|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Sjakk matt jesu krist, inderdaad! Maarreh, ik was dus helemaal niet gecharmeerd van een album als 'Ravishing Grimness' (nog steeds niet), dit 'Sardonic Wrath' klinkt gewoon weer stukken energieker. Vette rauwe sound ook. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Mooi, ik zal de cd eens aan een luisterbeurt gaan onderwerpen, Fenriz moet tennslotte ook de huur betalen. Sjakk matt.. is in ieder geval een megabriljant nummer. Zucht, waren er nog maar deathmetalbands die zo een lekker oempa-oempa hellhammer-ritme gebruikten in plaats van die alomheersende hyperblast (die in beperkte mate zeer prettig is maar niet constant). [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 19-09-2004 20:21] |
|
Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Kerel, waar heb je het over? Voor zover ik weet drums Fenriz nog altijd bij Darkthrone. Penumbra hoards ye, God of revulsion |
|
Kerel, het gaat ook over de band Hellhammer, niet de persoon. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Oud Vuil. |
|
quote: hehe |
|
Wat valt er nog meer te zeggen?: Sardonic Wrath is gewoon vlijmscherp I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Inderdaad het swingt de pan uit . Ik vind het zelfs één van beste darkthrone albums. |
|
Haha, gaaf interview zeg! Jullie zijn allemaal negers! |
|
Cool interview. Ik zit Sardonic Wrath voor de eerste keer te luisteren en de eerste indruk is best goed. Lekker primitief geluidje, alleen jammer dat het niet zoveel van de befaamde boem tsjak stukken van Darkthrone bevat. Ik zal hem nog een paar keer moeten beluisteren om hem goed te laten bezinken voordat ik er echt iets zinnigs over kan zeggen. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote:nr. 3 Sjakk Matt Jesu Krist is een enorm heerschend "boem tsjak boem tsjak" nummer Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Die is inderdaad vrij heerschend, maar dat is niet het boem tsjak wat ik precies bedoelde, dat is meer een nummer in die stijl qua drummen waar ze op Panzerfaust mee zijn begonnen, een beetje die punkachtige ritmes zoals ze ook in 80's metal werden gebruikt. Helemaal niet verkeerd want die stijl is heerlijk om op te schedelzwiepen. Maar met boem tsjak bedoel ik die garden sprinkler nummers zoals ze op Transilvanian Hunger staan. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Fenriz "drums" idd. nog bij Darkthrone (behalve live) maar , zoals iemand reeds terecht heeft opgemerkt, had ik het over de cultband Hellhammer. |
|
Hier een interessante fansite aangaande Darkthrone: www.darkthrone.info Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: He he, bij de "Tattoos" sectie staat er een mokkel naar m'n hart bij (Nee, ik zeg niet dat ze nou super sexy is ofzo maar d'r instelling staat me wel helemaal.) |
|
Die Isengard tattoo is echter wel kotslelijk Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
quote: Welke? die op de een na laatste foto is van plan om nog drie Darkthrone tattoos te nemen. Je kan ook overdrijven. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 27-01-2005 15:13] |
|
Klopt, maar ik zie liever over 't hoofd dat het Darkthrone-gerelateerde tat's zijn. Mensen met tattoo's zijn altijd een beetje gek. |
|
Sodeju maar die Darkthrone Tat is dus echt wel tof There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by. |
|
Komt er nou eigenlijk nog een dvd van het Wacken concert? |
|
Idd, zoiets heb ik ook gehoord. Lijkt me wel gaaf op zich... |
|
treedt Darkthrone eigenlijk wel eens op? Over gebrek aan smaak valt niet te twisten. |
|
Nee. Heeft Fenriz geen trek in. Jullie zijn allemaal negers! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |