|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
nog een |
|
Klopt. Maar hij is veel beter. Wel kort, maar kwaliteit gaat bij mij boven kwantiteit. Jullie zijn allemaal negers! |
|
mja, ik heb hate them ondertussen ook al tig keer opgezet en 't was een beetje een groei-plaat voor mij. maar inmiddels vind ik het een heerlijke plaat. hoort iemand anders er ook motörhead-invloeden in terug? Oud Vuil. |
|
godverrr, die frost-riffs in Alle Gegen Alle... Oud Vuil. |
|
Ha Wim, zo te merken ben je er nog steeds diep van onder ingedrukt. http://www.scrotum.tk Überhammer |
|
quote: 'hehe, tsja. darkthrone is en blijft mijn fav BMband. of ze moeten ineens een abba-coverplaat opnemen. hoewel... Oud Vuil. |
|
AAAAAAARRGH WOTTERLOE http://www.scrotum.tk Überhammer |
|
quote:Abba behoort ook tot mijn favorieten Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Toch lijkt het me wel wat, een Darkthrone versie van Dancing Queen. Ik zie Nocturno al bezig, met z'n ruigste strot op: "You are theeeee, young and sweeeeettt, only seventeeeeeen aaaaargh!!" Jullie zijn allemaal negers! |
|
quote: .. |
|
ik vind Sardonic Wrath een lekkere plaat Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
Heb de dubbel DVD binnen. Disc 1: -Live in Oslo(Nor) 1989 -Live in Rihimaki(Fin) 1991 Disc 2: -Live in Lahti(Fin)1991 -Live in Oslo(Nor) 1996 Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Slet! Maak me niet gek! Dat ding is dus niet te krijgen en nu wil ik hem nog meer hebben! Wanneer komt Sardonic Wrath trouwens uit? Die wil ik graag beluisteren. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Is reeds te downloaden . Ik vind hem trouwens een stuk beter dan Hate Them |
|
Maar wanneer komt ie echt uit? Iemand enig idee? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: nou ik vind hem niks aan, geef mij maar de oude Darkthrone |
|
De oude Darkthrone is natuurlijk stukken beter maar dit klinkt ook helemaal niet verkeerd. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote: achjah dat is mijn mening, ik vind die cd echt niks aan gewoon |
|
quote: Ik heb deze dus nog niet gehoord maar ik vind het nieuwere werk van DThrone dus zeer goed te pruimen. Ik ben dan ook een voorstaander van ontwikkeling i.p.v. herhaaloefeningen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Ik vind het nieuwere werk ook erg goed maar mijn favorieten blijven toch Panzerfaust, A blaze, T Hunger en Under a funeral moon. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote: natassja in eternal sleep het oude werk blijft het mooiste vind ik |
|
quote: Ontwikkeling is alleen mogelijk wanneer iets onderontwikkeld is. Als iets volmaakt is, kan er van ontwikkeling geen sprake meer zijn. IJverzucht en drinkgelag. |
|
quote: Ik vind het nr Transilvanian hunger het mooiste, maar Natassja in eternal sleep is ook zeker niet verkeerd. [Dit bericht is gewijzigd door Verval op 13-05-2004 19:45] Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote: Ik vind "Oops I did it again!" wel een leuk nummer, maar dat heeft helaas niks met Darkthrone te maken. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |