|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
ha, high on cold war, graveyard slut en tyster pa gud favoriet hier Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
Zelfs ik vind die nieuwe cd vet. Ik bedoel maar. |
|
Ik vind er dan weer geen fluit aan en ik ben nog wel part-time "blekkie". Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Jeezes man, deze plaat geeft mij echt zin in rauwe Punk. Straks men shit van Crass eens bovenhalen, haha. |
|
quote: Noem jij dat extreem-linkse geneuzel en gepling rauwe punk? Zet dan een Discharge of Doom op of voor mijn part Septic Death, dat komt dichter in de buurt van het gevoel dat Darkthrone in deze stijl op zou kunnen roepen. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Ja, je moet wel een beetje van punk houden, wil je hier wat mee kunnen. |
|
quote: Ik ben anders helemaal geen punkliefhebber, maar ik vind het een enorm vette plaat |
|
Heiden, jij was vroeger toch ook extreem de andere kant op, ken je nog wat meer van die extreem-links geneuzel en gepling bandjes? |
|
quote: Nou, probeer eens een paar bands uit waar heiden het over had, die heerschen de pan uit. [Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 18-02-2006 21:56] |
|
Hmmz, ff heel snel geluisterd... krijg zo'n motorhead goes black metal idee...hmmz zal wel niet lang genoeg geluisterd hebben. Bazzio Attacks!!! |
|
Ach, motorhead is natuurlijk eigenlijk ook gewoon een punkband. |
|
Maar Motorhead heerscht dan wel weer. |
|
Crass heerscht edit; Ook [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 19-02-2006 3:34] Suck my piss |
|
quote: Klopt, zoals Crass is er eigenlijk geen tweede band op te noemen, muzikaal is het best te pruimen, maar er zat veels te veel geneuzel en gepling om de daardwerkelijke nummers heen en dan teksten als "Shaved Women Collaborators"... Stomme feministische wijven in die band, als ik me niet vergis is Sleeping Dogs Wake ook met één van die troelen van Crass. Maar wat muzikaal enigszins bij Crass in de buurt komt is het oude werk van Siouxsie and the Banshees en het spul van Skrewdriver in de eerste bezetting die van '77 tot '79 aktief was. Dus echt die 1977 punk, maar dan wel het onbekendere spul dus niet The Clash en The Sex Pistols. Maar ik moet Discharge en Doom weer eens opduikelen en dan vooral Doom, da's echt lang geleden en dat was heerlijke lompe, botte, rauwe vroege hardcore/punk . De nummers die langer als 10 seconden zijn op Never Mind the Napalm van Sore Throat lijken ook flink op Doom. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Ik heb die nieuwe eens geluisterd, en vind m best kicke, alleen die productie verneukt een boel bij mij... |
|
ik vindt de nieuwe persoonlijk leuker om naar te luisteren dan bijv. THunger maar toch mis ik het gevoel, dat ik m keer op keer wil blijve horen...iets wat voor mij toch een verschil maakt tussen "gewoon" goed en supergeilklasse. shut up // atomic coming // too old too cold vindt ik de beste. . |
|
Fuck, Too old, too cold EP heerscht. Ik wacht met smart op de nieuwe CD. Graveyard Slut. |
|
quote: Gaaf, dankjewel! Ik ga op zoek. Niet naar Skrewdriver natuurlijk, dat was tof toen ik 13 was. |
|
Twee nummertjes van Discharge, HARD DRAAIEN! http://s49.yousendit.com/d.aspx?id=117TM1GHH533P3TMOKFVF2GNUQ Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Okee, de eerstvolgende keer dat ik ga winkelen gaat de nieuwe Darkthrone mee naar huis. Met dank aan Burzum. |
|
Een voorbeeldje van Sore Throat. Horrendous Slaughter is echt in dat stijltje van Doom en Alcoholics Unanimous is gewoon geniaal om de tekst; Drinking is great So unified as one We'll down much ale To increase the fun Ik was helemaal gek van Sore Throat in 1992/1993. Ik en mijn kameraad hadden zelfs met merkstiften onze eigen Sore Throat shirtjes gemaakt, want echte bandshirtjes vonden we commercieel. http://s24.yousendit.com/d.aspx?id=0K1GB6EWUJPOB2IL16R6GAOZNR En nu maar weer verder over Darkthrone; Ooh! Graveyard Slut! Wow! Ge-ni-aal! En Atomic Coming heerscht ook de pannen van het fornuis! Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
ik heb van darkthrone alleen Panzerfaust, is deze nieuwe in die style of niet ? Fuck the world and fuck you |
|
Sorry hoor, ik kon het even niet laten. Ik heb de nieuwe alvast even van het net geplukt. Hij klint weer erg lekker hoor ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
probably sounds something like MOTORHEAD meeting HELLHAMMER on a CRUST PUNK/NECROTHRASH gig in '85" – Fenriz 2005 |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |