|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Voor mij nog altijd To Walk The Infernal Fields!!! Ik, Wil Schuurman |
|
quote: ja die is vet ja ik vind het gitaargeluid zo machtig op dat album, over de top ruis en schelheid; "nothing but sheer audial terror" 11.45: restate my assumptions |
|
quote: heb ik ook, bedenk ik me. ff checken, ja, nr. 428 van de 500 exemplaren. wel een enorm slecht geluid. maar wat een nummers: under a funeral moon blackwinged transylvanian hunger in the shadow of the horns etc. Oud Vuil. |
|
Cromlech is ook wel lekker |
|
En slottet i det fjerne Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Aureal terror. . . . Sorry...moest het ff melden, ben al weer weg. |
|
quote: dont blame me; ik hield het alleen maar uit het hoesje van Destruction Ritual van Krieg 11.45: restate my assumptions |
|
Ik ken niet zo veel van Darkthrone, maar het Ravishing Grimness album vind ik echt wel vet. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
dan ken je idd nog niet heel erg veel van Darkthrone (en dat zeg ik! ) |
|
Heeej, een papegaai Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Dark medieval times vind ik hun beste album ARE YOU A TREND OR ARE YOU SADISTIK |
|
ik nog steeds Transilvanian Hunger |
|
Da's Satyricon man(dark medieval times) [Dit bericht is gewijzigd door Heiden op 21-05-2002 20:29] Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
goeiemorgen Heiden. |
|
Satyricon zijn een stel rukkers, vanaf het begin! Darkthrone van 'Soulside Journey' t/m 'Panzerfaust' is echter . Jammer dat ze die energie en intensiteit die hun ECHTE black metal platen uitstraalden verloren hebben! IN THE SHADOW OF THE HOOOOORNS... |
|
Wie had het hier over Satyricon, was een reactie op Nuclear Bastard, die Dark Medieval Times blijkbaar het beste Darkthrone-album vind... Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
WHAHAHAHA! Dwazen! ARE YOU A TREND OR ARE YOU SADISTIK |
|
geef mij maar Midian 11.45: restate my assumptions |
|
Darktroon, net zo lekker als een perenijsje... |
|
quote:Die plaat is echt extreem gaar! Maar wel fijn om te hebben... ik heb nummer... even kijken... kut waar is die plaat? Fenrieeeezzzz!!!! JOEHOEEE!!!!! 406. |
|
quote: dat zijn er dus al 2 van de 500 in veenendaal is veenendaal true of niet??? Oud Vuil. |
|
quote: Soulside journey vind ik toch deathmetal en het enige album van hen dat me niet in slaap sust. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: hahahah(dwaallicht ), maar normaal lees ik dus nooit texten, maar ooit wel eens de texten v/deze plaat gelezen, omdat ik toendertijd een foto van darkthrone zag, waar fenriz een bloemetjesbloesje droeg . maar 'k dacht dat de texten daar ook al vrij duister waren. 'k zal ze maar weer eens een keertje checken. voor hetzelfde geld gaan ze toch over bloemetjes en bijtjes en dan kom ik hier heel slecht weg. maar ja, me geheuge isnie bes Oud Vuil. |
|
quote: Ik las in een interview dat het aanvankelijk eigenlijk een soort hippies waren... "I want this land of frost where feelings are all pure..." [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 23-05-2002 23:16] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |