|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
dus de bootleg is idd het laatste optreden van ze?? [Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 11-07-2003 18:36] Oud Vuil. |
|
Hail Darkthrone. |
|
gaafh... dan te bedenken dat er in wageningen ook een rockefeller zit. * zwijmel* Oud Vuil. |
|
quote:Ben nooit in de Rockefeller in Wageningen geweest ,wel al meerdere keren in de Rockefeller in Oslo Ik ga eens via een Noorse vriendin achterhalen welke optredens Darkthrone allemaal heeft gedaan.Zij is namelijk al jaren heel goed bevriend met Gylve. Het zijn in ieder geval niet heel veel optredens. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:Waar heb je ze gezien dan?Ben zeer benieuwd aangezien ze nooit buiten scandinavie hebben opgetreden. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
vampie is denk in de war met een andere band. als darkthrone hier gespeeld had, was ik daar heus wel geweest, ook al was het '89 ofzo. Oud Vuil. |
|
quote:Dat denk ik ook hehe.En ik zou er ook zeker bij zijn geweest dan Heb wel 2 1/2 jaar geleden Fenris live gezien met Cadaver Inc. (4 maanden terug speelde Faust nog met Cadaver Inc. mee,erg gaaf was het toen Faust mee ging doen er plotseling het brandalarm afging en het hele optreden werd uitgesteld hehe). [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 11-07-2003 20:20] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
laatst transylvanian hunger op LP gekocht... wel erg vet hoor, goeie muziek ! moet maar eens wat gaan downloaden.... nog tips voor een startende Darkthrone fan... (beschamend... nu pas... maar goed beter laat dan nooit...) I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Under a Funeral Moon en A Blaze in the Northern Sky Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
kee thnx zal het eens gaan checken I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Het word gewoon eens tijd dat we ze live gaan zien. |
|
quote:Ben jij een reincarnatie van Heer Krieg Ik vind Darkthrone maar niks. [Dit bericht is gewijzigd door Misanthrope op 12-07-2003 17:53] Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Panzerfaust is ook geweldig, Beholding the throne of might!!! Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
ik hoorde dat ze ooit 50.000 dollar was geboden om ze in londen te laten optreden. maar hun laatste optreden was geloof ik in Oslo samen met Dissection en Gorgoroth [Dit bericht is gewijzigd door Grom op 12-07-2003 18:49] |
|
Zijn er nog originele (dus geen rerelease) versies te krijgen van Transylvanian hunger en blaze in the northern sky, ik houd niet zo van rereleases, maar als er geen originele meer te krijgen zijn moet ik het maar met een rerelease doen |
|
Die zijn nog verkrijgbaar bij alle dis-orders En als ik het goed heb zijn ze bij Large het goedkoopste |
|
quote:"k zal het aan mijn verlanglijstje toevoegen, dank je I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Darkthrone, leuke band, ik ben wel geloof ik de enige op deze aardkloot die "Transylvanian Hunger" helemaal niet goed vind. De werkjes erna heb ik ook wel eens geluisterd, vond bijv. Panzerfaust wel beter dan Transylvanian Hunger, maar geef mij maar Blaze en Moon hoor . |
|
Misschien dat iemand onder de vinylaars onder ons dit interessant vindt: http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=2544757280&category=1077 http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=2544760016&category=1077 KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
ah,Fenriz...Mijn asociale kompaan Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote:Nee hoor, ik vind er ook geen ene ruk aan. |
|
Transilvanian Hunger moet je net iets vaker beluisteren dan A Blaze en Funeral Moon, en dan blijft ie nog niet zo goed als Under a Funeral Moon (desalniettemin meesterlijk) Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
"Natassja in Eternal Sleep het beste nummer van Under a Funeral Moon..." pah! UNHOLY BLACK METAL natuurlijk this user is dead |
|
Ook super-heersch, bij Darkthrone vind ik zoveel nummers heerschen eigenlijk. En Vind av Sorg, Graven Taakeheimen Saler, Natassja in Eternal Sleep, Unholy Black Metal, Kathaarian Life Code. Gewoon een band die toevallig een paar van de heerschendste BM-nummers ooit heeft gemaakt. *syntax error* [Dit bericht is gewijzigd door Heiden op 07-08-2003 12:49] Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |