dag Nilsen was zo'n looser ( ) die alleen maar deathmetal wilde maken. Dus is hij na A Blaze... weg gegaan. Waarschijnlijk had 'ie dat plan al voor de opnames van dat album en vandaar dus het "session" toevoegsel. Hij was dus in principe al uit de band (of zo). |
|
Ja, deze vraag zal vast wel eens beantwoord zijn, maar toch wil ik het graag nog een keer horen. Welk album van Darkthrone is het best?? Of is er geen beste? Dan weet ik namelijk welke ik als eerste aan moet schaffen. En weet iemand of de laatste van Darkthrone-Hate me de moeite waard is??? Alvast bedankt. you say you're men, we know you're cowards |
|
De klassieke albums van Darkthrone zijn: A Blaze in the Northern Sky Under a Funeral Moon Transilvanian Hunger En de nieuwe cd is nog helemaal niet uit Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
die laatste is nietzo. voor deathmetal darkthrone, koop de eerste, soulside journey. voor bm darkthrone, koop de 2de,3de en 4de. Oud Vuil. |
|
quote: Bedankt, nu weet ik welke ik moet gaan kopen. De nieuwste staat al wel in de Large, als ik me niet vergis. you say you're men, we know you're cowards |
|
quote: Aha, hij zwerft ook al wel een tijdje op internet rond. Maar de cd is geen topper meer ... Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Hmmm mijn favo's zijn toch wel A Blaze in the Northern Sky Panzerfaust Total Death Zenial |
|
Under A Funeral Moon en Transilvanian Hunger heb ik mijn bezit. beide behoren ze tot mn favoriete bm platen. |
|
ze Hebben meer goeie, ik zou zeggen, schroom niet! Oud Vuil. |
|
ik vind plague wieder de beste plaat maar nummers als transilvanian hunger, snowfall en pagan winter heerschen ook best een hoop. |
|
Bedankt allen, voor jullie reacties. you say you're men, we know you're cowards |
|
Totaal Dood! |
|
quote: Indeed indeed... Ablaze is wel de beste |
|
quote: Samen met Transilvanian Hunger wel te verstaan |
|
quote: Overschatte kutcd Zenial |
|
quote: Nou nou... |
|
ghehehehehe Zenial |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |