|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Grapjas ... |
|
quote: Naaaahhhh Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
quote: lolbroek |
|
Ik heb The Cult Is Alive nu een paar keer geluisterd maar toch blijft ik dat oude werk mooier vinden hoor (Tranilvanian Hunger ) ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
1 minpunt aan die nieuwe zijn wat mij betreft de teksten, dan heb ik liever teksten zoals op aitns, maargoed.. het blijft een knaller Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Damn, wat een gave CD. Vandaag paar keer geluisterd op weg en terugweg van stage. Mij doet The Cult of Goliath beetje denken aan de oudere albums als TH en UAFM, zal door de zang komen denk ik, ken de iets nieuwere cd's tot mijn spijt minder. Maar wat een gave CD |
|
Graveyard Slut, WOW!! Geniaal |
|
Oeh! Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Iemand de video al gezien? Vind 'em best aardig. Had meer zoiets verwacht zoals Burzum ten tijde van "Filosofem" 1996 maar gelukkig is dat niet zo want die video is zoooo saai. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Nope, linkje? Of heb je hem uit die Cult Is Alive Box? |
|
dus een vette video van een vette plaat? het jaar kan niet beter, tenzij ze op wacken komen of een tourtje gaan doen. maar die kans is wel heel erg klein. www.myspace.com/astathica - tsjonge jonge jonge jonge jonge... wat een leuk filmpje! |
|
quote:Yep, van de box. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Als Hub iets slechts 'best aardig' vindt, is het dus kut. Jullie zijn allemaal negers! |
|
quote: was mij nog niet opgevallen, ff kijken dan. Die poster is iig extra premium grimm. Suck my piss |
|
quote:Hahahaha, zo bedoelde ik het niet. Ik had wel iets extreem kuts verwacht zoals de Burzum video destijds. Deze video is gewoon Darkthrone zoals ze klinken op de plaat; rauw en duister met een humoristische ondertoon. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Voor de geinteresseerden, mijn interview met Ted: http://www.vampire-magazine.com/interviews/darkthrone/41330_darkthrone_the_cult_is_alive.html Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Goede interview! Ik ga binnenkort eens kijken waar ik de nieuwe album ga kopen. Ik kwam er net achter dat ik ravishing Grimmness en Plaquewielder nog niet heb, met welke albums kan ik deze 2 vergelijken? Ik heb helaas nog te veel dingen op m'n te koop lijst staan om ze blind aan te schaffen |
|
Ik vind ze allebei ge-wel-di-ge albums. |
|
quote: quote: |
|
The Cult is Asleep! Man wat een oersaaie cd. Zal mijn ding wel niet zijn. |
|
De teksten zijn zeer vermakelijk. Suck my piss |
|
De nieuwe Darkthrone plaat is beter dan sardonic wrath, maar weer net niet dat smerrige van Hate Them,nog meer punk. Life of Brian was banned for a while in Norway, due to blasphemy. The Swedes promoted it as "The film that is so funny it was banned in Norway"... |
|
quote:a joh Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ik verwacht hem volgende week in de bus... Can't wait. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |